• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکشنبه, 12 شهریور 1402

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه تمامی ندارد، نیاز به نوشتن یادداشت های روزانه و رویداد های مهم است. یادآور شدن مسائل مهم مالی نیز نیازمند یک برنامه دقیق و ابزاری برای یادآوری آن است. خرید سررسید می تواند تا حد قابل توجهی از نیازهای روزمره افراد به نوشتن و برنامه ریزی های اشخاف را برطرف کند.

بر اساس همین نیازهای افراد، مدیران با تجربه و ماهر هر ساله برای ماندگاری در ذهن مشتریانشان از سررسید برای تبلیغات مشاغل خود استفاده می کند. اما موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم مقایسه بین سررسید ارزان قیمت و یک سررسید باکیفیت است. 

اهمیت کیفیت سررسید و قیمت آن

تصور کنید محصولات شما با قیمت کم در دست مشتریان بعد از مدتی محدود دیگر قابل استفاده نباشد، آیا مشتری برای خرید سررسید بعدی هم نزد شما می آید؟ در زمانی که کیفیت طلبی محصولات در بین مشتریان به یک رقابت در بین تولید کنندگان تبدیل شده است، نباید کیفیت را فدای قیمت کرده و مشتریان دائمی خود را از دست دهید.

همه این موارد در هدیه های تبلیغاتی نیز صدق می کند. فرض کنید بعد از تهیه سررسید ارزان قیمت و ارسال آنها به مشتریانتان بعد از مدتی کوتاه صفحات سررسید1403 از هم جدا شود. آیا این امر به اعتبار شما خدشه وارد نمی کند؟ چرا که باعث برنامه شده و افراد با یک خاطره بد دیگر سراغ خرید بعدی نخواهند رفت.

بنابراین تهیه سررسید باکیفیت به مراتب می تواند علاوه بر اعتبار سازی مجموعه شما یک هدیه کاربردی و پرمصرف برای مشتریانتان باشد که تبلیغات شما را به تبلیغات شما را به مدت طولانی انجام دهد.

لازم است توضیح دهیم بسیاری از تولید کنندگان سررسید که تمامی قسمت های تولید و چاپ سررسید مانند چاپخانه، صحافی، و... در مجموعه خود وجود دارند، می توانند سررسید های باکیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کنند.

در این مجموعه بزرگ که یکی از بهترین تولید کنندگان سررسید و هدایای تبلیغاتی است، کیفیت مهمترین شعار آن است. تمام بخش های تولید سررسید از جمله طراحی، چاپ، صحافی و... درون مجموعه پیک فدک انجام می شود.

مجتمع چاپ، نشر و صحافی پیک فدک با کادری مجرب و خدمات صحافی تمام اتوماتیک (صحافی لاین) قادر است روزانه 8000 سررسید باکیفیت تولید و به بازار عرضه کند. 

در این مجموعه تمامی مواد اولیه سررسید و سالنامه از مرغوب ترین مواد بازار تهیه شده است و چون خدمات تولید سررسید داخل مجموعه است، سررسید باکیفیت بالا همراه با قیمت سررسید مناسب عرضه می شود.

تولید سررسید باکیفیت یک امر ساده و گذرا نیست و نیاز به تجربه چند دهه دارد. ما با سابقۀ 30 ساله توانستیم جایگاه خاصی در بین تولید کنندگان سررسید باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشیم، و هر ساله با ارائه سرسید های جدید و متفاوت انواع سلیقه ها را پشتیبانی کرده ایم.

شما با تهیه سررسید1403 باکیفیت از مجموعه پیک فدک می توانید تبلیغات ارزان تری داشته باشید. سررسید باکیفیت پیک فدک می تواند در مدت زمان 1 سال و استفاده روزانه، همچنان سالم و باکیفیت بماند. همین مسئله مشتریان را راغب به نگهداری و استفاده از محصولات پیک فدک می نماید.

قیمت سررسید باکیفیت

بنابراین بجای تبلیغات بیشتر می توانید با یک سررسید باکیفیت 1403 مدت زمان بیشتری تبلیغات خود را در برابر چشمان مشتریانتان قرار دهید. یکی از مزیت های سررسیدهای پیک فدک این است که شما مجبور به انتخاب بین سررسید ارزان و سررسید با کیفیت نخواهید بود. تمامی سررسیدهای تولید شده مجموعۀ پیک فدک با کیفیت ایده آل و تضمینی تولید شده و شما می توانید در صورت معیوب بودن سررسید1403 آن ها را مرجوع کنید. 

در کنار این کیفیت بسیار بالا قیمت سررسید های پیک فدک بسیار مقرون بصرفه است. با توجه به توانایی مردم در خرید سررسید و هایای تبلیغاتی، سررسید ها با قیمت های متفاوت و مناسب افراد در اختیارشان قرار داده می شود. نکاتی برای خرید سررسید ارزان باید در نظر گرفت:

جلد سررسید 1403

جلد های سررسید در چندین مدل چرم، ترمو، گالینگور، جیر، سلفونی و... است. در بین این جلدهای سررسید برای کاهش قیمت سررسید می توانید از جلد های گالینگور و سلفونی استفاده کنید. جلد سررسید سلفونی به علت استفاده از گلاسه و چاپ سررسید قیمت ارزان تری نسبت به سررسید چرم یا سررسید گالینگور دارد. 

سایز سررسید 

برای انتخاب یک سررسید ارزان در بین چندین سایز سررسید که شامل سررسید رحلی، سررسید خشتی، سررسید وزیری، سررسید اروپایی و سررسید یک هشتم می شود. هر چقدر اندازه سررسید کوچکتر باشد به علت استفاده کمتر از کاغذ، قیمت سررسید ارزان تر خواهد بود.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما