• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

از کجا سررسید 1403 تبلیغاتی بخریم؟

سه شنبه, 22 فروردین 1402

بر هیچ کس پوشیده نیست که انواع سررسید و تقویم رومیزی برای همه اقشار خصوصا کارمندان بسیار کاربردی است. به همین جهت بسیاری از افراد و شرکت ها هر ساله اقدام به خرید زود هنگام آن می کنند. اما اگر آشنایی زیادی با هدایای تبلیغاتی و انواع سررسید ندارید طبیعتا نمی دانید که سررسید 1403 باکیفیت و قیمت مناسب را از کجا تهیه کنید. پس قطعا این سوال برای شما پیش می آید که از کجا خرید کنیم که متضرر نشویم؟ مجموعه بزرگ نشر پیک فدک در زمینه تولید انواع سررسید، تقویم رومیزی و سایر هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد.

سررسید های پیک فدک با بالاترین کیفیت به تولید رسیده و بالاترین میزان تنوع در رنگبندی و سایزبندی و... را نسبت به سایر شرکت ها دارد. در ادامه به مزایای خرید سررسید 1403 از پیک فدک و همکاری با ما می پردازیم.

از کجا سررسید اقتصادی بخریم؟

پیش از شروع هر سال جدید بسیاری از شرکت ها و افراد اقدام به خرید سررسید می کنند. و این یک دغدغه برای ایشان است که از کجا می توانند سررسید و سالنامه 1403 را با قیمت مناسب و کیفیت اعلا خریداری کنند. اما مهمترین نکته در مورد سفارش سررسید عمده کیفیت و طول عمر سررسید است. یعنی باید از صحافی حرفه ای و تمیزی برخوردار باشد تا هنگام باز کردن سالنامه و استفاده مداوم کاغذهای آن پاره و جدا نشوند. مجموعه پیک فدک با بیش از دو دهه سابقه فعالیت درخشان در حوزه تولید انواع سررسید همه ساله در خدمت شما می باشد. می توانید سفارش سررسید 1403 خود را در این مجموعه ثبت کرده و از کیفیت بالای سررسید مطمئن باشید.

خرید سررسید تبلیغاتی

مزایای خرید از پیک فدک

همانطور که گفتیم مجموعه پیک فدک سابقه چندین سال فعالیت در این حوزه را دارد و قطعا در میان همکاران تولید کننده هدایای تبلیغاتی، سرشناس بوده و حرفی برای گفتن دارد. ما با تکیه بر تجربه و تخصص خود تعهد به تولید بهترین محصولات را به مشتریان خود می دهیم. کسب تجربه امری زمانبر است که کار ساده ای نیست. اگر می خواهید کار را به کاردان بسپارید و دیگر نگران آن نباشید، با ما تماس بگیرید.

سررسیدهای ما دارای قطع ها، رنگ ها و جنس های متفاوتی هستند که در مقاله های قبل به دفعات به آن ها پرداختیم. برای انتخاب سررسید دلخواه خود به کاتالوگ 1403 پیک فدک مراجعه کنید. اما اگر به هر دلیلی هیچکدام را نپسندیدید، مشکلی نیست. شما می توانید سررسید اختصاصی خود را داشته باشید. یعنی سررسیدی مطابق خواسته شما و طرح جلد اختصاصی شما برایتان چاپ و صحافی خواهد شد.

برترین تولید کنندگان سررسید

بازار سفارش و خرید سررسید و سایر هدایای تبلیغاتی پیش از شروع هر سال جدید بسیار داغ می شود. و افراد زیادی تمایل دارند که از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنند. طبیعتا افراد تازه وارد اطلاعی ندارند که پروسه چاپ سررسید اختصاصی به چه صورت است. تولید کنندگان سررسید نیز به دلیل رقابتی که در بازار هدایای تبلیغاتی وجود دارد هر ساله کاتالوگی از محصولات جدید و قیمت های مناسب تهیه می کنند. سپس این اطلاعات را در اختیار شرکت ها و مشتریان قرار می دهند تا بتوانند در انتخاب سررسید تبلیغاتی ایشان را راهنمایی کنند.

قطعا خرید مستقیم و بدون واسطه موجب حمایت از تولید کنندگان شده و می توان ارتباط مفید و مستقیمی با این شرکت ها برقرار کرد. چاپخانه پیک فدک مجهز به بهترین دستگاه های چاپ با کمترین میزان خطا بوده و پذیرای سفارشات عمده و خرده شرکت ها،بانک ها، ارگان ها، ادارات دولتی و... می باشد.

هدایای تبلیغاتی 1402

چرا سالنامه هدیه دهیم

با توجه به کاربردی و شکیل بودن سررسید و انواع هدایای تبلیغاتی بهترین هدیه سال نو برای کارکنان و کارمندان سررسید تبلیغاتی است. زیرا علاوه بر ارزان و به صرفه بودن کارایی بالایی نیز دارند. اما شاید بپرسید از بین تمامی هدایای تبلیغاتی چرا سررسید هدیه دهیم؟ زیرا سررسید ها همواره با استقبال خوبی از سمت مردم مواجه می شوند و بین همه افراد محبوبیت دارند.

زیرا این سررسید های تبلیغاتی می توانند حداقل یکسال در پیش چشم مخاطبان شما باشند و تبلیغات شما را انجام دهند. البته انتخاب بین سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی امری انتخابی و دلخواه است. اما اگر توان دارید کمی بیشتر هزینه کنید، حتما سررسید را انتخاب کنید. در چاپخانه و صحافی پیک فدک از بهترین کاغذ، جلد، سلفون، چسب و... استفاده می شود و بدین ترتیب خروجی کار چاپخانه فدک بسیار با کیفیت و بادوام خواهد بود.

ارتباط سریع با ما