• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مشخصات یک سررسید باکیفیت

پنجشنبه, 16 شهریور 1402

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال اهداء هدیه تبلیغاتی است که علاوه بر جنبه تبلیغاتی داشتن بتواند یک هدیه زیبا و منحصربه فرد باشد. همچنین نیازهای روزانه افراد به نوشتن را برطرف کند. در تجربه های متعدد، مدیران بازگو می کنند سررسید هایشان بعد از مدتی استفاده پاره می شود، اعتبار آن ها را خدشه دار می کند. بنابراین به دنبال راهکار اساسی برای حل این مشکل هستند. اگر شما نیز هر ساله با چنین مشکلاتی مواجه هستید خواندن این مقاله می تواند راه حل مناسب در اختیارتان قرار دهد.

نکات انتخاب یک سررسید باکیفیت

  • انتخاب تولید کننده سررسید: انتخاب یک سررسید باکیفیت مستلزم تحقیق فراوان از تولید کننده سررسید دارد، که خیال شما را از بابت مواد اولیه و مراحل تولید راحت کند. شما باید اعتبار تولید کننده سررسید را بررسی کنید.

  • مواد اولیه در تهیه سررسید: تمامی جزئیات انتخاب شده در تولید و چاپ سررسید مهم است، و نمی توان هیچکدام از آنها را نادیده گرفت . برای تفهیم این مورد به این مثال توجه کنید. در تهیه مقوای جلد سررسید1403 اگر ضخامت مقوا به انداز کافی نباشد، جلد سررسید به سرعت خراب شده و تاب برمی دارد. همچنین اگر به غیر از کاغذ از مواد دیگری در تولید مقوای جلد استفاده شود، باعث عدم چسبندگی جلد به مقوا می شود. به همین سادگی جزئی کوچک از سررسید 1403 می تواند کیفیت کل سررسید را خراب کند.

  • استفاده از صحافی مناسب در سررسید: نوع صحافی و نحوه انجام آن می تواند کیفیت سررسید را تضمین کند. برخی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت از صحافی چسب استفاده میکنند. این نوع صحافی برای سررسید 1403 اصلا مناسب نبوده و قطعا سررسید ارزان بعد از مدت کوتاهی پرپر خواهد بود. از صحافی های مناسب برای سررسید می توان به صحافی دوخت و صحافی سررسید فنری اشاره کرد. صحافی دوخت که قیمت سررسید مناسب تری دارد به 2 روش دستی و اتوماتیک انجام می شود. اما صحافی اتوماتیک بسیار باکیفیت تر و بهتر است. حتما از تولید کننده سررسید مدنظر خود این موضوع صحافی را جویا شوید، ترجیحا با مجموعه ای همکاری کنید که از صحافی اتوماتیک استفاده کند.

هر ساله تعداد زیادی از افراد با اینکه تبلیغات گسترده ای انجام می دهند، اما به نتیجه دلخواه نمی رسند. در این قسمت به چند راهکار مفید در اختیارتان قرار می دهیم، که بتوانیم در تبلیغات محصولاتتان موفق شوید.


برای مشاهده انواع سررسید 1403 و خرید سررسید با کیفیت کلیک کنید.


معیارهای سالنامه پیک فدک در هدایای تبلیغاتی

سالنامه پیک فدک با سابقه 20 ساله خود در تولید هدایای تبلیغاتی، توانسته در این صنعت نامدار باشد. اما رمز اصلی موفقیت مجموعه پیک فدک تولید محصولات باکیفیت از جمله سررسید 1403 است. تولید کنندگان سررسید با توجه به برآورد خواسته های مشتری اقدام به تولید سالنامه تبلیغاتی می کنند.

برای مثال بسیاری از مشتریان تنها به قیمت سررسید توجه می کنند و مدام تاکید می کنند که سررسید ارزان می خواهند. طی مشاوره ای که برای ایشان انجام می دهیم متذکر می شویم که هرگز نباید به خاطر خرید سررسید ارزان قید سررسید باکیفیت را زد. درست است که به جهت خرید سررسید باکیفیت باید بیشتر هزینه کرد، اما قطعا ارزشش را دارد. خرید سررسید باکیفیت مزایای بسیار زیادی نسبت به سررسید ارزان دارد. برای مثال سررسید باکیفیت طول عمر و دوام زیادی دارد و به تناسب آن کاربردی تر نیز می باشد.

خرید سالنامه 1403

از مزایایی سررسید با کیفیت که ممکن است ندانید این است که تبلیغ معتبرتری است. وقتی شما یک سررسید باکیفیت و زیبا به مشتری خود هدیه می دهید، او را جذب کیفیت و سلیقه خود می کنید. ولی برعکس، اگر صرفا به خاطر قیمت سررسید ارزان آن را سفارش دهید، اعتبار خود را در چشم مشتری از دست می دهید.

چرا که سررسید ارزان کیفیت نامطلوبی داشته و به زودی خراب شده و اطلاعات مشتری که در آن نوشته شده از دست خواهد رفت. به همین دلیل از شما نیز قطع امید می کند و دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد. پس اگر قصد سفارش سالنامه 1403 در انواع مدل ها و جنس ها را دارید، حتما کیفیت را در اولویت قرار دهید. ناگفته نماند که می توان کیفیت و قیمت ارزان را در کنار هم نیز داشت. به عنوان مثال ما در نشر پیک فدک انواع سررسید 1403 را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تولید و عرضه می کنیم.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما