• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید دستیار | سررسید مهندسی | سررسید ارزان 1403

دوشنبه, 26 مهر 1400

سررسید دستیار | سررسید مهندسی | سررسید ارزان 1403

از خوبی های ناگفته در خصوص سررسید تبلیغاتی، تنوع در صفحات داخلی بسته به کاربرد آن است. برای مثال سررسید جمعه مشترک در تمامی قطع های خود مناسب اقشار کارمند و دولتی می باشد. اما یک فرد عادی یا یه بانوی خانه دار احتمالا سررسید جمعه جدا را به جمعه مشترک ترجیح دهد. هر فردی بهتر است که به نسبت کاربرد خود، بهترین سررسید را انتخاب کند. اما بنظر شما کدام سررسید برای منشی و دستیاران مناسب است؟ در این مقاله به تجزیه تحلیل سررسید دستیار خواهیم پرداخت.

سررسید دستیار چیست

خب فرض کنیم که ما یک منشی یا دستیار هستیم، بعنوان یک منشی چه خواسته ای از سررسید خود دارید؟ سررسیدی که به نام سررسید دستیار مشهور است در واقع چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ همانطور که احتمالا می دانید منشی و دستیاران شرکت ها تقریبا کثر مواقع در حال نوت برداری و نوشتن وقایع مهم در هر جلسه و اتفاق هستند. بنابراین بدیهی است سررسید دستیار باید فضای نوشتاری و نوت زیادی داشته باشد. ما در مجموعه پیک فدک با بررسی خواسته های شما عزیزان و در نظر گرفتن موارد فنی اقدام به تولید و چاپ سررسید دستیار نمودیم.

در سال 1402 سررسید دستیار را در 18 فرم یعنی 288 صفحه تولید کردیم. در واقع هر فرم حاوی 16 صفحه است. اما این سررسید همانطور که گفتیم فضای نوشتاری زیادی داشته و 55 صفحه از آن به فضای نوت برداری اختصاص داده شده است. ناگفته نماند که قسمت تقویم این سررسید بصورت هفتگی است. یعنی در هر صفحه از سررسید منشی یک هفته آمده است. 

سررسید دستیار

مشخصات سررسید دستیار فدک

مهم تر از همه این که ما در مجموعه پیک فدک سررسید دستیار را تنها در قطع رقعی تولید می کنیم. زیرا قطع وزیری برای سررسید دستیار کمی بزرگ بوده و خوش دست جلوه نمی کند. ابعاد سررسید رقعی 22 در 14 سانتی متر می باشد. 

سررسید های دستیار نیز همچون سررسید های وزیری و ... می توانند دارای جنس جلد های مختلفی باشند. با مراجعه به کاتالوگ 1403 نشر پیک فدک می توانید چندین مدل از سررسید دستیار را در طرح ها و جنس های مختلف ببینید. برای مثال یک سررسید دستیار پرفروش از جنس چرم مصنوعی داریم که یک پلاک فلزی نیز روی آن قرار دارد. سررسیدی که دارای پلاک فلزی باشد، امکان حک لیزری پلاک را به شما می دهد. در مقالاتی که در خصوص سررسید های چرمی بود گفتیم که چرم های مصنوعی قابلیت چاپ داغی ندارند. به همین جهت بهترین روش اختصاصی سازی جلد سررسید چرم مصنوعی، حک پلاک های فلزی آن است. سررسید های دستیار نیز مانند سررسید اختصاصی می توانند دارای یک یا چند برگ لت تبلیغاتی باشند. در مقاله ... به معرفی سررسید های اختصاصی و روش اختصاصی سازی سررسید تبلیغاتی پرداختیم.

سررسید را آسان سفارش دهید

  • سفارش سررسید به روش حضوری

ابتدایی ترین و آسان ترین روش ثبت سفارش سررسید به روش حضوری است ابتدا مشتری باید به محل مشخص شده که همیشه دفتر تولید کننده یا نمایندگی های پخش آن شرکت است به صورت حضوری می روند و با دیدن محصولات سررسید و سالنامه به صورت فیزیکی سفارش خود را انجام می دهند.

خرید از نمایندگی های پخش به این صورت است که از طریق شرکت معرفی می شوند و شما می توانید بدون پرداخت هزینه کرایه محصول تقویم رومیزی و سررسید و سالنامه را از نمایندگی ها تهیه کنید. انتشارات پیک فدک در شهر بزرگ تهران یک فروشگاه بزرگ برای پخش تولیدات محصولات تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه خود دارد که مشتریان که در نزدیکی تهران زندگی می کنند برای راحتی و کم هزینه بودن مبلغ کرایه و حتی سریع تر رسیدن محصولات به دستشان از این فروشگاه می توانند خرید کنند.

مشخصات سررسید 1402

  • سفارش سررسید به روش غیر حضوری

روش آسان تر برای مشتریان که قصد خرید سررسید را دارند خرید به روش غیر حضوری است‌. روش های غیرحضوری به شرح ذیل می باشد. سفارش از طریق تلفن انتشارات پیک فدک با سابقه ۲ دهه تولید و پخش محصولات اعم از سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی با بیش از ۲۰ خط تلفن ثابت آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات برای راهنمایی و ثبت سفارش تقویم رومیزی و سررسید را دارد هر بخش و خدمات داخلی جداگانه دارد که شما به راحتی با واحد مربوطه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را آسان تر ثبت کنید.

ثبت سفارش به صورت ارسال پیام در برنامه های پیام رسان آسان ترین روش برای ثبت سفارش تقویم رومیزی و سررسید 1403 ثبت سفارش به صورت آنلاین می باشد هم از لحاظ هزینه ای هم از لحاظ زمانی به صرفه و آسان ترین روش سفارش آنلاین می باشد.

خدمات ۲۴ ساعته پاسخگویی ثبت سفارش تقویم رومیزی سررسید و سالنامه از مزایا و آسان تر شدن ثبت سفارش است. و دیگر مزایای سفارش سررسید و سالنامه به صورت آنلاین این است که شما زمان زیادی را برای ثبت سفارش نمی گذارید ‌‌و می توانید تمامی مکالمات خود را به صورت مکتوب داشته باشید. در روش آنلاین که بیشتر مشتریان به آن روی آورده اند از تمامی برنامه های آنلاین استفاده می شود که مشتری برای سفارش آسان تقویم رومیزی و سررسید به انتخاب خود و به راحتی خودشان هر کدام را خواستند سفارش دهند.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما