• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نکات مهم در مورد صحافی سررسید 1403

پنجشنبه, 31 شهریور 1401

نکات مهم در مورد صحافی سررسید 1403

سررسید یا سالنامه یک محصول کاربردی می باشد و بدلیل دارا بودن تاریخ و مناسبات ملی و فرهنگی و... روزانه و بصورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. عموم افراد و بویژه افراد شاغل و دانشجویان استفاده زیادی از سررسید و سالنامه می کنند. با توجه به اینکه سالنامه 1403 بصورت روزانه و مکررا مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت صحافی و چاپ بالایی برخوردار باشد تا سررسید و سالنامه مورد استفاده به راحتی و بزودی پاره نشده و از کیفیت چاپ و رنگ جلد سررسید 1403 یا رنگ صفحات داخلی سررسید 1403 کاسته نشود.

سررسید و سالنامه ها به طور معمول دارای جلد سررسید، بدرقه سررسید و البته صفحات داخلی سررسید 1403 می باشد. بعضی سررسیدها بنا به تقاضای مشتری دارای بند سررسید یا در آخر سررسید و سالنامه دارای فرم مهندسی می باشند تا افرادی که بطور مرتب و روزانه نیاز به چنین اطلاعاتی دارند بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشند.

سررسیدها از لحاظ صحافی به دو نوع سررسید دوختی و سررسید سیمی (فنری) تقسیم می شوند. سررسید دوختی باید با بهترین نوع چسب و دوخت صحافی شده باشد. سررسیدهای عمومی و سررسید اختصاصی پیک فدک با دستگاه های تمام اتوماتیک این صحافی شده اند و از این رو دارای کیفت تضمینی می باشند. سررسید دوختی باید بهترین نوع صحافی را داشته باشد تا بتواند حداقل به مدت یکسال مورد استفاده قرار گیرد بدون اینکه برگه های سررسید یا سالنامه جدا شده یا جلد سررسید 1403 جدا شود. سررسیدهای دوختی علاوه بر دوخته شدن با چسب هم صحافی می شوند تا دوام سررسید و سالنامه بالاتر برود و طول عمر سررسید 1403 بیشتر شود. در این صورت کارایی و بازده سررسید بیشتر شده و فرد مدت زمان بیشتری از سررسید و سالنامه استفاده می کند.

صحافی سررسید 1402

بیشتر بخوانید: کاربردهای سررسید و سالنامه | سفارش سررسید 1403 | سررسید ارزان 1403

برای صحافی سررسید فنری همانطور که از نامشان پیداست برخلاف از دوخت یا چسب استفاده نمی شود. در این نوع صحافی سررسید یا سالنامه، برگه های تشکیل دهنده سررسید 1403 کنار یکدیگر قرار گرفته و از یک طرف پانچ می شود. و در مرحله بعد فنر یا حلقه هایی از جنس پلاستیک یا فلز که بصورت تکی یا دوبل هستند از قسمت پانچ شده عبور داده می شود. برخی کاربران بر این نظر هستند که سررسید سیمی نسبت به سررسید دوختی از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار است و راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. سالنامه و سررسید فنری نسبت به سررسید دوختی کاربردی تر است و نوشتار داخل سررسید فنری نسبت به سررسید دوختی راحت تر است و می توان از تمام قسمت های برگه سررسید سیمی استفاده کرد.

برخلاف سررسید دوختی که ممکن است نتوان از تمام قسمت های داخلی سررسید 1403 که نزدیک به دوخت می باشد استفاده کرد. با توجه به اینکه سررسید 1403 بصورت روزانه مصرف می شود و مکررا باز و بسته می شود، سررسیدهای سیمی راحت تر بوده و نسبت به سررسیدهای دوختی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

فنر مورد استفاده در سررسید های فنری باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشند و علاوه بر این باید از ظرافت خوبی نیز بهره مند باشند. در صورتی که سررسید فنری از لحاظ فنر دارای کیفیت مطلوب نباشد، هنگام ورق زدن برگه ها ممکن است برگه ها پاره شوند یا سرعت برگه زدن کاهش پیدا کند و برگه های سررسید 1403 به راحتی ورق نخورند. در سررسیدهای فنری کیفیت بالای برگه های تحریر بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورتی که گرماژ برگه سررسید 1403 پایین باشد ممکن است زمان ورق زدن برگه به راحتی پاره شود یا از فنر جدا شود. زمانی که فنر کیفیت مطلوبی نداشته باشد نمی تواند وزن سررسید و سالنامه را تحمل کند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما