• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

قیمت سررسید و کاربرد آن در برنامه ریزی

شنبه, 21 مرداد 1402

مدل های متنوع سررسید و سالنامه هایی که در بازار و فروشگاه های آنلاین می بینید همگی به لحاظ جنس، کیفیت و حتی کاغذ مصرفی با هم متفاوتند. سررسید 1403 کاربرد های متفاوتی بسته به شغل افراد دارد. اما مهمترین کاربرد و قیمت سررسید 1403 در مدیریت برنامه های روزانه است. باید به خوبی انواع بهترین سررسید را بشناسید تا بتوانید خرید سررسید کاربردی داشته باشید.

چرا خرید سررسید ضروری است؟

همانطور که گفتیم سررسید 1403 با توجه به شغل شما می تواند کاربردهای گوناگونی داشته باشد. برای مثال در شغل های حسابداری و نوبت دهی می تواند نقش یک دفتر یادآور را داشته باشد.

همچنین سررسید می تواند برای خانم های خانه دار نیز مانند یک دفتر نوت برداری یا ثبت وقایع روزانه باشد. اما برای افرادی که نیاز دارند وقایع روزهای آینده خود را ثبت کنند تا فراموش نکنند، کاربرد سررسید 1403 بعنوان پلنر بروز می کند. حتی برای دانشجویان می تواند مانند یک دفتر شیک و مناسب برای یادداشت برداری از جلسات کلاس باشد.

برای اقدام به خرید سررسید 1403 هر شخصی می تواند دلایل منحصر به فرد خود را داشته باشد. بعضی نیز هستند که قیمت سررسید را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. اما هرگز نباید از کیفیت یک سررسید باکیفیت غافل شد.

خرید سررسید تبلیغاتی کاربردی

بهتر از همه اینکه به دلیل وجود تاریخ و مناسبت ها در هر صفحه از سررسید می توانید مقاله یا نگارش خود را در تاریخ همان روز ثبت کنید. بدیهی است که سررسید و سالنامه تفاوت های زیادی با یک تقویم معمولی دارند، که مهمترین آن فضای نوشتاری انواع سررسید پیک فدک است.

برخی گمان می کنند که با خرید یک تقویم معمولی یا تقویم رومیزی می توانند بطور کامل برنامه های روزانه خود را مدیریت کنند. اما تا زمانی که برنامه ها نوشته نشوند، فراموش شده و انجام نمی شوند. به همین جهت خرید سررسید بصرفه تر از سایر هدایای تبلیغاتی 1403 است. حتی اگر گمان می کنند نیازی به برنامه ریزی ندارید کافیست یک هفته از سررسید 1403 پیک فدک استفاده کرده و تاثیر مثبت آن را در روند کاری خود ببینید.

سررسید قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید سررسید قیمت مناسب و اقتصادی هستید باید به سراغ سررسید های سایز کوچک تر باشید. برای مثال قیمت سررسید وزیری نسبت به سررسید اروپایی بیشتر است. بنابراین خرید سررسید اروپایی هزینه کمتری برای شما در پی خواهد داشت. 

قیمت سررسید و تقویم رومیزی بر اساس متریال بکار رفته در آن ها مشخص می شود. برای مثال یک سررسید چرم یا تقویم رومیزی لاکچری قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی تر دارند. پس برای خرید سررسید ارزان باید به سمت سررسید سلفونی بروید و یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

ضمن اینکه همیشه گزینه سررسید اختصاصی نیز در دسترس است و می توانید سفارش سررسید اختصاصی نیز در هر سایزی بدهید. اما قیمت سررسید اختصاصی با توجه به امکانات مازادی که نسبت به سررسید عمومی دارد، بیشتر است.

تقویم و سررسید اختصاصی

برای مثال در زمان سفارش سررسید اختصاصی سلفونی یک هزینه مازاد بابت هزینه چاپ جلد سررسید به فاکتور افزوده می شود. چرا که شما می خواهید در یک سررسید با ابعاد تولید شده در پیک فدک، تغییری ایجاد کنید و این نیازمند چاپ و زینک مجدد است.

پس چاپ سررسید اختصاصی شامل هزینه جلد اختصاصی می باشد. اما اگر تمایل داشته باشید که محصولات و خدمات خود را نیز در صفحات سررسید معرفی کنید می توانید از صفحات گلاسه لت بهره بگیرید. 

صفحات لت از جنس گلاسه با گرماژ بالای 200 هستند و عموما در اوایل و اواخر سررسید 1403 قرار داده می شوند. صفحات لت یکی از خصوصیات سررسید لاکچری و نفیس هستند و بهترین انتخاب برای انجام تبلیغات در سررسید اختصاصی هستند.

سررسید تبلیغاتی با دارا بودن لت و جلد اختصاصی شناخته می شود. حتی می توانید روی جلد سررسید 1403 چاپ طلاکوب یا رنگ های دیگر داشته باشید. یک پیشنهاد ویژه نیز برای شما داریم، ار بودجه شما به اندازه کافی باشد می توانید تقویم رومیزی اختصاصی نیز همراه با سررسید اختصاصی سفارش دهید.

سپس این دو محصول را که به صورت ست و همگون طراحی کرده اید درون یک بسته بندی شکیل قرار داده و به مشتریان ویژه خود مانند روسای شرکت ها ارائه دهید.

ارتباط سریع با ما