• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نگاهی اجمالی به سررسید 1403 و جزئیات آن

جمعه, 25 شهریور 1401

نگاهی اجمالی به سررسید 1403 و جزئیات آن

سررسیدها حاوی اطلاعاتی درباره وقایع یک سال هستند و این وقایع می تواند شامل اتفاقات تاریخی، مذهبی و یا سیاسی و ... باشد. معمولا مناسبت های مهم به صورت پیش فرض در سررسید ها به ثبت رسیده اند. انواع مختلفی از سالنامه و سررسید ها وجود دارد که مخاطبان مختلفی را به خود جذب می کنند. در ادامه به انواع سررسید 1403 از زوایا و جوانب مختلف اشاره می کنیم:

 

انواع سررسید به لحاظ قرار گرفتن تاریخ در صفحات

  • سررسید جمعه مشترک: در اصطلاح به این سررسید ۲۰ فرمی هم می گویند که صفحه روز پنجشنبه و جمعه مشترک است و اکثرا نصف صفحه سررسید مختص به پنجشنبه و نصف به جمعه اختصاص داده شده است.

  • سررسید جمعه جدا: این سررسید که به اصطلاح سررسید ۲۳ فرمی هم گفته می شود یک صفحه جمعه اش جداست و میتوانید وقایع روزمره جمعه هم کامل بنویسید.

  • سررسید دستیار: این نوع سررسید که تعداد صفحات کمتری دارد و هر روز تقریبا ۳ الی ۴ خط برای نوشتن دارد، که به نظرم بیشتر برای برنامه ریزی کارمان کاربرد دارد و قیمت کمتری نسبت به سررسیدهای دیگر دارد.

  • سررسید دوروزه: سالنامه دو روزه نوع دیگر سررسید هاست که جزء سررسید ارزان هم می تواند باشد، زیرا تعداد صفحات کمتری دارد و دو روز در یک صفحه می باشد و برای افرادی که به دنبال تبلیغات ارزان هستند، مناسب است. با خرید سررسید می توانید اتفاقات روزمره خود را در سررسید یادداشت نموده و مطمئن باشید که آنها را فراموش نخواهید کرد‌. نوشتن اتفاقات روزمره، برنامه ریزی برای آینده و یادداشت کردن مناسبات از جمله کاربردهایی است که سررسید و یا سالنامه می تواند برای شما داشته باشد. یکی از کاربردهای دیگر سررسید برای محاسبات روزانه افراد است که با نوشتن درآمد روزانه می توانند اطلاعات دقیق تر نسبت به درآمد خود داشته باشند.

انواع سررسید

انواع جلد سررسید 1403

جلد سررسید 1403 انواع مختلفی دارد که هر نوع آن قیمت متنوعی دارد و با توجه به بودجه شما در بازار موجود است.

  • سررسید سلفونی: این سررسید جلد از جنس گلاسه دارند که با سلفون روکش شده است. این روکش مات یا براق است و با یووی و یا چاپ طلاکوب روی آنها طرح بزنید.

  • سررسید چرمی: چرم در بازار تنوع زیادی دارد و اکثر تولید کنندگان به علت تنوع زیاد چرم در ایران سررسید های خود را چرمی تولید می کنند.

  • سررسید ترمو: جنس این سررسید ها نیز از چرم مصنوعی است که بسیار مرغوب بوده و این نوع چرم ها هنگام حک کردن تغییر رنگ می دهند و سررسید با جنس ترمو قیمت نسبتا بالایی نسبت به سررسید چرم دارند.

  • سررسید گالینگور: این نوع سررسیدها از نظر رنگ، کاغذ و مواد پلاستیکی تولید می شوند و رنگ ها و کیفیت های مختلفی دارند و از لحاظ قیمت مناسب هستند و البته از لحاظ زیبایی هم با سالنامه چرم برابری می کنند. چیزی که در سررسید ها مشترک است تاریخ است و چیزی که متفاوت است اندازه و جنس آنها است. کاربرد سررسید برای تبلیغات شرکت هاست و به عنوان هدیه به مشتریان ارسال می کنند که 1 سال در دست مشتریان هست و تا 1 سال تبلیغات در برابر چشمان مشتریان قرار می گیرد.

 

انواع جلد سررسید ها

چاپ سررسید یک روش تبلیغاتی و بازاریابی بسیار تاثیرگذار و در کل مقرون به صرفه است. هر چقدر مواد اولیه که در تولید سررسید به کار می رود ارزان تر باشد قیمت آن سررسید هم ارزان تر است.

 

جلد ترمو

جلد ترمو که از همۀ انواع دیگر گران تر است و از کشورهای دیگر وارد می شود به جلد سالنامه ترمو چرم مصنوعی هم شناخته می شود که کیفیت های مختلفی در بازار دارد. هر چقدر این کیفیت بالاتر باشد برای چاپ روی جلد هم راحت تر و با کیفیت تر چاپ می شود. چاپ داغی که روی جلد سررسید ترمو زده می شود اگر در کیفیت بالایی باشد با تغییر رنگ در سطح سررسید جلوه زیبایی می دهد. 

روی بعضی از انواع سررسید ترمو لیزر هم چاپ می شود که بستگی به رنگ جلد سررسید 1403 دارد. اکثرا سررسید هایی با جلد قهوه ای و تیره لیزر بهتر و با جلوه زیباتری دارند. چاپ لیزر هم مانند چاپ داغی سررسید را با سوزاندن جلد تغییر رنگ می دهد. در بعضی از جلدهای سررسید ترمو اگر سطح صاف جلد صاف باشد طلاکوب هم چاپ می شود. طلاکوب یک ورقه طلایی با حرارت به وسیله کلیشه آهنی که با عنوان تبلیغ یک شرکت ساخته و چاپ می شود و ظاهر بسیار شیکی به سررسید می دهد. تقریبا هزینه چاپ سررسید به وسیله طلاکوب و داغی یکی است چون هر دو برای چاپ به ساخت کلیشه احتیاج دارند. سالنامه جلد ترمو چون از کشورهای دیگر وارد می شود و همچنین کیفیت بالایی که دارد نسبت به بقیه جلدهای قیمت سررسید بالاتری نیز دارد.

 

جلد سررسید چرم

جلد چرم از نظر ظاهر شباهت بسیاری با چرم طبیعی دارد و از نظر قیمت ارزان تر از سررسید ترمو است. این سررسید در بازار تنوع بالایی دارد و در رنگ ها و ظاهر مختلفی دیده می شود. سررسید چرم چون داغی نمی شود اکثرا پلاک روی جلد سررسید نصب می شود که شرکت ها و مشاغلی که قصد تبلیغ داردند روی پلاک کار خود را چاپ کنند. پلاک روی جلد سررسید لیزر می شود و از لحاظ چاپ کار ماندگاری است. در بعضی موارد جلد سررسید چرم سیلک هم می شود ولی از آنجایی که چاپ سیلک به ندرت از روی جلد چرم پاک می شود توصیه نمی شود. بنابراین بهترین چاپ برای سررسید چرم همان چاپ لیزر روی پلاک است. اگر هم یک شرکت تبلیغات گسترده تر و فضای بیشتری برای تبلیغات نیاز دارد می تواند داخل سررسید 1403 با چاپ لت بصورت سررسید اختصاصی چاپ کند.

سررسید چرم لوکس

جلد گالینگور

گالینگور یک لایه کاغذی است که روی آن پی وی سی لمینیت کار می شود و از نظر بافت، رنگ و کیفیت تنوع زیادی دارد. در ساخت جلد سررسید 1403 که از جنس گالینگور استفاده می شود قیمت کمتری نسبت به سررسید چرم و ترمو دارد ولی از نظر ظاهر مشابه سررسید چرم است. اگر دنبال یک سررسید لاکچری و در عین حال ارزان هستید حتما سررسید با جنس گالینگور را انتخاب کنید. رایج ترین چاپ روی این سررسید طلاکوب است و در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است. 

چاپ طلاکوب روی جلد سررسید گالینگور 1403 هم مشابه الباقی جلدها است، یک کلیشه آهنی با عنوان تبلیغ یک شرکت و یک ورقه طلایی که با حرارت دادن روی جلد چاپ می شود. روی جلد سررسید گالینگور سیلک هم چاپ می شود که نسبت به طلاکوب ارزان تر است.

 

جلد سلفون

سررسید 1403 با جلد سلفون با چاپ 4 رنگ روی گلاسه است که با یک لایه سلفون آن را محکم می کنند. با توجه به مواد اولیه و نوع جلد این سررسید، ارزان ترین سررسید در بازار است که می توان جلد آن را به صورت اختصاصی سفارش بدهید با طرحی که دلخواه خودتان یا لوگو انحصاری شرکتتان می باشد سررسید 1403 خود را سفارش دهید. سررسید سلفونی 1403 را می توان در سایزهای مختلف سفارش بدهید. خدماتی که روی جلد سررسید سلفونی می توان استفاده کرد مانند طلاکوب، سیلک و حتی در صورتی که چاپ اختصاصی سفارش دادید تبلیغات خود را با یووی موضعی و برجسته سازی شیک تر و ماندگار کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما