• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

شنبه, 14 مرداد 1402

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی شود، چرا که بیش از 2 دهه است که تولید می شود و طرفداران زیادی نیز دارد. خرید تقویم رومیزی 1403 به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی یا بهترین هدیه تبلیغاتی در میان عموم جاافتاده است.

اگر می خواهید خرید هدایای تبلیغاتی را با اطمینان خاطر انجام دهید بجز خرید سررسید 1403 می توانید تقویم رومیزی 1403 را نیز مدنظر داشته باشید. بعبارتی دیگر بهترین هدیه تبلیغاتی یک هدیه ای کاربردی است که مناسب مصرف روزمره گیرنده هدیه باشد.

از مهمترین هدایای تبلیغاتی کاربردی می توان سررسید یا سالنامه و تقویم رومیزی را نام برد. اما انواع هدایای تبلیغاتی تنها به این دو محصول محدود نمی شوند و در ادامه به بررسی هدایای تبلیغاتی جدید خواهیم پرداخت.

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

اگر می خواهید یک خرید هدیه تبلیغاتی اقتصادی و عقلانی داشته باشید باید هزینه ها و نیازهای خود را به دقت برآورد کنید. اگر تمایل به خرید تقویم رومیزی 1403 داشته باشید، می توانید تقویم رومیزی اختصاصی نیز سفارش دهید. تقویم رومیزی اختصاصی در تمامی صفحات تقویم دارای تبلیغات شرکت سفارش دهنده است.

شرکت های سفارش دهنده تقویم رومیزی اختصاصی می توانند طراحی صفحات تقویم رومیزی را (که اصولا 12 برگ است) به دلخواه خود انجام دهند. حتی می توان روی پایه تقویم رومیزی چوبی یا تقویم رومیزی یادداشت دار و سلفونی نیز چاپ تبلیغات داشت.

چاپ تبلیغات روی پایه تقویم رومیزی فانتزی را حین خرید تقویم رومیزی عمومی نیز می توانید انجام دهید. اما اگر بخواهید در هر برگ از عکسی از محصول یا شرکت شما باشد، باید تقویم رومیزی اختصاصی خریداری کنید.

خوشبختانه همانند انواع سررسید 1403 تقویم ها نیز تنوع زیادی در ابعاد، جنس پایه و رنگبندی دارند. به هر جهت سفارش هدایای تبلیغاتی آنلاین ریسک دارد و برای اطمینان از خرید تقویم رومیزی خود باید به تولیدکننده سررسید و تقویم اطمینان داشته باشید.

ما در نشر بزرگ پیک فدک با بیش از 2 دهه سابقه چاپ و نشر توانسته ایم بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را هرساله تولید کنیم. 

تقویم رومیزی 1403 فانتزی

تقویم رومیزی 1403 فانتزی

تقویم رومیزی فانتزی به جهت ابعاد مینی و کوچک این تقویم لقب فانتزی را گرفته است. تقویم رومیزی فانتزی می تواند بصورت اختصاصی نیز چاپ شود. تقویم رومیزی 1403 از هدایای تبلیغاتی ارزان هستند که در تیراژ پایین و عمده نیز چاپ می شوند.

تقویم رومیزی میتواند دارای تعداد برگ های متفاوتی باشد اما نوع معمول و رایجی که تولید می شود تقویم رومیزی 12 برگ است. در تقویم رومیزی فانتزی می توانید طرح دلخواه خود را (مانند عکس خودتان، فرزندتان و...) در صفحات تقویم طراحی کنید تا چاپ تقویم رومیزی اختصاصی شما انجام شود.

امروزه شاهد استقبال و کاربرد نوجوانان از تقویم رومیزی فانتزی هستیم. به این ترتیب که ایشان بیشتر رنگ های شاد را ترجیح داده و قضای نوشتاری آن استفاده مناسبتی می کنند. برعکس در تقویم رومیزی اداری بیشتر از رنگ های نسبتا رسمی و عکس هایی از مناظر زیبای کشورمان استفاده می شود. در مدل های متنوع تقویم رومیزی 1403 که در کاتالوگ می بینید، تقویم ها سایز ها و عکس های مختلفی دارند. 

چرا تقویم رومیزی بخریم؟

برای مثال هر ساله در تولید تقویم رومیزی خشتی بیشتر از نقوش ترنج و رنگ آبی کاربنی استفاده می شود. ضمنا در تمامی صفحات این تقویم از طرح ها، نگاره ها و خطوط نستعلیق متفاوتی استفاده شده است.

تقویم رومیزی اختصاصی خرید

امروزه یکی از وسایل پرکاربرد در شرکت ها و سازمان ها که بر روی میز هر فرد موجود میباشد، تقویم رومیزی 1403 است. استفاده از تقویم های رومیزی جهت معرفی برند و شغل شما یکی از بهترین انتخاب هاست چرا که با قرار گرفتن روی میز کار یا میز مطالعه افراد، درطول روز بارها به آن مراجعه می‌کنند.

یکی از بهترین روش‌ها جهت بازاریابی با استفاده از تقویم رومیزی چاپ بر روی پایه تقویم رومیزی می باشد. با توجه به جنس پایه تقویم ‌رومیزی میتوانید از انواع چاپ ها استفاده نمایید. همچون سیلک، طلاکوب، نقره کوب و لیزر.

سیلک نوعی چاپ تک رنگ می‌ باشد. چاپ سیلک بر روی پایه هایی با جنس سلفون و گالینگور قابل اجرا است. از مزایای چاپ سیلک می‌ توان به هزینه پایین تر آن نسبت به سایر چاپ‌ها اشاره کرد. چاپ سیلک چاپی تک رنگ می‌ باشد و نسبت به سایر چاپ‌ ها از ماندگاری کمتری برخوردار است.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما