• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

اثرگذاری سررسید 1403 تبلیغاتی

شنبه, 12 آذر 1401

اثرگذاری سررسید 1403 تبلیغاتی

طبق اعلام کاربران در علم انفورماتیک ، تحقیقات ثابت می نماید که سررسید تبلیغاتی مفید و ارزشمند است. تحقیقات می گوید که 74 درصد از مردم می توانند تبلیغ کننده را در سررسید تبلیغاتی خود به یاد بیاورند. سررسید و سالنامه ها هدایای تبلیغاتی هستند که در عین کوچک و ارزان بودن، بسیار موثر و قدرتمند اند. اگر از این روش تبلیغاتی هدیه دادن سررسید1403 و سالنامه استفاده نمی کنید بدانید که از رقبای حرفه خود عقب مانده اید.

در عصر امروزی و دیجیتالی که زندگی می کنیم، شاید برای عده زیادی غیر قابل درک و تصور باشد که همچنان محبوبیت سالنامه و سررسید ها رو به افزایش است. متاسفانه هر ساله می بینیم که با افول وضعیت اقتصادی و معیشت مردم مطالعه سالانه کتاب بسیار کاهش یافته است، وتقریبا کمتر کسی برای مطالعه کمی از وقت خود را خالی می کند. بالعکس، طی نتایج یک نظرسنج فراگیر دریافتیم که که بیشتر خوانندگان همچنان مطالب جالب و خواندنی را که روی سررسید است، ترجیح داده و بیشتر مطالعه می کنند.

تاثیر تبلیغاتی سالنامه ها چگونه است

تقریبا هیچ هدیه ای به اندازه سررسید تبلیغاتی برای هدیه دادن پیش از شروع سال چدید موثر نیست. با اتمام سال 1402 بالطبع سررسیدهای 1403 نیز دیگر کم کم کارایی خود را برای کارمندان از دست می دهند. و تقریبا همه به دنبال سررسید تبلیغاتی جدید هستند و به محض دریافت یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند به نام سررسید قدردان شما می شوند.

تبلیغات بوسیله هدایای تبلیغاتی یک استراتژی تبلیغی شخصی هستند. بدین منظور که شما به هر صورتی آن را میان مشتریان خود توزیع کنید، مورد استفاده روزمره ایشان قرار گرفته، و به عبارتی جزئی غیرقابل انکار از زندگی ایشان می شوند. هر ساله سالنامه های زیادی بین مردم رد و بدل می شود، برای اینکه سررسید های تنها هدیه تبلیغاتی هستند که یکسال تمام در منزل و محل کار مخاطبین شما نگهداری می شوند.

هر زمان که مردم سالنامه یا هدیه ای نفیس و ارزشمند دریافت می کنند، یک بار دیگر از طریق سررسید تبلیغاتی شما به یکدیگر متصل می شوید. ضمن اینکه یک نظرسنجی گسترده در آمریکا نشان داد که بیش از 62 درصد مردم و کارمندان از سررسیدهای تبلیغاتی بصورت روزمره استفاده می  کنند و این نشان دهنده موثر بودن تبلیغات از طریق هدایای تبلیغاتی است.

سررسیدهای تبلیغاتی همواره در معرض دید قرار می گیرند و نام تجاری شما را هر روز به افراد مختلفی می شناسانند (خانواده، دوستان، مهمانان، همکاران و غیره). سررسید ها و سالنامه ها دائماً به مردم یادآوری می کنند که شما که هستید، کجا می توان شما را پیدا کرد و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید کدامند.

نکاتی در خصوص سررسیدها

این روزها برنامه ریزی و یادداشت روزانه اهمیت بالایی دارد و یکی از راه های برنامه ریزی و یادداشت روزانه نوشتن برنامه داخل دفتر یا دفترچه می باشد. پیشرفت تکنولوژی و موبایل های هوشمند نیز نتوانسته جایگزینی برای سررسید باشد. سررسید همان دفتر یا دفترچه ای می باشد که دارای تاریخ شمسی، میلادی و قمری بوده و شما میتوانید اطلاعات هر روز خود را وارد کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.

چاپ سررسید تبلیغاتی

نوعی دیگر از سررسید وجود دارد با عنوان سررسید اختصاصی، در صورتی که مقدار سفارش شما بالا باشد برای شما مقرون به‌ صرفه تر است که سررسید خودتان را به صورت اختصاصی ثبت کنید، در این صورت شما میتوانید سررسید با مشخصات و مختص تبلیغات شرکتتان را داشته باشید.

تقویم، سررسید و سالنامه های تولید شده توسط پیک فدک بصورت عمومی و اختصاصی جهت معرفی حرفه های مختلف و برندهای تجاری تولید میشود. محصولات تولید شده توسط انتشارات پیک فدک با بهره مندی از طراحی منحصر به فرد و قیمتی مناسب در اختیار صاحبان مشاغل قرار میگیرد، لذا هرساله توانستیم همکاران و برندهای مطرح را درکنار خود داشته باشیم.

چنانچه برای سررسید 1403 بدنبال سررسید و سالنامه ای با کیفیت با قیمتی مناسب که دارای طرح هایی خاص و متنوع باشد. مجموعه پیک فدک قادر است تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد. مجتمع نشر پیک فدک در کنار استفاده از مواد اولیه در بالاترین کیفیت با بکار گیری بروزترین تجهیزات و ماشین آلات اعم از دستگاه های چاپ، صحافی و بسته بندی و با بهره مندی از نیروهای متخصص و توانمند در تلاش است تا هر ساله با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سررسید در خدمت همکاران، مشاغل و برندهای معتبر باشد.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما