Google tag (gtag.js)
  • salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اختصاصی

اغلب شرکت ها هر ساله مبالغ قابل توجهی را صرف تبلیغات و برندسازی خود می کنند. عموما نیز از روش های بصری استفاده می کنند، مانند بیلبورد های سطح شهر. اما این نوع تبلیغات با توجه به هزینه بالایی که دارند پربازدید نیستند. زیرا مشتریان یا عابران پیاده تنها با یکبار دیدن تبلیغات شما را به خاطر نخواهند سپرد و نتیجه این تبلیغ تا حد زیادی اثربخش نبوده و بازه زمانی کوتاهی ادامه خواهد داشت. اگر پیش از شروع سال جدید تنها یکبار هدایای تبلیغاتی خصوصا سررسید اختصاصی را امتحان کنید، بازخورد بی نظیر این روش تبلیغاتی را خواهید دید. سررسید ها همیشه و برای همه اقشار کاربردی هستند و حداقل برای یک سال مورد استفاده قرار می گیرند. طی این بازه یکساله مصرف سررسید اختصاصی شما، مشتری همواره برند شما را دیده و در ذهن ایشان ماندگار خواهید شد.

خرید سررسید اختصاصی

ویژگی های سررسید اختصاصی چیست؟

اولین بخشی که در سررسید اختصاصی شکل میگیرد جلد سررسید اختصاصی است. همواره جلد یا بسته بندی تمامی هدایای تبلیغاتی یا محصولات اولین چیزی است که خود را به نمایش میگذارد بنابراین به عنوان یک گزینه مهم به جلد سررسید اختصاصی اشاره می کنیم که میتواند هدیه شما را چشم گیر و جذاب کند. در کنار طراحی جلد سررسید اختصاصی که باید حرفه ای و شکیل باشد لازم است ذکر کنیم سررسید اختصاصی شما در بین افراد و اشخاص متفاوت در گردش است و می تواند کمک شایانی به برندینگ شما کند. پس انتخاب سررسید اختصاصی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر می تواند گزینه ای عالی و ماندگار باشد. دومین قسمت از سررسید اختصاصی که برای تبلیغات بسیار موثر است لت های یک سررسید هستند. تعداد گلاسه های تبلیغاتی یا لت سررسید اختصاصی بسته به سلیقه مشتری میتواند از 4 صفحه تا چند فرم ادامه یابد. تمامی این صفحات می تواند با سلیقه مشتری وهماهنگ با هویت بصری شرکت طراحی شود. یکی از ویژگی های این گلاسه های تبلیغاتی در سررسید اختصاصی معرفی محصولات یا خدمات مشتریان است ک در معرفی شرکت و جذب مشتری بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود چرا که بسیاری از افراد تمایل ب دسترسی داشتن آسان در شناخت محصولات دارند ک این امر مهم را سررسید اختصاصی برآورده می کند. تمامی صفحات گلاسه تبلیغاتی سررسید اختصاصی بر روی گلاسه های گرماژ مناسب با دستگاه های چهار رنگ به صورت کاملا حرفه ای چاپ می شود. یک امتیاز مهم در سررسید اختصاصی بهره برداری از گلاسه های تبلغاتی ست ک در سررسیدهای عمومی محیا نمیشود. سومین قسمت در سررسید اختصاصی که یکی از پرطرفدار ترین قسمتهای تبلیغات سررسید اختصاصی است، چاپ ترام می باشد. ترام در واقع چاپ لوگو، برند یا حتی ادرس و شماره تلفن در تمامی صفحات سررسید اختصاصی می باشد که می تواند تبلیغات گسترده ای را به همراه داشته باشد. شما میتوانید لوگوی شرکت را هم در بالا وهم وسط سررسید به صورت کم رنگ تر قرار دهید. در صورتی که یکی از برگه های سررسید جدا شود همچنان تبلغات شما با آن صفحه در حال گردش است که این مسئله میتواند نشان دهنده گستردگی تبلیغات در سررسید اختصاصی باشد . رنگ ترام چاپ شده در سررسید اختصاصی می تواند متفاوت و به رنگ دلخواه شما باشد اما بهترین گزینه در چاپ ترام سررسید اختصاصی استفاده از رنگ مشکی است که سرعت چاپ را افزایش می دهد و با رنگهای داخلی سررسید اختصاصی هماهنگ تر است. در تمامی قسمت های سررسید اختصاصی در صفحات داخلی ب غیر از حاشیه امن صفحات می توان ترام را چاپ کرد. یک دیگر از قسمت های سررسید اختصاصی که برای تبلیغات مورد استقبال قرار میگیرد بدرقه سررسید اختصاصی است. در بدرقه میتوانید اطلاعات کامل یا فقط لوگوی شرکت را به صورت تکرار شونده چاپ کنید ک خود به تنهایی قسمت زیبایی از سررسید را دربر می گیرد. چاپ بدرقه هم می تواند در ابتدای سررسید وهم در انتهای سررسید انجام شود. چاپ بدرقه سررسید اختصاصی می تواند ب صورت تک رنگ با رنگ دلخواه یا به صورت چند رنگ و چهار رنگ انجام شود.

نحوه محاسبه هزینه سررسید اختصاصی

هزینه هر کدام از قسمت های مختلف سررسید اختصاصی جداگانه محاسبه و روی سررسید اصلی اضافه می شود. در انتخاب خدمات سررسید اختصاصی مشتری می تواند آزادانه تصمیم گیری کند و هر بخشی از خدمات سررسید اختصاصی که مورد نیازش است را به سررسید اضافه کند. هزینه هر یک از این خدمات سررسید اختصاصی مازاد بر سررسید خام بوده و هزینه این خدمات به قیمت پایه سررسید افزوده می شود. به منظور سفارش سررسید اختصاصی و اطلاع از قیمت خدمات برای تیراژ های مختلف با واحد سررسید اختصاصی پیک فدک داخلی 107 الی 109 تماس حاصل فرمایید. همکاران واحد سررسید اختصاصی از ابتدای ثبت سفارش شما را همراهی کرده، راهنمایی های لازم برای بهبود کیفیت چاپ و همچنین پیشنهادات خوبی به شما ارائه خواهند داد.

سررسید اختصاصی پیک فدک

مجموعه پیک فدک با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت، به لطف همراهی شما توانسته به سطح بالایی از کیفیت و محبوبیت دست پیدا کند. چرا که کیفیت بالای محصولات همواره اولویت ما بوده است. در خصوص سررسید اختصاصی نیز این مورد صادق بوده و می توانید با اطمینان خاطر سررسید اختصاصی خود را ثبت کنید. سررسید اختصاصی شما با توجه به کیفیت بالای ساخت ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و صحافی تمام اتوماتیک سررسید اختصاصی در انتشارات پیک فدک بسیار پردوام خواهد بود. بنابراین به همان میزان کاربردی تر بوده و مدت زمان بیشتری در دستان مشتری قابل استفاده است و اعتماد و توجه بیشتری را از مخاطب به شما جلب می کند. ضمن اینکه در مجموعه چاپ و نشر پیک فدک می توانید تمامی سایزهای سررسید را به صورت سررسید اختصاصی نیز سفارش دهید. که میتوان به سررسید اختصاصی وزیری ، سررسید اختصاصی رقعی ، سررسید اختصاصی سلفونی ، سررسید اختصاصی چرمی ، سررسید اختصاصی پزشکی ، سررسید اختصاصی رحلی اشاره کرد. حتی می توانید چندین نوع جلد و قالب بندی صفحات داخلی را مد نظر داشته و یکی از آنها را برای سررسید اختصاصی خود انتخاب کنید. طبیعتا ابعاد سررسید ، جنس جلد که سررسید سلفونی یا سررسید چرمی باشد و تعداد صفحات داخلی سررسید اختصاصی تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن خواهد گذاشت. بنابراین اگر قصد سفارش سررسید اختصاصی ارزان و با کیفیتی را دارید با ما تماس بگیرید تا همکاران با تجربه ما در این خصوص راهنماییتان کنند.

نحوه سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

مجموعه پیک فدک جهت سهولت طراحی جدول های تقویم رومیزی را که با حساسیت بالا طراحی و بارها ویراستاری شده است را در اختیار مشتریان دائمی و همکاران گرامی قرار می دهد تا علاوه بر افزایش سرعت طراحی تقویم رومیزی بتوانند از جدول هایی بدون خطای تقویمی بهره ببرید. بنابراین بعد از ثبت سفارش نزد مسئول تقویم رومیزی اختصاصی می توانند جدول ها را دریافت کرده و طراحی ها را خودشان در ابعاد مشخص شده انجام دهند.

استفاده از عکس در تقویم رومیزی

ذهن انسان به طور خودکار تمایل به حفظ تصاویر دارد و عکس ها برای انسان جذابت تر از نوشته ها و اعداد هستند. در نتیجه بهره گیری از عکس های زیبا در طراحی تقویم رومیزی مشتری را برای خرید و نگهداری آن ترغیب کند. مجموعه پیک فدک علاوه بر استفاده از عکس های زیبا در تقویم رومیزی های خود با استفاده از افکت های چاپی یووی به عکس های تقویم رومیزی جلا می دهد و کیفیت و زیبایی صفحات تقوبم رومیزی را چندین برابر می کند. تفاوت محصولات و تقویم رومیزی های پیک فدک در همین جزئیات ریز است که باعث افزایش چند برابری کیفیت تقویم رومیزی و سایر محصولات پیک فدک می گردد. همچنین تمامی عکس های تقوبم رومیزی هر ساله از عکاسان مجرب تهیه و تقدیم نگاهتان می گردد. همین نکات ریز در تقویم رومیزی باعث ماندگاری این هدیه تبلیغاتی می گردد و مشتریان را تشویق می کند تا در طول سال از آن ها استفاده کنند.

تفاوت های تقویم رومیزی پیک فدک با سایر تولید کنندگان

از ویژگی های بارز تقویم رومیزی پیک فدک می توانیم به استفاده از یووی در این محصول اشاره کنیم که علاوه بر زیبایی، صفحات تقویم رومیزی را در برابر پارگی و رول شدن مقاوم می سازد. استفاده از مقوای ضخیم در پایه تقویم رومیزی و همچنین بهره گیری از آسترهای سلفون خورده باعث شده تا ایستایی تقویم رومیزی پیک فدک در مدت استفاده یکساله بدون تغییر باشد و با همان مقاومت و ایستایی ابتدایی خود باقی بماند. از دیگر تفاوت های اساسی تقویم رومیزی پیک فدک استفاده از فنر دوبل یک تکه و دوتکه در تقویم رومیزی است که ورق زدن صفحات تقویم رومیزی را راحت تر می کند و زیبایی متفاوتی به تقویم رومیزی می بخشد. نکته مهم و همیشگی در تقویم رومیزی و تمامی هدایای تبلیغاتی حفظ ظاهر و زیبایی این محصولات است که مشتری را برای خرید تقویم رومیزی راغب کند و در نتیجه آمار فروش محصولات را افزایش دهد. تقویم رومیزی های پیک فدک همواره پیشرو در کیفیت و تنوع هستند؛ به گونه ای که هر ساله با استفاده از موضوعات جذاب و متفاوت و همچنینی استفاده از افکت های رنگی (مانند چاپ طلاکوب، چاپ مرکب پنتون) تقویم رومیزی های خود را از سایر تقویم رومیزی ها متمایز کرده است. نکته مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد انتخاب رنگ مناسب برای پایه تقویم رومیزی است. رنگ پایه باید به نحوی باشد که انواع چاپ ها روی آن به زیبایی و وضوح نمایش داده شود و تبلیغات مشتریان هر چه موثرتر خود را نمایان سازد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده انتخاب عکس صفحات از حساسیت بالایی برخوردار است.

سوالات متداول سررسیداختصاصی

1- بزرگترین تفاوت سررسید اختصاصی و سررسید عمومی چیست؟

تفاوت اصلی این دو سررسید در میزان فضای تبلیغاتی آن ها است که در تمامی قسمت های سررسید اختصاصی می تواند به صورت کاملا اختصاصی طراحی و پیاده شود و یک سررسید را ب صورت انحصاری از آن شما کند. سررسید تبلیغاتی می تواند در تمامی بخش های خود حاوی تبلیغات برند سفارش دهنده باشد.

2- آیا تمامی سررسیدهای پیک فدک قابلیت اختصاصی سازی دارند؟

هر سررسیدی که در کاتالوگ هدایای تبلیغاتی پیک فدک مشاهده می کنید قابلیت اختصاصی سازی دارند و می توانید از چاپ روی جلد، آستر بدرقه، لت تبلیغاتی و ترام روی سررسید اختصاصی استفاده کنید. تفاوتی ندارد که سررسید انتخابی شما سررسید چرمی، گالینگور یا سلفونی باشد، هر سررسیدی در صورت موجود بودن آن در انبار قابلیت تبدیل به سررسید اختصاصی را دارد.
توییتر فیس بوک
ارتباط سریع با ما