• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید 1403 فانتزی چیست؟

چهارشنبه, 04 مرداد 1402

سررسید اروپایی 1403 به دلیل قطع سررسید کوچک و به اصطلاح اروپایی که دارد به عنوان سررسید فانتزی هم شناخته می شود. سررسید و سالنامه دهه هاست که تولید می شوند و جایگاه خوبی در عرصه هدایای تبلیغاتی پیدا کرده اند. سررسید اروپایی یا همان سررسید رقعی فانتزی چندسال از که در ایران باب شده و شاهد چاپ سررسید اروپایی در سالنامه ها هستیم.

در مقالات قبل در خصوص قطع سررسیدهای مختلف صحبت کرده ایم. در این مقاله به بررسی سررسید فانتزی اروپایی می پردازیم.

سررسید برنامه ریزی

سررسید 1403 در انواع مختلفی ازابعاد، قیمت و مشخصات تولید و چاپ می شوند. سررسید ارزان اروپایی نیز مانند سررسید وزیری و نمونه های چرم قابلیت اختصاصی سازی دارد. چاپ سررسید اختصاصی اروپایی برای افرادی مناسب از که قصد خرید سررسید ارزان 1403 را دارند. 

ضمن اینکه منظور از سررسید برنامه ریزی سالنامه هایی هستند که دارای فضای نوشتاری بیشتری هستند. برای مثال سررسید دستیار یک نمونه از سررسید برنامه ریزی است. بنابراین اگر قصد شما از خرید سررسید استفاده از آن به عنوان پلنر است، بهتر است از تقویم 1403 یادداشت دار استفاده کنید.

بطور کلی تقویم و سررسید در هر صفحه فضای زیادی برای نوشتن دارند که موجب افزایش کاربری سررسید 1403 می شود. پیش از خرید تقویم بهتر است که یکسری معیار و ویژگی از بهترین سررسید را در نظر خود بگیرید و طبق آن سفارش دهید.

البته سررسید پالتویی یا همان سررسید جیبی هم در ابعاد خیلی کوچک تولید می شوند. همانطور که پرواضح است سررسید پالتویی به اندازه جیب یک پالتو فضا می گیرد. اما سررسید اروپایی تنها کمی از سررسید رقعی کوچکتر است. ابعاد سررسید اروپایی 21 در 14 سانتی متر بوده و کاملا خوش دست می باشد. این سررسید 1403 دارای تنوع در جلد سررسید و قالب صفحات داخلی سالنامه است. 

اگر به دنبال خرید سررسید زیبا، باکیفیت و ارزان قیمت هستید خرید سررسید اروپایی را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که قیمت سررسید 1403 اروپایی نسبت به سررسید 1403 وزیری ارزان تر است. در مورد کیفیت هم که باید گفت همه سررسید های پیک فدک از کیفیت عالی متریال و صحافی سالنامه برخوردار هستند. خرید سررسید لاکچری اروپایی برای مدیران و به عنوان پک سررسید مدیریتی نیز بسیار عالیست.

خرید سررسید اروپایی 1403

سررسید اختصاصی نیز می تواند در قالب سررسید 1403 اروپایی فانتزی تولید شود. حتی می توان در چاپ سررسید 1403 اروپایی یا همان سررسید فانتزی از چاپ گلاسه و ترام استفاده کرد. سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی ترکیبی بی نظیر برای یک پک مدیریتی سررسید هستند. 

سررسید تبلیغاتی پیک فدک

سررسید تبلیغاتی که در میان عموم به نام سررسید اختصاصی شناخته می شود، سررسیدی است که در بخش های مختلف آن تبلیغات چاپ شده باشد. چاپ سررسید تبلیغاتی در سالنامه پیک فدک در مدل های مختلفی انجام می شود. از پرفروش ترین و بهترین سررسید اختصاصی در این مجموعه سررسید سلفونی وزیری می توان نام برد.

سررسید سلفونی عموما از سررسید چرمی ارزان تر است و اکثرا بیشتر ترجیح داده می شود. سررسید سلفونی می تواند در تمامی قطع های سالنامه 1403 تولید شود. اما سررسید وزیری سلفونی به دلیل قطع بزرگ و فضای نوشتاری زیادی که دارد، محبوب تر است.

سررسید اروپایی نیز می تواند در بخش های مختلف مانند بدرقه سررسید، لت گلاسه سررسید، صفحات داخلی سالنامه و... چاپ تبلیغات داشته باشد. لت و ترام از مهمترین خصایص سررسید 1403 اختصاصی هستند که در سررسید های عمومی دیده نمی شود.

اما منظور از سررسید تبلیغاتی این است که در این سررسید بصورت هدفمند به معرفی خدمات و محصولات یک شرکت پرداخته شده است. سررسید 1403 تبلیغاتی می تواند به تعداد دلخواه و معینی لت تبلیغاتی داشته باشد. ما در مجموعه پیک فدک سالانه بیش از 50 مدل سررسید چرم، سررسید سلفونی و... را تولید و در کاتالوگ 1403 عرضه می کنیم.

اگر می خواهید یک سررسید لاکچری داشته باشید می توانید در بدرقه سررسید از چاپ تبلیغات نیز بهره بگیرید. سفارش و خرید سررسید 1403 در نشر پیک فدک یک خرید مطمئن و بازدهی عالی در تبلیغات را برای شما بهمراه خواهد داشت. برای اینکه خریدی اقتصادی و رضایت بخش داشته باشید باید که بهترین تولید کننده سررسید را انتخاب کنید. تولید و چاپ سررسید 1403 کاری حرفه ای است، و اگر می خواهید سررسید باکیفیت خریداری کنید ما به شما سالنامه پیک فدک را پیشنهاد می کنیم.

ارتباط سریع با ما