• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع صحافی سررسید و سالنامه 1403

شنبه, 25 دی 1400

انواع صحافی سررسید و سالنامه 1403

برای داشتن سررسید با کیفیت، با دوام و دارای طول عمری بالا باید صحافی مناسبی هم برای آن انتخاب کرد. چرا که ممکن است سررسید بعد از مدتی استفاده از جلد جدا شود و یا برگه های آن پرپر گردد. انواع صحافی کاربردی در سررسید اختصاصی 1403 صحافی دوخت، صحافی فنر و چسب می باشد، که روش پیاده سازی صحافی ها به روش های تمام اتوماتیک (صحافی لاین)، صحافی نیمه اتوماتیک و صحافی دستی انجام می شود.

بهترین روش صحافی سررسید

بهترین روش صحافی سررسید توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و ته دوخت می باشد، که ماندگاری سررسید 1403 را تضمین می کند و کیفیت سالنامه را بالا می برد. مجموعه پیک فدک یکی از برترین تولیدکنندگان سررسید در ایران می باشد که توانسته محصولات خود را در نهایت کیفیت با دستگاه های تمام اتوماتیک لاین به بازار عرضه نماید. انجام صحافی باکیفیت و با مواد اولیه مرغوب، نتیجتا کیفیت و طول عمر سررسید سفارشی را افزایش می دهد، و میزان خرید سررسید و محبوبیت آن را بالا می برد. اما نکته ای که همیشه به شما توصیه می کنیم این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. کیفیت سررسید اهمیت بالایی همچون طراحی سررسید دارد. نباید برای اینکه هزینه نهایی سررسید کم شود از کیفیت آن بکاهید. 

از آنجایی که کیفیت و دوام بالا در مجموعه پیک فدک اولویت است و ما انواع سررسید های 1403 را با ضمانت کیفیت عرضه می کنیم، حتی در صورت درخواست شما نیز از کیفیت نمی کاهیم. کیفیت بالا در تولید و صحافی انواع سررسید و سالنامه های پیک فدک، امضا و شعار ما هستند. ما در این مجموعه بزرگ با بیش از 100 نفر پرسنل و 20 سال سابقه فعالیت درخشان، بهترین ها و باکیفیت ترین ها را تقدیم نگاه شما می کنیم.

بهترین صحافی سررسیداهمیت صحافی سررسید

سررسید به دفتری اطلاق می شود که حاوی وقایع و اطلاعات هر روز سال جاری است. علاوه بر آن بنا به استقبال مردم، سررسید جدید شامل انواع شعر، حدیث، سخن بزرگان و... نیز می باشد. عمده کاربرد سررسید که آن را در میان عموم به شهرت رسانده، ثبت قرار ها و حساب های روزمره و برنامه ریزی های آینده است.

فرآیند تولید و چاپ سررسید اختصاصی و عمومی پیچیده و نسبتا زمانبر است. اما با توجه به تاثیر شگفت انگیزی که در میزان فروش دارد، به همه صاحبان کسب و کارها سفارش سررسید 1403 پیشنهاد می شود. اهمیت صحافی سررسید در کیفیت انکارنشدنی است. در واقع نحوه و متریال اولیه در صحافی است که طول عمر و دوام سررسید و سالنامه را مشخص می کند. 

بی کیفیت و کم دوام بودن صحافی سررسید می تواند عواقب بدی برای شرکت تولید کننده آن داشته باشد. زیرا نوعی بی اعتمادی بین مشتری و تولید کننده ایجاد می شود. زیرا سررسیدی که شما سفارش می دهید و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبینتان تحویل می دهید، نماینده شما در دستان ایشان است. هر چه این هدیه تبلیغاتی شما شکیل تر و بادوام تر باشد تبلیغات شما پربازده تر خواهد بود. اما آیا از روند صحافی سررسید دوختی در نشر پیک فدک اطلاع دارید؟ نشر پیک فدک با توجه به اهمیت فراوانی که به کیفیت و صحافی سالنامه ها می دهد، از بهترین مواد اولیه و چسب استفاده می کند. اما مرحله ابتدای به این صورت است که ابتدا کاغذ ها طبق سایز سفارشی شما چاپ و برش داده می شوند. در مرحله بعد این صفحات تا شده و در دسته های 16 تایی (یک فرمی) دسته بندی می شوند. 

حال باید تمام صفحات هر فرم به هم دوخته شوند که اینکار نیز توسط یک دستگاه پیشرفته انجام می شود. سپس تمامی فرم ها نیز مجددا به هم دوخت می شوند تا منسجم تر و مقاوم تر باشند. مرحله بعد چسب ریزی است و سررسید ها به سمت دستگاه چسب ریزی هدایت می شوند. در این مرحله به کمک یک غلطک چسب چوب به قسمت دوخت زده می شود. کمی جلوتر از پایین به سررسید حرارت داده می شود که چسب آن خشک شود. و بعد توسط یک فن مجدد چسب ها خشک شده و وارد مرحله اتصال به جلد می شوند. در این مرحله جلد های آماده و صفحات داخلی سالنامه هر دو از سویی وارد دستگاه شده، و در نتیجه سررسید 1403 آماده و با کیفیت از آن خارج می شود. 

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما