• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی اختصاصی و سررسيد اختصاصي | چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳

شنبه, 08 آبان 1400

تقویم رومیزی اختصاصی و سررسيد اختصاصي | چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳

تبلیغات امروزه جزء مهمترین بخش در کار ها و مشاغل دنیا می باشد. تقویم رومیزی۱۴۰۳ یک محصول کاربردی و ارزان جهت تبلیغات مشاغل می باشد. اینکه یک مشتری با یک بار خرید دیگر به فروشگاه شما نیاید یک امر طبیعی است که در هر مشاغلی اتفاق می افتد. بهترین کار و ارزان ترین کار چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ با لوگو و مشخصات شرکت و فروشگاه تان و یا به صورت اختصاصی محصولات خود را روی صفحات تقویم رومیزی ۱۴۰۳ چاپ کنید و آن را به مشتریان خود هدیه دهید که خود رادر ذهن مشتریانتان ماندگار کنید و جایگاه خود را همیشه در صدر فروشگاه حفظ کنید.

با چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ چه به صورت عمومی چه به صورت اختصاصی می توانید محصولات جدید که هر ساله به عنوان کالکشن جدید وارد محصولات خود می کنید در صفحات تقویم رومیزی ۱۴۰۳ به صورت عکس کنار جدول های تقویم رومیزی۱۴۰۳ قرار دهید. با استفاده از به تصویر کشیدن لوگو و اسم شرکت یا فروشگاه خودتان در چاپ تقویم رومیزی۱۴۰۳ برند خود را به شهرت جهانی برسانید.

همیشه برایمان سوال است که با چه محصولی تبلیغات خود را شروع کنیم و در ذهن مشتریان ماندگار باشیم پاسخ این است که محصولی را انتخاب کنید که مشتری در مدت زمان زیادی به آن نیاز داشته باشد چه بهتر از اینکه تقویم رومیزی ۱۴۰۳ را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید زیرا روزانه و شاید در چند سری در روز مشتریان شما تقویم رومیزی ۱۴۰۳ روی میز مشاهده کنند و از آن به عنوان یادآوری و مراجعه جهت مشاهده تاریخ و رویداد ها کنند.  تقویم رومیزی ۱۴۰۳ محصولی است که در همه ی مشاغل در تمامی جهان مورد استفاده قرار می گیرد و همیشه تقویم رومیزی ۱۴۰۲ در چشمان مشتری و روی میز قرار می گیرد.

پس تقویم رومیزی۱۴۰۳ بهترین محصول برای تبلیغات در حوزه فعالیت خودتان است. تقویم رومیزی ۱۴۰۳ کاربردهای زیادی دارد که به همین جهت بهترین محصول برای تبلیغات است. وقتی مدیری بخواهد نامه ای بنویسد حتما با نوشتن تاریخ به تقویم رومیزی۱۴۰۳ که روی میز دارد نگاه می کند، و حتما نوشته و تبلیغات و اسم لوگوی که روی تقویم رومیزی ۱۴۰۳ است می افتد، و ناخودآگاه در ذهنش ماندگار می شود و این نوع بهترین تبلیغ است.

تقویم رومیزی اختصاصی

معامله گری که می خواهد روز کاری خود را شروع کند حتما تقویم رومیزی ۱۴۰۳ که روی میز دارد را نگاه می کند و سپس با یادداشت کردن برنامه ریزی و ثبت تاریخ روز خود را شروع می کند. فروشنده ای که برای مشتری خود فاکتوری جهت خرید صادر میکند ابتدا با نوشتن تاریخ در بالای فاکتور با نگاه کردن به تقویم رومیزی ۱۴۰۳ که روی میز دارد حتما نگاهش به تبلیغات آن شرکت که روی صفحات رومیزی و یا حتی روی پایه رومیزی چاپ شده می خورد. تقویم رومیزی محصولی است که در هر شرکت یا اداره ای و یا هر خانه ای دیده می شود و هر روز هم قابل استفاده و کاربردی است.

سررسید اختصاصی چیست؟

سررسید اختصاصی 1403 به سررسیدی گفته می شود که بتوان با چاپ جلد و طراحی دلخواه آن را سفارش داد و سررسید اختصاصی را با چاپ جلد سلفون با طرح دلخواه و یا یک رنگ به رنگ سازمانی خاص سررسید را چاپ کرد و نکته ای که در خصوص سررسید اختصاصی باید گفته شود این است که شما در شرکت های بزرگ و تولید کننده ها نمی توانید هر تیراژی که می خواهید سفارش دهید زیرا سررسید اختصاصی باید تیراژ تقریبا بالای صد عدد چاپ شود زیرا نه قیمت چاپ برای شما به صرفه است نه برای تولید کننده پس بهتر است اگر قصد سفارش سررسید با تیراژ بالا دارید سررسید اختصاصی را سفارش بدهید در غیر اینصورت سررسید را با چاپ عمومی سفارش دهید.

سررسید اختصاصی لوکس

سررسید اختصاصی لوکس بستگی به سلیقه و انتخاب طرح روی جلد شما دارد و هر چه طرح روی جلد به زیبایی طراحی شود سررسید لوکس تری برای هدیه ی تبلیغاتی برای مشتری دارید. سررسید اختصاصی لوکس که بستگی به طراحی شما دارد  می توانید با قرارداد با یک طراح صحبت کنید که طرح سررسید اختصاصی به صورت حرفه ای تر طراحی کنید و سررسید اختصاصی لوکس را برای ماندگاری برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید.

سررسید لوکس اختصاصی را می توان با یووی موضعی و چاپ طلاکوب در بخشی از جلد به صورت اختصاصی چاپ نمود. چاپ یووی موضعی برای سررسید لاکچری اختصاصی بسیار مناسب است زیرا جلوه کار را زیبا تر می کند و همچنین سررسید اختصاصی 1403 را با چاپ طلاکوب می توان زیباتر کرد و شیک تر می شود تیکه های از چاپ طلاکوب در جلد سررسید اختصاصی لوکس نمایان می شود. سررسید اختصاصی لوکس را می توان به صورت جلد مات و براق سفارش داد که به صورت روکش سلفونی است که قابل تغییر است ولی به صورت پیش فرض سررسید اختصاصی لوکس به صورت مات می باشد.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما