• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

چهارشنبه, 01 شهریور 1402

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص انواع سررسید ارزان و سالنامه باکیفیت صحبت کنیم. بهترین نوع سالنامه 1403 آن دسته از سررسید هایی هستند که در کنار کیفیت بالای خود، قیمت مناسب و بصرفه ای نیز داشته باشند. نشر پیک فدک یکی از بهترین تولیدکنندگان سررسید و تقویم رومیزی باکیفیت و اقتصادی است. اگر ترکیبی از کیفیت، کارایی و قیمت ملاک خرید سررسید 1403 برای شماست با ما همراه باشید.

خرید سررسید ارزان یا باکیفیت؟

خریداران سررسید 1403 عموما به دو روش تفکر و خرید سررسید را انجام می دهند:

  1. دسته ای که بیشتر به قیمت سررسید ارزان اهمیت می دهند و آن را در اولویت قرار می دهند.
  2. دسته دیگر کیفیت عالی و تضمینی را ارجحیت می دهند.

اما آیا همیشه باید بین قیمت ارزان و کیفیت بالا یکی را انتخاب کرد؟ خیر. ما در نشر پیک فدک همیشه کیفیت محصولات خود را در اولویت قرار داده ایم. بطوری که قیمت سررسید ارزان و کیفیت آن برابر با نمونه سررسید لاکچری است. یعنی کیفیت در هر دو سررسید 1403 یکسان و تضمینی است.

بنابراین اگر به دنبال خرید سررسید باکیفیت و ارزان هستید نشر پیک فدک بهترین انتخاب برای شماست. همه محصولات و انواع سررسید پیک فدک علاوه بر قیمت سررسید مناسب و منصفانه ای که دارند، کیفیت بالا و طول عمر زیادی نیز دارند.

ما همواره در پی افزایش کیفیت سررسید خود بوده و خود را آپدیت می کنیم و از دستگاه ها و فناوری های جدید بهره می گیریم. بدین ترتیب به خرید سررسید تبلیغاتی پیک فدک دیگر خیالتان از بابت کیفیت سررسید و کارایی آن راحت باشد، چرا که حداقل 1 سال بصورت کاملا سالم برای شما کار خواهد کرد.

وقتی مهمترین بخش تبلیغات در دست تولید کننده های سررسید است تمام سعی خود را دارند که هرطور که شده کیفیت سررسید های خود را بالا ببرند. به همین جهت همواره می کوشیم که علاوه بر کیفیت بالای همه سالنامه ها، انواع سررسید 1403 را با قیمت های متفاوت عرضه کنیم که برای همه بودجه ها مناسب باشد.

اگر سررسید از صحافی، کیفیت دوخت و جلد بالایی برخوردار باشد برای چندین سال می تواند کاربرد داشته باشد. بنابراین خرید سررسید باکیفیت یک ویژگی نامحصوص برای بهتر نشان داده تبلیغات شماست. پس توصیه می شود که اگر قصد تبلیغ با سررسید تبلیغاتی را دارید، به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای کنید.

تعیین قیمت سررسید بر اساس کیفیت

قیمت سررسید و کیفیت آن رابطه مستقیم با میزان خرید و تیراژ تولید شده سررسید دارد، و اینکه هر چقدر قیمت سررسید ارزان مناسب تر و کیفیت آن بهتر باشد قدرت خرید مشتری بیشتر است. شرکت های تولید کننده سررسید با توجه به قیمت کاغذ و مواد اولیه برای قیمت سررسید 1403 تصمیم می گیرند. هر چقدر قیمت کاغذ که قیمت جهانی است بالاتر باشد تولید کننده سررسید مجبور به افزایش قیمت سررسید خواهد بود. انتشارات پیک فدک می کوشد که قیمت سررسید را منصافانه تر بگذارد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

قیمت سررسید هر ساله با توجه به تورم سالیانه افزایش می یابد و امکان دارد یک شرکت تولید کننده سررسید قیمت سررسید وزیری یا اروپایی یک قیمت بگذارد. اما یک تولید کننده سررسید دیگر قیمت متفاوت تری نسبت به آن سررسید وزیری تعیین کرده باشد. قیمت سررسید در همه شرکت ها یکسان نیست و با توجه به شرایط و متریال قیمت سررسیدها متفاوت است.

قیمت سررسید بر اساس کیفیت

نشر پیک فدک در کنار کیفیت بالا و تضمینی محصولات خود، قیمت سررسید مناسب تری هم برای انواع سررسید 1403 دارد. پیک فدک همواره به عنوان یک مجموعه تولید کننده سررسید با کیفیت بسیار بالا و قیمت سررسید ارزان شناخته می شود.

قیمت سررسید 1403 در انواع مدل های سررسید  به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند:

  1. سایز سررسید: با توجه به سایز سررسید و متریال بکار رفته در آن، سررسید وزیری قیمت بالاتری نسبت به سالنامه های مشابه دارد. همانطور که می دانید ابعاد سررسید وزیری 17 در 24 سانتی متر است.

  2. جلد سررسید: جلد هایی از قبیل ترمو و چرم که وارداتی هستند نیز قیمت سررسید را بالاتر می برند. سررسید ترمو جز سررسید های لاکچری و قیمت بالاتر است و سررسید لوکس به شمار می رود.

  3. صحافی سررسید: نوع صحافی سررسید نقش پررنگی در تعیین قیمت سررسید 1403 دارد. هر چه کیفیت صحافی سررسید بالاتر باشد کارایی سالنامه افزایش یافته و قیمت آن نیز به سبب آن بالاتر می رود.

قیمت سررسید 1403 با توجه به تورم قیمت کاغذ در سال هم ممکن است تغییر کند، زیرا تولید کننده های سررسید تیراژ بالایی از سررسید را تولید می کنند، و شاید تیراژ های بعدی قیمت سررسید بالاتر و یا حتی پایین تر شود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما