• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی و اهمیت آن در بازاریابی چیست؟

پنجشنبه, 05 خرداد 1401

تقویم رومیزی و اهمیت آن در بازاریابی چیست؟

تقویم رومیزی یکی از نیازهای روزانه ی شخص با هر شغل و سمتی می باشد. امروزه تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب و تقویم رومیزی با کیفیت یکی از دغدغه های خریداران هنگام سفارش این محصول است. تقویم رومیزی محصولی است که می‌تواند دسترسی شما به رویدادهای تاریخی، مناسبت ها، تعطیلات، تقویم شمسی و تقویم قمری روزانه را راحت‌تر کند و اطلاعات کاملتری از این موارد را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین تقویم رومیزی نقش مهمی بین هدایای تبلیغاتی جهت بازاریابی ایفا می‌کند.

با توجه به اینکه تقویم رومیزی فانتزی و سررسید مصرف روزانه دارد و هر روز بر روی میز در دسترس و دید مخاطب است، نسبت به هزینه ای که برای آن شده است و تبلیغات شما را مداوم به صورت یکساله انجام می‌دهد، تبلیغات بسیار به صرفه‌ای است و راهی مناسب برای معرفی خود به سایرین و نشان دادن هویت کسب و کار شماست.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی در سایزها و قالب‌های متفاوتی تولید شده است. دو سایز تقویم رومیزی 16* 20 و تقویم رومیزی نفیس 16*23 است که متداول ترین سایزها در تقویم رومیزی می‌باشد. در سال‌های اخیر تنوع بسیار زیادی در چاپ تقویم رومیزی وجود داشته که می‌توان به تقویم رومیزی MDF، تقویم رومیزی یادداشت‌دار، تقویم رومیزی پایه سخت، تقویم رومیزی پایه تلقی، تقویم رومیزی با پایه شومیز، تقویم رومیزی قالب‌دار، تقویم رومیزی زیردستی، تقویم رومیزی اداری که تمامی این موارد را می‌تواند در سایزهای متنوع مستطیل، خشتی و... تولید کرد.

برای زیبایی بیشتر تقویم رومیزی می‌توان از چاپ با مرکب طلا یا چاپ طلاکوب با ضرب کلیشه استفاده نمود.

تقویم رومیزی سفارشی

بیشتر بخوانید: تقویم رومیزی وسیله ای کاربردی و مقرون به صرفه

کاغذ مصرفی در تقویم رومیزی

متداول ترین کاغذ استفاده شده در تقویم رومیزی گلاسه با گرماژ 250 گرم، 200 گرم، 190 گرم است که بنابه میزان بودجه در نظر گرفته شده می توان یکی از این گلاسه ها را انتخاب نمود. گلاسه 250 گرم که ضخیم ترین نوع گلاسه در تقویم رومیزی اختصاصی است. نتیجه بهتری در خروجی کار دارد. اگر گلاسه استفاده شده در تقویم رومیزی مرغوب و با کیفیت بالا باشد هنگام استفاده نباید حالت بگیرد و ایستایی خوبی داشته باشد.

کاغذ کتان بافت دار یکی دیگر از انتخاب های مناسب در تولید تقویم رومیزی اختصاصی است. اما تفاوتی که در کاغذ کتان و کاغذ گلاسه است کیفیت چاپ بر روی آن هاست. بر روی کاغذ گلاسه می توان عکس‌های با کیفیت بالا که مصرف مرکب بیشتری دارد را چاپ کرد اما در کاغذ کتان باید از عکس‌های برداری و کم مرکب استفاده نمود. جذب آب در کاغذ کتان بیشتر از گلاسه است، بنابراین احتمال کوچکتر شدن صفحات (چند میلی متر) وجود دارد.

 

انواع پایه های تقویم رومیزی

در تقویم رومیزی پایه نقش اساسی در ایستایی و ماندگاری آن ایفا می کند پس باید توجه بیشتری به آن نمود. پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی باید محکم و با دوام بالا باشد. انتخاب پایه سخت (پایه ساختنی) از بهترین گزینه ها است. در تولید این نوع پایه از مقوای سخت، گلاسه سلفون شده و چسب صنعتی مقاوم استفاده می شود که از منحنی شدن پایه جلوگیری می کند. پایه سخت تقویم رومیزی می تواند به راحتی وزن برگه های تقویم را متحول کند و ایستایی خوبی دارد. از موارد دیگر پایه ای مناسب می توان به پایه MDF یا تلقی اشاره نمود.

برخلاف این موارد پایه شومیز از نظر تولیدکنندگان یک پایه منسوخ شده و با کیفیت بسیار پایین است. اما متاسفانه برخی از همکاران برای کاهش قیمت تقویم رومیزی 1402 از پایه شومیز استفاده می کنند. این نوع پایه در ابتدا یا بعد از مدتی استفالده ایستایی خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند وزن گلاسه‌ها را تحمل کند و مداوم بر روی میز می‌افتد و غیر قابل مصرف می‌گردد. تقویم رومیزی با پایه شومیز به هیچ عنوان هدیه مناسبی نیست چرا که کیفیت طلبی و تبلیغات شما را زیر سوال می‌برد و بازخورد منفی به همراه دارد. اما برعکس اگر تقویم رومیزی خود را با یک سررسید اختصاصی ست کنید هدیه‌ای شگفت انگیز خواهد شد.

صحافی تقویم رومیزی اختصاصی

صحافی تقویم رومیزی 

متداول ترین نوع صحافی در تقویم رومیزی استفالده از صحافی فنر است. در صحافی فنر ورق زدن تقویم رومیزی به راحتی انجام می‌شود و با استفاده از فنرهای رنگی می‌توان زیبایی این هدیه تبلیغاتی افزایش داد. استفاده از تعداد بالای لوپ‌های فنر، نوع فنر و پانچ های آن که فاصله مناسبی باید با لبه کار داشته باشد جزء موارد مهم در انتخاب صحافی مناسب در تقویم رومیزی است. 

مجموعه پیک فدک برای بالاتر بردن کیفیت صحافی فنر تقویم رومیزی 1403، از فنر دوبل با کیفیت بسیار بالا و تعداد لوپ های فنر مناسب استفاده می‌کند. همچنین فاصله بین فنر و لبه کار را به گونه ای در نظر می‌گیریم که صفحات تقویم رومیزی به راحتی پاره نشود. استفاده از چسب ژله‌ای رد پایه تقویم رومیزی پیک فدک یکی دیگر از محاسن این تقویم‌های رومیزی است که ما را از همکاران دیگر بسیار متمایز می‌کند و مقاومت آن را افزایش می‌دهد.

 

اختصاصی سازی تقویم رومیزی

سفارش تقویم رومیزی یکی از گزینه‌های خوب برای تبلیغات است. شما می توانید لوگو و طراحی‌های انحصاری خودتان را روی تمامی صفحات تقویم رومیزی چاپ کنید و از عکس‌های محصولات و خدمات شغلتان استفاده کنید تا معرف بهتر شما و هویت بصری کاری‌تان گردد. علاوه بر صفحات تقویم رومیزی در دو طرف پایه هم امکان چاپ چهار رنگ، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک به صورت اختصاصی انجام دهید. در واقع با هزینه‌ای اندک می توانید تبلیغات یکساله و مداوم داشته باشید.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما