• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مزايای استفاده از تقویم رومیزی اختصاصی پيك فدك | تقویم و سررسید ارزان

چهارشنبه, 05 آبان 1400

مزايای استفاده از تقویم رومیزی اختصاصی پيك فدك | تقویم و سررسید ارزان

چرا کار کردن با شرکت پیک فدک توصیه می شود؟ چرا برای سفارش تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی باید به مجموعه فدک مراجعه کنیم؟ این مجموعه چه مزایایی نسبت به سایر شرکت ها دارد؟ این سوالاتی است که ممکن هست برای خیلی از مشتریان و همکاران پیش بیاید. برای اینکه با اطمینان بتوانید سفارش خود را ثبت کنید، بهتر است با ویژگی ها و عملکردهای این شرکت در تولید محصولات اختصاصی به خصوص تقویم رومیزی اختصاصی و همچنین سررسید اختصاصی آشنا شوید.

مزایای خرید تقویم پیک فدک

  • پشتيبانی حرفه ای و لحظه به لحظه: همکاران هر واحد از سالنامه پیک فدک از ابتدای ثبت سفارش سررسید تا پایان چاپ سررسید و دریافت آن پاسخگوی پرسش های شما خواهند بود.

  • كيفيت بالای چاپ و صحافی تضمينی: اگر چه كيفيت چاپ بسيار مهم و ملموس است ولی آنچه باعث دوام و ماندگاری يك سالنامه می گردد، كيفيت بالای صحافي از نوع دوخت تا چسب‌كاری و جنس مواد اوليه می‌باشد كه فوق‌العاده حائز اهميت است.

 

تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی

 

  • تحويل به موقع سفارشات اختصاصی: بايد متذكر شويم كه بيش از 90 نفر از پرسنل شركت بصورت مستقيم، و جمع كثيری از پرسنل چاپخانه و صحافي تقريبا بصورت شبانه‌ روزی، تلاش بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهند تا سفارشات سررسید چرم و تقویم رومیزی اختصاصی بعضا قبل از زمان موعود آماده تحويل گردد.
  • چك فايل و برطرف كردن ايرادات فنی: با توجه به حساسیت بالا در تولید محصولات به کمک همکاران متخصص و مجرب تمامی فایل های ارسالی سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی از طرف مشتری به صورت کامل و با جزئیات چک شده تا محصول نهایی بی نقص باشد.
  • مبلغ پايين سفارشات اختصاصی: اين مجموعه با در اختيار داشتن شبكه وسيع چاپ و صحافی، قيمت تمام شده خدمات چاپ تقویم رومیزی و سررسيد اختصاصی را به حداقل رسانده تا بتواند رضایت بیشتر شما مشریان عزیز را جلب نماید، و برخلاف شركت های ديگر برای محدوده‌ای از تيراژ، اين مبلغ تغييری نمی كند.

انواع تقویم رومیزی 1403

در کاتالوگ تقویم رومیزی 1403 مجموعه پیک فدک می توانید مدل ها و سایز های مختلفی از تقویم رومیزی اداری را مشاهده کنید. با توجه به استقبال مشتریان هر ساله بیش از 10 مدل تقویم رومیزی اداری و عمومی را تولید و منشتر می کنیم. شما می توانید هر یک از مدل های تقویم رومیزی 1403 را انتخاب کرده و با روش های موجود آن را تبلیغاتی کنید.

خرید تقویم رومیزی 1403

برای مثال همه تقویم های رومیزی در قسمت پایه خود دارای فضایی برای درج تبلیغات روی پایه تقویم رومیزی هستند. بهترین روش چاپ تبلیغات روی تقویم 1403 استفاده از چاپ طلاکوب، نقره کوب و چاپ سیلک است. البته باید با توجه به رنگ پایه تقویم رومیزی فانتزی یکی از این روش های چاپ را انتخاب کرد. برای مثال اگر رنگ پایه تقویم رومیزی شما زرد است پس نباید از چاپ طلاکوب استفاده کرد، بهتر است از چاپ سیاه کوب بهره بگیرید. اما برای انجام چاپ سیلک بهتر است که رنگ پایه تقویم رومیزی تیره باشد تا چاپ سیلک خود را بخوبی نشان دهد.

انواع سایز تقویم رومیزی 1403

با توجه به خواسته های مشتریان و نیازهای ایشان ما در سالنامه پیک فدک تنوع خوبی در تولید سایز تقویم رومیزی 1403 داریم. بدین صورت که شما می توانید از سایز بزرگ یا مینی سفارش خرید تقویم رومیزی بدهید. از انواع سایز تقویم رومیزی پیک فدک می توان بدین ترتیب نام برد، تقویم رومیزی نفیس، فانتزی، خشتی و تقویم رومیزی مینی.

این سایزهای تقویم رومیزی به لحاظ تعداد صفحات با هم شباهت داشته و همگی 12 صفحه گلاسه 245 گرم دارند. حال که بحث از گلاسه تقویم رومیزی  شد باید بگوییم که گرماژ گلاسه تقویم رومیزی از آنچه که فکر می کنید مهمتر است. اگر گرماژ کاغذ کم باشد ایستایی خوبی نداشته و طول عمر تقویم رومیزی 1403 کاهش می یابد. اگر خاطرتان باشد در مورد سررسید 1403 نیز همینطور بود و گرماژ گلاسه آن نباید کمتر از 150 باشد.

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

معرفی تقویم رومیزی اختصاصی 1403

هر یک از قطع های تقویم رومیزی 1403 را می توانید بصورت اختصاصی نیز سفارش دهید. به این صورت که شما طبق توضیحات و خواسته های خود سفارش خرید تقویم رومیزی را ثبت می کنید. سپس صفحات تقویم رومیزی 1403 را طراحی کرده و برای ما می فرستید. در این مرحله پس از بررسی فنی طرح های شما، کار برای چاپ تقویم رومیزی ارسال می شود. خرید تقویم رومیزی اختصاصی مزایایی دارد که در تقویم رومیزی اداری عمومی وجود ندارد. در مقالات بعدی به بررسی تفاوت های تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی 1403 عمومی خواهیم پرداخت.

 

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما