• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

قیمت سررسید 1403 و بررسی عوامل موثر بر قیمت سررسید

یکشنبه, 10 مهر 1401

قیمت سررسید 1403 و بررسی عوامل موثر بر قیمت سررسید

ما در انتشارات پیک فدک همیشه تنوع ظاهری و قیمتی را برای محصولات و انواع سررسیدها در نظر می گیریم تا برای هر شخصی با هر میزان بودجه ای قابل خرید باشد. وجود یک سری عوامل و متریال سبب گران تر شدن قیمت سررسید 1403 می شود. جایگزینی متریال گران با متریال ساده تر می تواند کاهش قیمت نهایی محصول مدنظر را در پی داشته باشد. اما اطمینان خاطر داشته باشید که قیمت ارزان سررسید ها در مجموعه پیک فدک کاهش و افت کیفیت را در پی نداشته و همیشه کیفیت در اولویت ماست. در این مقاله به این خواهیم پرداخت که عوامل موثر بر قیمت سررسید ها کدامند. 

عوامل موثر بر قیمت سررسید کدامند؟

از سررسید یا سالنامه در میان عموم مردم به عنوان یک دفتر یاد می شود که شامل تاریخ، وقایع مهم و جملاتی مفید و پندآموز است که البته صحیح هم می باشد. سررسید یا سالنامه از جمله محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود و یک انتخاب عالی برای مدیران به جهت نظم بخشیدن به امور و برنامه های شخصی و شغلی است.

همین محبوبیت و مزایای سررسید 1403 موجب شده مدیران و صاحبان مراکز هر ساله به فکر سفارش سررسید یا سالنامه باشند. در این راستا تعیین میزان بودجه سفارش سررسید 1403 مهمترین فاکتور است. قیمت انواع سررسید یک عامل تعیین کننده در انتخاب و سفارش سررسید 1403 شرکت ها است. قیمت انواع سررسید 1403 انتشارات پیک فدک به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بطورکلی انواع سررسید 1403 می توان (بر اساس خصوصیات) دسته بندی کرد که بر قیمت آن ها تاثیرگذار است. عوامل تاثیرگذار بر قیمت سررسید 1403، نوع جلد سررسید و سالنامه، صحافی سررسید، ابعاد سررسید، جنس سررسید و... هستند.

قیمت سررسید 1402

قیمت سررسید 1403

همانطور که پیش تر گفتیم عواملی بر قیمت گذاری سررسید 1403 دخیل هستند و البته بدیهی است که سررسید اختصاصی قیمت بالاتری دارد. زیرا در حین سفارش سررسید اختصاصی می توانید در صفحات مقدماتی سررسید 1403 عکس های تبلیغاتی یا اطلاعات شرکت خود را طبق سفارش چاپ کنید. در صفحات داخلی سررسید 1403 نیز امکان درج لوگو و نام شرکت شما وجود دارد که اینکار موجب مانا شدن نام برند شما در اذهان مشتریان می شود. حتی طبق سلیقه خود می توانید در صفحات پایانی سررسید و سالنامه هم اطلاعات خود را درج کنید.

طبیعتا اختصاصی سازی سررسیدها افزایش قیمت ها را برای شما در پی خواهد داشت. اگر از لحاظ بودجه محدودیت و مشکلی ندارید بهتر است قسمت های مختلف و مهم سررسید و سالنامه 1403 را بصورت اختصاصی سفارش دهید، زیرا قطعا نتیجه و بازخورد بهتری از سررسید اختصاصی دریافت خواهید نمود.

تاثیر نوع جلد بر قیمت انواع سررسید 

در میان انواع سررسید 1403 در انتشارات پیک فدک تنوع بسیاری از جلدهای مختلف به چشم می خورد که البته قیمت گذاری آن ها نیز متفاوت است. جلد ترمو یا همان سررسید چرم طبیعی را می توان گرانترین جلد سررسید 1403 دانست. سررسید هایی با جلد گالینگور و جلد چرم مصنوعی هم هستند که از تنوع رنگی بالایی برخوردارند و نسبت به جلد چرم طبیعی ارزان تر هستند. 

ارزان ترین جلد سررسید 1403، جلد سلفونی است که از کاغذ چند لایه یا مفوا به همراه یک روکش مات سلفونی تهیه می شود که مقرون به صرفه ترین نوع جلد سررسید و سالنامه است.

قیمت انواع سررسید ارزانبیشتر بخوانید: نکاتی مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی ارزان

تاثیر صحافی، قطع و نوع کاغذ بر قیمت سررسید 1403

در صحافی سررسیدها می توان از صحافی فنری (صحافی سیمی)، دوختی و چسبی استفاده کرد. که هر کدام خصوصیات و هزینه خاص خود را دارند اما عموما صحافی فنری یا همان سررسید سیمی پرطرفدار تر بوده و دوام بیشتری دارند. و در مقاله انواع صحافی سررسید و سالنامه  1403 مفصلا به این قضیه پرداخته ایم.

در خصوص ابعاد و قطع سررسید 1403 نیز بدیهی است که قطع های بزرگ (مانند قطع رحلی) از قطع های کوچک (مانند سررسید جیبی یا سررسید اروپایی) گران تر خواهند بود. از دیگر عوامل موثر بر افزایش قیمت سررسید 1403 نوع کاغذ و کیفیت آن است. کاغذها گرماژ، نوع و رنگ های مختلفی دارند. کاغذهایی با جنس گلاسه هزینه بالاتری نسبت به کاغذهای تحریر 70 گرم دارند. ناگفته نماند که کاغذهای کرم رنگ کمی گران تر از کاغذ های سفید بوده و بیشتر مناسب سررسید های نفیس می باشند. که البته گرماژ کاغذ نیز در قیمت نهایی سررسید 1403 موثر خواهد بود.

در پایان این را نیز اضافه کنیم که در اختصاصی سازی سررسید 1403 می توانید از لت های تبلیغاتی استفاده کنید تا آرم یا همان لوگو برند خود را در صفحات داخلی سررسید 1403 درج کنید. این لت های تبلیغاتی می توانند در ابتدا یا انتهای سررسید نیز قرار بگیرند و تعداد این لت ها تاثیر مستقیمی بر قیمت سررسید 1403 پیک فدک خواهند داشت.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما