• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

ویژگی بهترین سررسید 1403 + سررسید باکیفیت

دوشنبه, 23 مرداد 1402

ویژگی بهترین سررسید 1403 + سررسید باکیفیت

سفارش سررسید بعنوان یک دفتر برنامه ریزی همیشه انجام می شود. اما شما چقدر به کیفیت یک سررسید 1403 اهمیت می دهید؟ حتما برای خرید سررسی باید به نکاتی توجه داشته باشید که در کارایی آن تاثیر بسزایی دارند. برای مثال کیفیت صحافی فنری در تقویم رومیزی موجب افزایش عمر آن تقویم رومیزی 1403 و راحتی در برگ زدن و ایستادگی آن می شود.

ویژگی های یک سررسید خوب 

سالنامه یا سررسید همانگونه که از نامش پیداست، دفتری است که وقایع رخداد و مناسبت های یک سال را ثبت و معرفی کرده است. با نگاه به سررسید متوجه موفقیت و مناسبت زمانی روز، هفته یا ماهی که در آن قرار داریم می شویم، و به نوعی درون صفحات سررسید 1403 قراردادها، وعده ها، پرداخت ها و... ثبت و چک می کنیم.

سررسید 1403 با توجه به کارایی و انتقادی که به برخی از آنها صادر و در بالا اشاره شده باید دارای کیفیت بالایی باشد. سررسید باکیفیت حداقل یک سال کار میکند و برای تامین این هدف، سررسید باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  1. صحافی سررسید خوب، محکم و استادانه علاوه بر نیاز به ماشین آلات پیشرفته که نقش به سزایی در فرآیندهای صحافی سررسید و سالنامه دارند، اپراتور زبردست و کار بلد یکی از شرایط اصلی تامین این هدف می باشد.
  2. استفاده از مواد اولیه مناسب در تولید و صحافی سالنامه: متریال و کاغذ مرغوب، ضخامت مناسب کاغذ سررسید، چسب، دوخت خوب، همچنین جلد سازی و فرایندهای پیش و پس از آن. ویژگی های بهترین سررسید شامل روکش مناسب جلد سالنامه، صحافی خوب، صحافی جلد و رعایت نکات ریز فنی در فرایندهای جلد سازی و صحافی سالنامه است.

خرید سررسید خوب


سررسید اختصاصی خوب باید زیبا و شکیل باشد. همانگونه که گفته شده سالنامه با توجه به نام آن حداقل یک سال محل رجوع و وسیله تنظیم امور روزمره و سالانه می باشد. بنابراین باید از نظر ظاهری مهم و به اندازه کافی زیبا باشد و خسته کننده و ملال آورر نباشد. برای این هدف، سالنامه باید دارای ویژگی زیر باشد:

  1. کیفیت چاپ و تنوع صحافی داخل سالنامه صفحات داخل سالنامه باید دارای کیفیت بالا و چاپ باشد با دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای زبردست و بروز باشد. صفحات داخلی تک رنگ و تکراری و بروز نشده به شدت موجب دل زدگی و خستگی میشود و باید کاربردی باشد.
  2. طراحی جلد زیبا و ابتکاری همراه با نوآوری: سررسید لاکچری و با کیفیت باید دارای جلد چهار رنگ با کیفیت چاپ و طراحی ابتکاری باشد.
  3. روکش سالنامه یووی یا سررسید سلفونی باید دارای ویژگی نوآوری استحکام و زیبایی ظاهری باشد.
  4. در فرایندهای جلد سازی سالنامه به ویژه در سررسید سلفون، جلد نقش بسیار مهمی در زیبایی و حتی استحکام جلد سررسید دارد.
  5. استفاده از پلاک مناسب و در جای مناسب سالنامه میباشد. 

عوامل خرید سررسید باکیفیت

برای خرید سررسید با کیفیت باید تمام ویژگی های آن را در نظر بگیرید. یک سررسید یا سالنامه با کیفیت دارای اندازه استاندارد است و به خوبی می توان آن را درون کیف قرار داده یا به راحتی در دست گرفت. انواع سالنامه های روزانه با ابعاد استاندارد سررسید 1403 معمولا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و به خوبی در معرض دید مخاطبان هستند.

پیش از خرید یک سالنامه 1403 باید نکاتی را لحاظ کنید و مدنظر داشته باشید. اول اینکه باید اطلاعات هر روز و مناسبت ها به درستی و با خطی خوانا در سررسید تبلیغاتی ثبت شده باشد. همچنین بهتر است صفحات داخلی سررسید دو رنگ باشد تا چشم از تک رنگی آن خسته نشود.

به هیچ عنوان در سفارش و خرید سررسید کیفیت نباید فدای قیمت پایین شود به این دلیل که اگر برای مخاطبانتان سررسید ارزان و بی کیفیت هدیه کنید ماندگاری کمی خواهند داشت و شاید حتی بیشتر از یک فصل قابل استفاده نباشد در صورتی که تاریخ  استفاده از سررسید یکسال می باشد و یک سررسید با کیفیت حداقل در طول یکسال باید سالم و قابلیت استفاده داشته باشد.

نکات خرید سررسید باکیفیت

جنس جلد

با توجه به اینکه سالنامه قرار است در طول یکسال به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است از جلدهایی که کیفیت بالایی دارند مانند سررسید چرم یا سررسید ترمو استفاده شود که دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.

ما در تشر پیک فدک انواع سالنامه و سررسید لاکچری را در ابعاد، جنس جلد و صحافی تولید می کنیم. اما همواره ترجیح و اولویت ما در چاپ سررسید و تقویم رومیزی داشتن قیمت سررسید مناسب و کیفیت بالای آن است.

جنس کاغذ

گرماژ و کیفیت کاغذ بکار رفته در صفحات داخلی سررسید 1403 تاثیر بسیار بر کیفیت سررسید باکیفیت دارد. عموما در تولید و چاپ سررسید 1403 از کاغذ 70 گرم خارجی باکیفیت اعلا استفاده می کنیم. بدیهی است که استفاده از کاغذ خارجی و باکیفیت افزایش کیفیت و دوام سررسید 1403 را در پی دارد.

صحافی سررسید

انواع صحافی سررسید به دو مدل صحافی دوختی و صحافی فنری هستند. هر دو مدل صحافی مخصوصا سررسید فنری کیفیت بالایی دارد و دوام و راحتی ورق زدن برگه ها آن را نسبت به صحافی دوختی محبوب تر کرده است.

خرید سررسید خوب ارزان

آستر بدرقه

آستر بدرقه به صفحاتی گفته می شود که جلد سررسید را به مغزی یا همان صفحات داخلی سررسید متصل می کنند. به طور معمول تمامی سالنامه های انتشارات پیک فدک دارای ۲ آستر بدرقه بوده که در ابتدا و انتهای سررسید قرار میگیرند و نقش بسزایی در بالابردن کیفیت سررسید و زیبایی آن دارند.

اما آستر بدرقه سررسید چیست؟ صفحاتی که جلد را به مغزی و صفحات داخلی سررسید متصل می کنند، آستر بدرقه است. انواع سررسید باکیفیت پیک فدک دارای دو آستر بدرقه در شروع و انتهای سررسید 1403 است که نقش مهمی در بالا بردن کیفیت سررسید ایفا می کند.

اگر می خواهید خرید سررسید شما موفقیت آمیز باشد و از آن اطمینان داشته باشد، ما در نشر پیک فدک به عنوان بهترین تولیدکننده سررسید همواره در تلاش خدمت رسانی به شما هستیم.

 

ارتباط سریع با ما