• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید خشتی و انواع آن

پنجشنبه, 17 آذر 1401

خرید سررسید خشتی و انواع آن

سررسید خشتی یک سایز فوق العاده شکیل و مدرن از سررسید و سالنامه 1403 است. در واقع منظور از سررسید خشتی، مربعی بودن آن است. یعنی هم طول و عرض آن یکسان است. ما در نشر پیک فدک سررسید های خشتی را عموما در سایز 24 در 24 سانتی متر تولید و چاپ می کنیم.

سررسید پزشکی خشتی 1403

پیش از این و در سال های 1401 ما در مجموعه پیک فدک تنها سررسید خشتی نوبت دهی داشتیم و امکان سفارش سررسید خشتی بدون قالب جدول بندی شده آن وجود نداشت. اما پس از درخواست های شما همراهان عزیز پیک فدک و استقبال زیادی که از سررسید یا دفتر نوبت دهی خشتی داشتید، اقدام به تولید نوع جدیدی از آن کردیم. در بین کاتالوگ سررسید سال 1403 چندین مدل سررسید خشتی با سایز نسبتا بزرگ دیده می شود.

یکی از زیبا ترین این مدل های سررسید خشتی، سررسید چرم ترمو با قطع خشتی است. این سررسید بی نهایت جذاب بوده و ترمو بودن جلد ان نیز کمک زیادی به نفیس و ارزنده بودن آن می کند. این سررسید که از جنس چرم ترمو خارجی باکیفیت تولید شده رنگبندی های مختلفی نیز دارد. همانطور که می دانید ترمو نوعی از چرم باکیفیت است که وارداتی نیز بوده و جزو گران ترین چرم های مجموعه ماست. در مقاله ... به معرفی انواع سررسید چرم پرداخته ایم.

لازم به ذکر است که در حالت عادی روی سررسید های ترمو پلاک فلزی درج نمی گردد. زیرا اکثر مشتریانی که سررسید های ترمو را ترجیح داده و سفارش می دهند، به دنبال چاپ داغی روی آن هستند. چاپ داغی مختص و منحصر به سالنامه های ترمو بوده و به دلیل حالت برجستگی زیبایی که دارد فوق العاده جلوه زیبایی روی سررسید خواهد داشت. اما اگر هر یک از سفارش دهندگان سررسید های عمومی و سررسید اختصاصی با چرم ترمو ترجیح بدهند که پلاک فلزی و حک لیزری داشته باشند، مشکلی نیست و انجام خواهد شد.

طبق خواسته مشتری پلاک فلزی را روی سررسید چرم ترمو خشتی نصب می کنیم تا امکان حک لیزری لوگوی شما فراهم گردد. اما در اینجا نکته ای مطرح می شود و آن این است که هزینه هر عدد پلاک فلزی و حک آن به هزینه مغزی سررسید افزوده می شود. یعنی هزینه این دو مورد مجزا محاسبه می گردد. پلاک های فلزی ابعاد و رنگ های مختلفی مانند طلایی، نقره ای و مشکی دارند.

سررسید خشتی پزشکی

افزودن لت به سررسید پزشکی خشتی

می دانیم که هر شرکت و کانون تبلیغاتی سیاست های خاص خود را دارد. و طی برآورد هایی که انجام داده اند، اقداماتی در آن راستا صورت می گیرد. ما نیز در نشر پیک فدک با توجه به مسائل گوناگون فنی و چاپی امکان افزودن لت تبلیغاتی به سررسید خشتی را در تعداد مشخص فراهم آورده ایم. سفارش دهندگان سررسید های خشتی می توانند 2، 6 یا 12 صفحه گلاسه تبلیغاتی نیز برای اختصاصی سازی سررسید 1403 خود سفارش دهند.

برخی از شرکت ها و مراکز تبلیغاتی حین ثبت سفارش لت تبلیغاتی ذکر می کنند که گرماژ گلاسه برای مثال 135 گرم باشد. در همه موارد این نکته و سفارش قابل انجام نیست. زیرا ما باید به موجودی گلاسه های خود در انبار نگاه کنیم و طبق آن چاپ را انجام دهیم. زیرا این امکان وجود ندارد که برای یک سفارش خاص با تیراژ مثلا 1000 عدد به دنبال گلاسه مذکور بیافتیم، ضمن اینکه احتمال پیدا کردن آن بسیار کم خواهد بود. اما همیشه از این لحاظ که متریال و کاغذ های ما اعلا و با کیفیت هستند مطمیئن باشید و بدانید که با پیک فدک، کار را به کاردان سپرده اید.

البته این تعداد لت را می توانید افزایش نیز بدهید. مثلا می توانید 8 صفحه یا 4 برگ لت نیز بصورت 2 لت و 6 لت داشته باشید. این مورد با سررسید نوبت دهی خشتی نیز مشترک بوده و امکان پیاده سازی دارد. در مقاله سررسید نوبت دهی رحلی به انواع سررسید های نوبت دهی رحلی و سررسید پزشکی خشتی پرداخته ایم که مطالعه آن را به شما شدیدا توصیه می کنیم.

چاپ سررسید پزشکی 1403

چاپ ترام دفتر نوبت دهی

سررسید نوبت دهی نیز مانند سایر انواع سررسید های پیک فدک قابلیت اختصاصی سازی را دارد، که به آن سررسید اختصاصی می نامند. در مقاله نکات چاپ ترام در سررسید گفتیم که چاپ ترام در واقع چاپ همان لوگوی برند سفارش دهنده در تمامی صفحات سررسید است. می توان ترام را به صورت کمرنگ در صفحات داشت، یا اینکه بصورت پررنگ گوشه بالا یا پایین هر صفحه چاپ شود. 

اما نکته ای که در خصوص ترام وجود دارد امکان چاپ رنگی آن است. یعنی می توانید ترام سررسید اختصاصی را به رنگ های مشکی، تک رنگ رنگی و دو رنگ داشته باشید. بدیهی است که هزینه چاپ ترام مشکی ارزان تر از مدل های رنگی و دو رنگ آن است. اما در کل می توان گفت که چاپ ترام کاری پیچیده و زمانبر است به همین دلیل هزینه نسبتا بالایی نیز دارد. اما جالب است بدانید که هر چه تیراژ سررسید اختصاصی شما بالاتر باشد، هزینه چاپ ترام برای شما بصرفه تر خواهد بود.

مجددا یادآوری می کنم که هزینه چاپ لت تبلیغاتی و چاپ ترام مجزا از قیمت سررسید خام است. و هزینه لت و ترام به عنوان خدمات به قیمت سررسید افزوده می شود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما