• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

دوشنبه, 12 تیر 1402

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده ای که دارند، کاربرد های مختلفی نیز دارند. ممکن است شما هم دیده باشید که این روزها چه تقویم رومیزی فانتزی هایی روانه بازار شده است. این مدل های فانتزی دارای رنگ های شاد بوده، و هر صفحه از تقویم می‌تواند شامل عکس کودک شما، عکس ازدواج شما، محصولاتتان و... باشد. اما از همان ابتدا تقویم رومیزی با کاربردهای اداری و دفتری مورد توجه قرار گرفت.

تقویم رومیزی اداری محدود به یک طرح و قطع خاص نمی باشد. همین که طراحی این تقویم به نحوی شکیل و سرسنگین باشد و فضای زیادی از میز را اشغال نکند، مناسب است. تقویم رومیزی به خاطر دم دست بودن و ظرافتی که دارد سریعترین راه اطلاع از روزهای هفته و برنامه ریزی روزانه است. این را نیز مدنظر داشته باشید که تقویم رومیزی ها بطور کلی فضای زیادی برای نوشتار ندارد، مگر اینکه دارای برگه نوت یادداشت باشد. در ادامه به پک تبلیغاتی سررسید و تقویم رومیزی اداری خواهیم پرداخت.

 

پک سررسید مدیریتی و تقویم رومیزی

پک سررسید و تقویم رومیزی دو تا از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی پیک فدک هستند که در قالب یک پک تبلیغاتی سررسید عرضه می شوند. البته پک سررسید مدیریتی می تواند شامل قطعاتی دیگری نیز مانند خودکار، کیف پول، کیف کارت و... نیز باشد. تمامی این محصولات انتخابی برای پک سررسید در این مجموعه با بالاترین کیفیت تولید شده و موجود هستند. اما اگر به دنبال پک سررسید مدیریتی اقتصادی هستید، ترکیب تقویم رومیزی مکعبی و سالنامه بهترین انتخاب است، چرا که هزینه کمتر و نتیجه بهتری خواهد داشت.

اما اگر می پرسید چگونه از سررسید استفاده کنیم، بهتر است این را بدانید که سررسید یا سالنامه با توجه به فضای نوشتاری زیادی که دارد، بیشتر برای نوت برداری مناسب است. از سویی دیگر کاربرد سررسید 1403 به نحوی است که می توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. اما تقویم رومیزی چنین نیست، و مشخصا باید روی میز محل کار شما قرار بگیرد. اگر می گویید در سررسید چه بنویسیم، این نیز به نوع شغل و فعالیت شما بستگی دارد. اما بهترین کاربرد و استفاده از سالنامه تبلیغاتی نوشتن برنامه های روزانه، هفتگی و سالانه است.

سررسید برای هدیه دادن نیز بسیار توصیه می شود، چرا که جلوه‌ای فرهنگی و باهوش به انتخاب شما می‌دهد. البته اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید، خرید سررسید و خرید تقویم رومیزی بصورت پک تبلیغاتی (یا پک سررسید و خودکار) انتخاب هوشمندانه‌تری است.

پک سررسید مدیریتی 1403

پرسش های متداول انواع تقویم های رومیزی

سررسید تبلیغاتی چیست که همه شرکت ها سالانه در تیراژهای بالا آن را سفارش می دهند؟ تاثیر سفارش سررسید اختصاصی در فروش سالانه محصولات شرکت ها چگونه است؟ اینکه اصلا سررسید چیست، سررسید وزیری چیست و بسیاری از سوالات دیگر پرسش هایی هستند که به یک مطالعه پایه و ساده نیاز دارند. برای شناخت انواع سررسید، مقاله نگاهی اجمالی به سررسید 1403 و جزئیات آن را مطالعه کنید. قیمت و خرید تقویم رومیزی را باید از تولید کننده تقویم بپرسید، زیرا همیشه می گویند کار را باید به کاردان سپرد. اگر قصد سفارش تقویم رومیزی یا سایر هدایای تبلیغاتی مانند سررسید یا سالنامه را دارید، بهتر از به سراغ تولیدکنندگان آن بروید.

قیمت تقویم رومیزی اداری با توجه به نوع پایه و چاپ آن تعیین می شود. صحافی تقویم رومیزی غالبا بصورت فنری است، و ما بجهت افزایش کیفیت صحافی تقویم، از فنر دوبل استفاده می کنیم. تقویم های رومیزی در ابعاد و با پایه های متنوعی تولید می شوند. برای مثال تقویم رومیزی پلاستیکی با برگه یادداشت که بسیار کم جا، زیبا و کاربردی هستند. خرید اینترنتی تقویم رومیزی از طریق سایت های فروشگاهی امکان پذیر است اما حتما باید نکاتی را پیش از خرید تقویم مدنظر داشته باشید. اگر می خواهید تقویم رومیزی را با سالنامه بصورت ست خریداری کنید، ما در نشر پیک فدک چندین پیشنهاد پک مدیریتی سررسید برایتان داریم.

اول پک های تبلیغاتی آماده هستند که از 2 الی 6 تکه محصول دارند. اما پیشنهاد دوم ست کردن تقویم رومیزی و سررسید لاکچری است. برای مثال سررسید یووی دار اورانوس و تقویم رومیزی ونوس کاملا مچ هم بوده و یک پک مدیریت اقتصادی و ارزان هستند. تقویم رومیزی ۱۴۰۳ نیز طبق درخواست های و استقبال شما عزیزان بصورت ست مدیریتی طراحی و چاپ خواهد شد.

خرید بهترین تقویم رومیزی 1403

بهترین تقویم رومیزی 1403

بهترین تقویم در واقع به نیاز شما و میزان بودجه‌تان بستگی دارد. ما در سالنامه پیک فدک انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۳ را با پایه ها و امکانات مختلف تولید می کنیم. در صدر فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۳ مدل های تقویم رومیزی سلفونی هستند. در این مدل تقویم ۱۴۰۳ پایه آن ها از جنس مقوایی سخت تولید می شوند و می توانند روکش سلفونی، گالینگور و یا چرم داشته باشند. 

اما تقویم رومیزی مدرن نیز داریم که در ابعاد فانتزی تقویم رومیزی مربعی و مستطیلی کشیده تولید می شوند. از دیگر پایه های تقویم رومیزی ارزان، تقویم رومیزی با پایه پلاستیکی و تقویم رومیزی چوبی هستند، که دارای فضای نگهدارنده خودکار، برگه یادداشت و کارت ویزیت شما هستند.

ضمن اینکه می توانید روی پایه چوبی و یا پلاستیکی تقویم رومیزی اداری تبلیغات شرکت خود را انجام دهید. همیشه روی پایه مدل های مختلف تقویم رومیزی ۱۴۰۳ فضای بخصوصی برای تبلیغات در نظر گرفته می شود. چرا که هدف از خرید تقویم رومیزی اختصاصی انجام تبلیغات در قالب هدایای تبلیغاتی است.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما