• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه + تقویم رومیزی فانتزی

چهارشنبه, 18 مرداد 1402

مجموعه انتشارات پیک فدک در زمینه تولید سالنامه، هدایای تبلیغاتی و تقویم رومیزی بصورت حرفه ای عمل کرده، و هرساله مدل های متفاوتی از سررسید 1403 را برای سلایق گوناگون تولید و عرضه می نماید. انتشارات پیک فدک همواره در تلاش است تا در تولید تقویم رومیزی از بهترین نوع مقوا، گلاسه و فنر استفاده نماید، تا مواد اولیه مرغوب جهت ساخت پایه و صحافی سررسیدها و تقویم ها استفاده نماید.

انواع روش چاپ پایه تقویم رومیزی

چاپ طلاکوب با استفاده از کلیشه و ورقه های طلاکوب انجام می‌شود. در این نوع چاپ استفاده از ورق طلاکوب با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است. با توجه به سلیقه مشتری و یا برند و رنگ سازمانی شرکت ها میتوان از ورقه هایی با رنگ مشکی، سورمه ای یا نقره ای، قرمز و... نیز استفاده کرد.

درصورتیکه پایه بکار رفته در رومیزی چوب یا ام دی اف باشد، چاپ مورد استفاده برای پایه تقویم رومیزی نیز لیزر می‌باشد. البته در خصوص تقویم رومیزی چوبی یا پلاستیکی نیز باید از حک لیزری استفاده کرد. زیرا چوب و پلاستیک پوشش سفتی دارند و برای چاپ طلاکوب که با کمی فشار و حرارت همراه است مناسب نیستند.

از دیگر مزایای تقویم رومیزی این است که میتوان بصورت اختصاصی نیز تولید کرد، تا گلاسه های تقویم رومیزی و پایه تقویم رومیزی تماما اختصاصی بوده و معرف برند شما باشد. بهتر اینکه تقویم رومیزی اختصاصی را می توانید با سررسید اختصاصی خود ست کنید و یک ست مدیریتی لاکچری تهیه کنید.

حتی می توانید سررسید نوبت دهی خود را با تقویم رومیزی اختصاصی پزشکی ست کنید. البته اگر در چاپ سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی خود از رنگ سازمانی و مشابه لوگوی خود استفاده کنید، نتیجه کار بی نهایت شکیل خواهد بود.

در تقویم های رومیزی اختصاصی نحوه انتخاب رنگ‌ها بسیار حائز اهمیت است چرا که تاثیر مستقیم در جلب نظر بیننده دارد. یک طراحی حرفه ای باعث می‌شود تا تقویم رومیزی تولید شده که هم اکنون معرف برند شما میباشد تا مدتها در ذهن بیننده باقی بماند. البته این موضوع به ساختار تقویم رومیزی نیز بستگی دارد برای مثال تقویم رومیزی مربعی ابعاد فانتزی و جذابی دارند.

چاپ پایه تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی تولید شده بدین صورت میباشد که پایه و گلاسه های تقویم تماما با توجه به شغل و حرفه شما طراحی و تولید می‌شود تا معرف برند شما باشد. پایه تقویم رومیزی با توجه به جنس آن و نوع چاپی که روی آن انجام می‌شود طراحی می‌شود.

درصورتیکه پایه گلاسه باشد فضای تبلیغات بیشتر می‌شود. در قسمت گلاسه های تقویم رومیزی نیز می‌توانید از تصاویر مربوط به شغل یا شرکت خودتان استفاده کرده، و عکس محصولات یا محیط اشتغال خود را معرفی نمایید تا بیننده بیشتر با محصول یا خدمات شما آشنا شود.

سفارش تقویم رومیزی آنلاین

تقویم رومیزی همانطور که از نامش پیداست جهت قراردادن روی میز و یا هر سطحی که بیشترین کاربرد را دارد، و درطول روز بارها به آن مراجعت میکنید مورد استفاده قرارمیگیرد. تا بتوانید در موقعیت های خاص از آن بهره ببرید، و بتوانید در محل کارخانه یا اتاق مطالعه براحتی به تاریخ ها و وقایع دسترسی داشته باشید.

تقویم رومیزی ابزاری است که رویدادها و مناسبات ملی، مذهبی و... را نشان میدهد. تاریخ ها و کلیه ی مناسبات بر روی برگه های گلاسه چاپ میشود. برای زیباتر و شکیل تر شدن طراحی تقویم رومیزی بر روی گلاسه ها علاوه بر مناسبات، از تصاویر متنوعی نیز استفاده میشد. این تصاویر میتواند از طبیعت، آثار باستانی، بزرگان ادبی و ... باشد.

سفارش تقویم رومیزی آنلاین

پس از چاپ و آماده سازی گلاسه ها که شامل تمام فصول و ماهها میباشد، همراه با رویدادها، این گلاسه ها بر روی هم قرارگرفته، و از یک سو پانچ میشوند. سپس توسط فنر تک یا فنر دوبل به پایه تقویم رومیزی 1403 متصل میشوند. این فنرها که شیرازه تقویم رومیزی هستند، در قسمت بالای تقویم رومیزی قرار میگیرند. سپس شما میتوانید با ورق زدن گلاسه ها به روز، ماه یا فصل مورد نظرتان به تقویم رومیزی اختصاصی دسترسی داشته باشید.

استفاده از تقویم رومیزی1403 جهت بازاریابی و تبلیغات از بهترین انتخاب ها است چرا که با کمترین هزینه و صرف زمان کوتاهی میتوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد در اختیار مشاغل و شرکت ها قرار داد.

در پایه انواع تقویم رومیزی را علاوه بر مقوا و سلفون از ام دی اف و پلاستیک نیز استفاده میشود که جذابیت بصری تقویم رومیزی 1403 را افزایش میدهد. میتوان جهت کاربردی کردن پایه تقویم رومیزی 1403 طراحی پایه را به نحوی انجام داد که جاخودکاری و جاکارتی هم داخل پایه تعبیه شود تا بتوان از یک محصول استفاده های متعددی کرد.

سفارش تقویم رومیزی با عکس دلخواه

در واقع خرید تقویم رومیزی با طرح دلخواه همان تقویم رومیزی اختصاصی است. اگر می خواهید یک تقویم رومیزی فانتزی در ابعاد دلخواه و با طرح و عکس دلخواه در صفحات آن داشته باشید، باید سفارش تقویم رومیزی اختصاصی بدهید.

تقویم رومیزی اختصاصی مانند سررسید اختصاصی می توانند کاملا به سلیقه مشتری اختصاصی شوند. در تقویم رومیزی تبلیغاتی با عکس دلخواه شما می توانید در هر صفحه آن عکسی از فرزندتان داشته باشید. حتی می توانید اطلاعات دلخواه خود را بصورت تکرار شونده در صفحات تقویم رومیزی داشته باشید.

در پایه تقویم رومیزی فانتزی هم به همین منوال می توانید چاپ تبلیغات را داشته باشید. اگر قصد سفارش یا اطلاع از قیمت تقویم رومیزی با عکس دلخواه را دارید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط سریع با ما