• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی تبلیغاتی و انواع آن

جمعه, 24 تیر 1401

تقویم رومیزی تبلیغاتی و انواع آن

تقویم رومیزی، مانند سررسید و سالنامه یکی از هدایای تبلیغاتی است که در مدل های مختلفی تولید می شوند. تقویم های رومیزی باید روی میز هر کارمندی باشند تا بتوان به تاریخ و مناسبت های هر روز مشرف بود. مدل های رایج و پرطرفدار تقویم های رومیزی را در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد:

تقویم رومیزی پایه مقوایی

این تقویم رومیزی یکی از انواع رایج و پرکاربرد در بین سایر مدل های تقویم رومیزی می باشد. تقویم رومیزی پایه مقوایی همانطور که از اسمش پیداست برای ساخت پایه اش از مقوای سخت تولید شده در کارگاه های ایران استفاده می شود که روی آن سلفون کشیده می شود و قسمت داخلی آن با یک آستر کاغذی پوشانده می شود. اجزای دیگر این تقویم برگه های گلاسه تقویم و فنر آن است، البته این برگه ها صرفا لزومی ندارد گلاسه باشد، در برخی شرکت ها برای برگه های تقویم از کاغذ بافت دار مثل کاغذ کرافت و یا پارچه استفاده می شود.

 

تقویم رومیزی پایه پلاستیکی یادداشت دار

از دیگر مدل های تقویم رومیزی، تقویم رومیزی پایه پلاستیکی است که جای برگه یادداشت دارد. این تقویم رومیزی به علت داشتن برگه های یادداشت در قسمت پایه، طرفداران زیادی دارد. برخی از این تقویم رومیزی ها علاوه بر داشتن قسمت یادداشت، یک قسمت هم برای قرار دادن خودکار در نظر گرفته می شود. در واقع در دنیای امروزه تولید کنندگان با تولید محصولات جدید سررسید1403 و پیشرفته سعی در جلب رضایت طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان دارند. برای درج تبلیغات روی تقویم رومیزی های یادداشت دار معمولا از پلاک های فلزی کمک گرفته می شود و تبلیغات مشتری با لیزر روی پلاک حک می شود.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی پایه شیشه ای

این تقویم رومیزی نیز از نمونه های جدید تقویم رومیزی می باشد که به جهت داشتن پایه طلقی یا شیشه ای در اشکال مختلف زیبایی و جذابیت به خصوصی دارد. برخی تقویم رومیزی های پایه شیشه ای بخشی برای قراردادن برگه یادداشت، بخش نگهدارنده موبایل، جاخودکاری و جاکارتی دارند. فضای تبلیغات روی این تقویم رومیزی با توجه به فضاهای مربوط به برگه های تقویم، قسمت برگه یادداشت و... متغیر است. البته در برخی مواقع پایه شیشه ای را با پلاستیکی یا چوبی ترکیب کرده و یک محصول جدید تولید می کنند. سطح شیشه ای پشت برگه های گلاسه تقویم قرار می گیرد و قسمت های چوبی یا پلاستیکی به عنوان تکیه گاه روی زمین و برای درج تبلیغ استفاده می شود.

 

تقویم رومیزی پایه چوبی

تمام تقویم های رومیزی مختلف را می توان به صورت چوبی نیز تولید کرد. در واقع تمام قابلیت های باقی پایه های تقویم رومیزی مانند جا برگه یادداشتی، جا خودکاری، استند موبایل، جای کارت ویزیت را می تواند داشته باشد.

در مجموعه پیک فدک یک نمونه تقویم رومیزی پایه MDF تولید می شود که برای پایه ورق چوب 3 میلیمتری تهیه می شود سپس این ورق ها به اندازه تقویم رومیزی 1403 مدنظر برش خرده می شود و برای پایه نیز قسمت تکیه گاه از همان قطعه چوب پشت برگه های تقویم با لیزر برش داده شده و به عنوان پایه استفاده می شود البته یک بخش هم برای خودکار در نظر گرفته می شود. با این روش استفاده بهینه و به صرفه ای از چوب به عمل می آید و یک پایه جدید و متفاوت از پایه های معمولی مقوایی خواهیم داشت. روی این پایه با لیزر می توان طرح مشتری را حک کرد.

به جز تقویم رومیزی های مذکور، به طرق و اشکال مختلف نیز می توان تقویم رومیزی تلید کرد. البته فقط پایه نیست که می توان روی آن تنوع به خرج داد، برگه های تقویم و فنر نیز قابلیت تغییر و تنوع دارد. برگه های تقویم رومیزی را به جز جنس گلاسه می توان از کاغذ کرافت، کاغذ کتان، بافت دار، پارچه ای و ... نیز استفاده کرد.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما