• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع چاپ روی سررسید و سالنامه 1403

شنبه, 19 شهریور 1401

انواع چاپ روی سررسید و سالنامه 1403

سررسیدها بر اساس جنس و جلدی که دارند قابلیت چاپ متفاوتی دارند. بهترین جلد سررسید برای چاپ های متفاوت سررسید های چرم ترمو هستند. در این مقاله به انواع روش های چاپ روی سررسید های مختلف می پردازیم. سررسید یا سالنامه تشکیل شده از جلد، آستر بدرقه، نوع صحافی(صحافی دوختی و صحافی فنری)، مغزی که همان صفحات داخلی سررسید 1403 است. عموما نیز در صفحات داخلی سررسید و سالنامه از کاغذ 70 گرم خارجی اندونزی استفاده شده است.

روش های چاپ سررسید

همانطور که می دانید جلد ها و جنس های مختلفی برای انواع سررسید مطرح است که بهترین جلدهای سررسید عبارتند از:

  1. سررسید جلد سلفونی
  2. سررسید جلد چرم ایرانی
  3. سررسید چرم خارجی
  4. سالنامه گالینگور

طبیعتا هر نوع جلد چاپ خاص خود را دارد و روش های چاپ مختلفی برای انواع جلد ها امکان پذیر است. چاپ های روی جلد سررسید می تواند چاپ طلاکوب، چاپ داغی، سیلک، آفست و حک لیزری باشد. در سررسیدهای چرم فقط و فقط حک لیزر با بهترین و با کیفیت ترین انجام می شود. سررسید چرم در انواع طرح ها و بافت ها در بازار موجود است و به عنوان بهترین و با کیفیت ترین جلد شناخته شده در بازار وسیع تولید کننده ها و مشتریان می باشد.

سررسید یا سالنامه جلد ترمو از لحاظ نوع جلد بسیار باکیفیت بوده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. نوع چاپی که روی جلد سررسید ترمو انجام می شود چاپ طلاکوب و داغی است که هر دو چاپ نیاز به ساخت کلیشه دارد. کلیشه با توجه به اندازه طراحی روی جلد سررسید ساخته می شود. این کلیشه یک قطعه فلزی است که روی سررسید و سالنامه 1403 طبق نظر مشتری هر قسمتی از روی جلد سررسید انجام می شود که یک حالت عمقی روی سطح جلد سررسید پیدا می کند. 

روش های چاپ سررسید

بیشتر بخوانید: مزایای چاپ سررسید اختصاصی 1403

 

  • چاپ طلاکوب همانطور که گفته شد مثل چاپ داغی نیاز به کلیشه فلزی دارد و نوع چاپ به رنگ طلایی یا نقره ای می باشد. رنگ طلاکوب باید با توجه به رنگ جلد سررسید انتخاب شود تا جلوه بهتر و زیباتری روی جلد سررسید 1403 داشته باشد. چاپ طلاکوب روی جلد های ترمو، سلفونی و گالینگور قابل اجرا است. روی جلد سررسید سلفونی هم چاپ طلاکوب و هم چاپ سیلک انجام می شود.

  • چاپ سیلک از لحاظ هزینه به صرفه تر از چاپ طلاکوب است زیرا نیازی به ساخت کلیشه ندارد، چاپ سیلک به رنگ های مشکی، نقره ای و سفید قابل چاپ است. تمام روش های چاپ سررسید 1403 با توجه به سلیقه و نظر مشتری انجام می شود. 

  • چاپ آفست چاپی است که فقط روی تقویم دیواری انجام می شود که بسیار باکیفیت است و از لحاظ نوع چاپ تمیز و خوانا است.

  • چاپ سررسید به صورت داغی به چاپی گفته می شود که با ساختن کلیشه آهنی که طبق شکل لوگو تبلیغاتی روی سررسید هایی با جنس چرم با کیفیت یا همان سررسید ترمو بصورت برجسته یا تو رفته انجام می شود.

روی سررسید 1403 و سالنامه گالینگور هم چاپ سیلک و طلاکوب قابل انجام است و با توجه به درخواست های مشتری می توان نتیجه گرفت که این جلد از جلدهای بادوام و با کیفیت و به صرفه می باشد. در تقویم رومیزی 1403 روی همه پایه های سلفونی می توان با چاپ سیلک و طلاکوب تبلیغات انجام داد.

انواع چاپ سررسید اختصاصی فدک

هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید چاپخانه ها در خصوص چاپ سررسید فعالیت گسترده خود را شروع می کنند و به صورت عمومی و اختصاصی چاپ سررسید 1403 را انجام می دهند. بیشترین تیراژ در چاپ سررسید مختص سررسید های عمومی است. زیرا بسیاری از مردم که تیراژ کمتری برای چاپ سررسید انتخاب می کنند مناسب تر است و اگر قصد چاپ سررسید عمده و تیراژ بالا دارید، سررسید اختصاصی بهتر است. چاپ سررسید عمومی بدین صورت است که سفارش دهنده یکی از مدل های سررسیدهای موجود در کاتالوگ را انتخاب کرده و ما در پیک فدک به تعداد و طرح مورد نظر شما آن را چاپ کرده و لوگوی شما را طبق روش های چاپی که بالاتر گفتیم روی جلد سررسید برای شما اجرا می کنیم.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما