• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید عمده و ضمانت محصولات

دوشنبه, 23 آبان 1401

خرید سررسید عمده و ضمانت محصولات

همیشه اولویت و شعار ما در انتشارات پیک فدک کیفیت بالای محصولات خصوصا سالنامه و سررسید 1403 فدک است. طبق آمار PPAI بیش از 81 درصد از هدایای تبلیغاتی بخصوص انواع سررسید اختصاصی که به مخاطبین هدیه داده می شوند، بیش از یک سال نگهداری می شوند. لازمه اینکه بتوان یک سررسید 1403 را به مدت یک یا چند سال نگهداری کرد، د اشتن کیفیت بالا و مرغوبیت مواد اولیه آن است. 

سررسید 1402 و دلایل محبوبیت آن

وجود یکسری فاکتورها در انواع سررسید 1403 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می تواند آن سررسید یا سالنامه را در بین مردم و مخاطبین شرکت سفارش دهنده محبوب تر کند. مهمترین این عوامل عبارتند از:

  1. طراحی زیبا و جذاب
  2. کیفیت و طول عمر بالای محصول
  3. خوش دست و کاربردی بودن آن

البته این را نیز در نظر باید داشت که مخاطبی که در حوزه سایت فعالیت دارد، نیازی به سالنامه اختصاصی یک شرکت فنی مهندسی ندارد. و عموما از آن استفاده نخواهد کرد. در اکثر مواقع طرح جلد سررسید و سالنامه بیشترین توجه را به خود جلب می کند. بنابراین انتخاب سررسید اختصاصی 1403 بر اساس نیاز و سلیقه مخاطبین شما خیلی به تبلیغات شما کمک خواهد کرد.

از جمله ویژگی های ظاهری یک سررسید، جنس جلد آن است که می تواند چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور و یا سلفونی باشد. انتخاب جنس جلد به رده مشتریان شما بستگی دارد، برای مثال اگر قصد سفارش سررسید 1403 برای مشتریان ویژه VIP خود دارید، بهتر است از سررسید چرم طبیعی برای سررسید اختصاصی لاکچری خود استفاده کنید.

خرید سررسید 1402

کیفیت هدایای تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی پیک فدک

کیفیت مهمترین خصیصه هر هدیه تبلیغاتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. زیرا هدیه تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی که کیفیت بالا و دوام زیادی دارد بیشتر می تواند در دسترس و کاربرد مشتریان شرکت تبلیغ دهنده باشد، و هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد تبلیغات شرکت سفارش دهنده تا مدت بیشتری برقرار خواهد بود.

ما در انتشارات پیک فدک همواره به کیفیت اولویت و اهمیت بسیاری داده و هرگز به جهت کاهش هزینه ها از عوامل افزایش کیفیت محصولات خود نمی کاهیم. استفاده از مواد اولیه مرغوب و اعلا موجبات تولید یک محصول کارآمد و با کیفیت را فراهم می آورد. 

ناگفته نماند که ما در مجموعه پیک فدک همیشه به کیفیت محصولات خود بویژه سررسید سال 1403 اطمینان کامل داریم و به همین جهت است که در صورت وجود عیب و نقص قابل قبول که ناشی از اشتباهی از سوی ما باشد، پذیرفته شده، و می توانید محصول خود را تعویض کرده یا عودت بدهید.

پخش عمده سررسید 1403

اگر می خواهید بیشترین میزان فروش را در بازه ای کوتاه داشته باشید، از تاثیر بی نظیر هدایای تبلیغاتی (سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و...) غافل نشوید. برای سفارش عمده سررسید تبلیغاتی 1403 ابتدا کاتالوگ انتشارات پیک فدک را به دقت ملاحظه فرمایید و مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

پخش عمده سررسید 1402

پیش از خرید عمده سررسید باید در مورد انواع سررسید ها، نحوه تولید و محاسبه قیمت گذاری های انواع سررسید 1403 پیک فدک اطلاعاتی کسب کرده و هوشمندانه انتخاب کنید. اگر قصد خرید سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP دارید در بین مدل های چرم و نفیس یکی را سفارش دهید. اما اگر قصد خرید سررسید ارزان را دارید به سررسید سلفونی و مدل های آن رجوع کنید. 

می توانید هر مدل را که مناسب تر می دانید سفارش دهید ولی باید این را در نظر بگیرید که پروسه تولید همه سررسید ها یکسان نبوده و بعضی زمان بیشتری نیاز دارند. سپس طبق خواسته و بودجه شما لوگو و نام شرکت شما روی سررسید 1403 چاپ خواهد شد و محصول مدنظر برای کسب و کار شما برندسازی (اختصاصی سازی) می شود.

در این مرحله ما در پیک فدک طبق خواسته کارفرما عمل کرده و بهترین ها را به کار می گیریم تا محصول نهایی سررسید اختصاصی شما را با بالاترین کیفیت تولید و به شما عرضه نماییم. سپس سفارش شما با سرویس حمل و نقل اختصاصی شرکت به مرکز تهران برده شده و تحویل داده می شود تا به شهر مقصد ارسال شود. ضمنا از بسته بندی های سررسید و سالنامه خود اطمینان خاطر داشته باشید زیرا سررسید و سالنامه ها را در پوششی نرم و عایق در برابر رطوبت به شما ارسال خواهیم کرد.

ضمانت و مسئولیت ما در این مجموعه، کسب اطمینان از صحت و سلامت سررسید های است که شما سفارش داده اید. بنابراین همین حالا گام اول را برداشته و شروع کنید، ما نیز تا پایان همراه شما خواهیم بود.

مقاله های مرتبط

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است...

ادامه مطلب
خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما