• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش سررسید 1403 + هدایای لوکس مدیریتی

دوشنبه, 16 مرداد 1402

سفارش سررسید 1403 و سایر هدایای تبلیغاتی را باید به تولیدکنندگان برتر سررسید بسپارید. قیمت سررسید 1403 به سایز سررسید، نوع جلد آن، تعداد صفحات سررسید و... بستگی دارد. ضمنا در بین هدایای تبلیغاتی پیک فدک محصولاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی vip عرضه می کنیم که در ادامه به شما معرفی خواهند شد. در ادامه این مقاله به مزایای سفارش سررسید اختصاصی یا سررسید 1403 می پردازیم.

ویژگی های سررسید تبلیغاتی لوکس

در این مقاله در خصوص ویژگی های سررسید تبلیغاتی لوکس و با کیفیت صحبت خواهیم کرد. ویژگی بارز یک سررسید لاکچری بیشتر در جلد آن نمایان است و بهترین انتخاب در مواد اولیه برای سررسید لوکس جلد آن است. هر چقدر در انتخاب جلد سررسید اختصاصی بیشتر تمرکز کنید سررسید لوکس تری در دست دارید.

انتخاب رنگ های جذاب در جلد سررسید باعث می شود یک سررسید لوکس و با کیفیت در دست مشتری به عنوان هدیه داشته باشید. رنگ سررسید 1403 سلیقه ای است و به انتخاب مشتری می باشد. ولی تولید کننده های سررسید وظیفه اینکه سلیقه عموم مشتریان را در نظر داشته باشند، را دارند و در نوع جلد و رنگ جلد باید دقت داشته باشند.

رنگ های تیره مثل مشکی و زرشکی عموما جز رنگ هایی است که برای سفارش سررسید لوکس تاثیر دارد. سایزهای سررسید اروپایی جزو سررسیدهای لوکس به شمار می رود و هر چقد رنگ سررسید 1403 و سایز سررسید خاص تر باشد جز سررسید های شیک و لوکس به شمار می رود.

از دیگر مواد اولیه ای که در چاپ سررسید لوکس به کار می رود پلاک آن سررسید است، که بیشتر در سررسید های چرم و ترمو و جنس جیر به کار می رود. ورقه ای به رنگ طلایی و نقره ای و مشکی جز سررسید های لوکس تر می باشد. موارد دیگه ای که در سررسید تبلیغاتی لوکس استفاده می شود روبان به همراه آویز آن است که یک سررسید تبلیغاتی لوکس و شیکی به دست مشتری می رسد.

هدایای لوکس مدیریتی1403

پلاکی که با روبان وصل است را میتوان با سفارش به صورت سررسید اختصاصی با لوگو و یا اسم شرکت چاپ کرد و در وسط سررسید 1403 به عنوان ماندگاری لوگو و شرکت خودتان استفاده کنید.

سررسید تبلیغاتی لوکس را میتوان به سلیقه خودتان از پیک فدک سفارش بدهید که در سایزهای مختلف در این مجموعه تولید شده است، و حتی میتوانید با سفارشی سازی رنگ جلد و نوع جلد در تیراژ بالا سررسید تبلیغاتی لوکس خود را سفارش دهید.

ویژگی که یک سررسید با کیفیت دارد از نوع صحافی و مواد اولیه آن مشخص است. صحافی سررسید انتشارات پیک فدک به صورت لاین و تمام اتوماتیک است و تمامی مواد اولیه استفاده شده در تولید سررسید و تقویم رومیزی از مواد بسیار با کیفیت انجام می شود و با شعار اینکه سررسید و تقویم رومیزی‌ های انتشارات پیک فدک تضمینی است این ادعا را  ثابت نموده است.

سفارش سالنامه باکیفیت و شیک

در این مقاله در خصوص روش های سفارش سررسید با کیفیت و شیک صحبت خواهیم کرد و به شما کمک خواهیم کرد که چگونه سررسید باکیفیت و شیک را به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه و خریداری کنید.

در مجموعه بزرگ پیک فدک شما به هر روشی که به ذهنتان می رسد می توانید سررسید را تهیه و خریداری کنید. ما تجربیات بیست ساله چاپ سررسید و سالنامه خود را که به زبان ساده در این مقاله بیان می کنیم، تا شما با آگاهی کامل و تجربه کافی سالنامه مورد نظر خود را برای هدیه تبلیغاتی به مشتری تان برای ماندگاری برند شرکت خود بدهید.

سالنامه 1403 باکیفیت

روش های غیر حضوری و اینترنتی برای خرید سررسید راه های زیادی دارد، یک روش آن سفارش از طرق سایت پیک فدک است. سایت انتشارات پیک فدک یک مرجع معتبر برای خرید اواع هدایای تبلیغاتی محصول اعم از سررسید و تقویم رومیزی 1403 است. روش دیگر سفارش سالنامه و سررسید 1403 با کیفیت و شیک به صورت تلفنی هم می شود، انتشارات پیک فدک با بیش از 10 خط فعال پاسخگوی روزانه صدها مشتری می باشد.

روش دیگر سفارش سالنامه و سررسید با کیفیت و شیک سفارش از طریق شبکه های مجازی بصورت آنلاین است. ساده ترین روش این است که شما با دادن پیام در شبکه های مجازی سفارش خود را ثبت کنید. سوالی که پیش می‌آید این است که سررسید باکیفیت چه سررسیدی است؟ سررسیدی است که از لحاظ صحافی، جنس کاغذ، چاپ صفحه و در صورت سررسید اختصاصی بودن چاپ جلد و ترام و لت و... این موارد هم در کیفیت سررسید و سالنامه 1403 تاثیر دارد.

سوال دیگری که پیش می آید این است که سررسید شیک چه سررسیدی است؟ سررسیدی است که ظاهری بسیار مورد پسند داشته باشد و در تولیدش از جلد های خاص و پلاک و سایز خاصی استفاده شود و این موارد و شیک بودن سررسید بستگی به سلیقه شما دارد که چه سررسیدی انتخاب می کنید.

ارتباط سریع با ما