• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش سالنامه تبلیغاتی 1403| نکات خرید سررسید تبلیغاتی 1403

دوشنبه, 01 آذر 1400

سفارش سالنامه تبلیغاتی 1403| نکات خرید سررسید تبلیغاتی 1403

سررسید و سالنامه از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند. و به جهت کاربردی که دارند از تقویم های رومیزی نیز محبوب ترند. با شروع سال 1403 موجی از سفارش های سررسید 1403 شروع می شود. زیرا صاحبان مشاغل و اصناف تاثیر شگرف سررسیدها و هدایای تبلیغاتی را در میزان فروش و تبلیغات می دانند. برای دریافت بهترین بازخورد و نتیجه باید به نکات سفارش سررسید 1403 دقت کنید. بهتر است طراحی زیبا را در کنار کیفیت بالا تهیه کنید که مخاطبین شما سررسید تبلیغاتی را مدت بیشتری نگهداری کند. در ادامه این مقاله به نکات خرید سررسید ارزان 1403 می پردازیم.

معرفی سررسید 1403 

سررسید از مفیدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که به صورت متنوع در ابعاد متفاوتی چاپ و مشتریان ارائه می شود. همین امر باعث می شود تا مشتریان و مخاطبین شما در تمام روزهای سال تبلیغ یا لوگوی درج شده روی سررسید و سالنامه سفارش داده را مشاهده کرده و به خاطر بسپارند. قبل از سفارش و خرید سالنامه 1403 باید به نکاتی چند درمورد تولید و چاپ سررسید توجه داشته باشید تا محصول مورد نظر هم به لحاظ کیفیت و هم جلوه بصری مناسب مخاطبتان باشد.

سفارش سالنامه 1403 

 همانطور که گفته شد قبل از سفارش یا خرید سالنامه باید همه موارد مربوط به سررسید را با دقت بررسی کرد تا یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت و مقرون به صرفه را سفارش داد. یک سررسید از اجزا مختلفی مانند جلد، آستر بدرقه، صفحات گلاسه ابتدای سررسید، صفحات تحریر داخلی، روبان یا بند داخلی سررسید و... تشکیل می شود. 

جلد سررسید 

برای جلد سالنامه ها از جلد های مختلفی از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی، چرم خارجی، گالینگور، سلفونی استفاده می شود. البته جلدهای متنوع دیگری نیز استفاده می شود که رایج ترین جلد های به کار برده شده برای سررسید و سالنامه جلدهای چرمی و سلفونی می باشد. برای سفارش سررسید اختصاصی می توان روی جلدهای چرم ایرانی از پلاک، برای جلد چرم خارجی ترمو از داغکوب و طلاکوب استفاده می شود و برای سررسیدهای سلفونی می توان طرح اختصاصی مدنظر خود را روی جلد چاپ نمود. 

سفارش سالنامه 1402 بیشتر بخوانید: در مورد سفارش سررسید چه نکاتی را باید بدانیم؟

آستر بدرقه سررسید 

آستر بدرقه قسمتی از سررسید می باشد که صفحات داخلی سالنامه را به جلد متصل می کند، در واقع صفحه اول سررسید به شمار می رود. کاغذ مورد استفاده برای چاپ بدرقه کاغذ تحریر گرم بالا برای مثال 120 گرم می باشد و یا کاغذهای بافت دار و فانتزی مانند کاغذ کرافت به کار برده می شود. باری داشتن بدرقه مرغوب باید چاپ با کیفتیت و همینطور صحافی حرفه ای انجام شود .

 

کاغذ صفحات داخلی سررسید 

معمولا برای صفحات داخلی سررسید و سالنامه از کاغذ سفید یا کرم رنگ استفاده می شود. کاغذ به کار برده شده معمولا 70 گرم می باشد و کاغذ سفید به نسبت کاغذ کرم قیمت سررسید پایین تری دارد. همچنین مجموعه پیک فدک در راستای حفظ محیط زیست برای برخی از سررسیدها از کاغذ بالکی (دارای گواهینامه FSC استفاده می کند. دقت داشته باشید برای داشتن سررسید با کیفیت باید کاغذ داخلی سررسید نیز مرغوب و با کیفیت (صاف و یکدست) باشد و همچنین چاپ روی این کاغذ ها نیز باید منناسب، با کیفیت و تمیز باشد. 

صفحات داخلی سالنامه

پلاک روی سررسید و سالنامه 

برای درج لوگو و یا تبلیغ شرکت خود روی جلد سررسید به خصوص جلدهای چرم از پلاک فلزی که به توسط لیزر لوگوی شما روی آن حک شده است، استفاده می شود. پلاک فلزی ای که توضیح داده شد معمولا در قسمت بالا، پایین یا وسط سمت چپ جلد سررسید قرار داده می شود، رنگ مورد استفاده اغلب نقره ای یا طلایی می باشد. باید توجه داشته باشید لیزر روی پلاک سررسید بسیار با دقت انجام شود کیفیت نوشته های روی آن مطلوب، واضح و خوانا باشد. 

در برخی از جلد های سررسید 1403 مانند جلدهای چرم مصنوعی خارجی (جلد ترمو) می توان توسط یک کلیشه فلزی اطلاعات شرکت و یا لوگو و برند خود رای روی جلد سررسید داغکوب و طلاکوب کرد. هنگام طراحی فایل مربوط به کلیشه باید دقت کرد مطالب و یا موارد داخل طرح به قدری نازک و نزدیک هم نباشند تا یک کلیشه تمیز و با کیفیت ساخته شود و همچنین حین انجام داغی روی جلد دقت لازم انجام شود تا کیفیت کار بالا رود. 

صحافی سررسید 

سالنامه ها به روش های دوختی، فنری و یا چسبی و گاها کلاسوری صحافی می شوند. سررسید با صحافی ته دوخت به این صورت می باشد که برگ های داخلی سررسید در دسته های 16 برگی تا شده و دوخته می شوند و سپس به جلد توسط بدرقه چسبانده می شود. این نوع صحافی نسبت به سایر صحافی ها از مقاومت بالاتری برخوردارست. در صحافی سررسید فنری کاغذها از یک سمت پانچ شده و داخل فنر قرار می گیرند. این روش در نظر برخی مشتریان از جذابیت بیشتری برخوردار است. با توجه به توضیحاتی که گفته شد برای داشتن و سفارش یک سالنامه با کیفیت و مقاوم بهتر است صحافی دوختی را انتخاب کنید.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما