• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP

شنبه, 23 مهر 1401

سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP

هر شرکت یا مرکزی با قشر مختلفی از مراجعه کنندگان برخورد دارند. برای مثال بعضی فقط یکبار و بصورت گذری به شما رجوع می کنند و احتمالا خرید عمده و پرسودی از این مشتری حاصل نخواهد شد. اما از سویی دیگر مشتریانی دارید که مشتری ثابت شما هستند. و در هر معامله خرید عمده ای که دارند منافع زیادی به کسب و کار شما می رسانند. بدیهی است که این دو دسته مشتری در یک کفه قرار نمی گیرند. و به دو دسته مشتریان عادی و مشتریان ویژه یا VIP تقسیم می شوند. در این مقاله به بررسی گزینه ها و انتخاب های مناسب برای سررسیدهای لوکس پیک فدک با ذکر مشخصات به تفصیل خواهیم پرداخت.

انواع سررسید لاکچری 1402

بسیاری از شرکت ها که از تاثیر بی نظیر هدایای تبلیغاتی بر کسب و کار خود اطلاع دارند، هر ساله پیش از شروع سال جدید اقدام به سفارش هدایای تبلیغاتی جدید مانند سررسید تبلیغاتی 1403 می کنند. اما از آنجایی که همه مشتریان شرکت ها در یک دسته قرار نمی گیرند، بسیاری از شرکت ها حین ثبت سفارش سررسید 1403 ، دو نوع از سررسیدها را تهیه می کنند که اینکار کاملا هوشمندانه است. ایشان هر دو مدل سررسید معمولی و سررسید لاکچری را بصورت تیراژ خریداری می کنند.

زیرا هزینه سفارش سررسید لوکس بطور طبیعی از سررسیدهای معمولی بیشتر است. و خرید سررسید لوکس برای مشتریان عادی بسیار پرهزینه و غیر ضروری خواهد بود. پس انتشارات پیک فدک به شما توصیه می کند که انواع سررسید لاکچری (مانند سررسید چرم طبیعی و سررسید ترمو با چرم وارداتی) را برای مشتریان ویژه تهیه کرده و سررسیدهای ارزان تر (مانند سررسید ارزان سلفونی و سررسید گالینگور) را برای مشتریان عادی خود هدیه بدهید.

وجه تمایز سررسید لاکچری در مرحله اول جنس جلد با کیفیت تر و در مرحله دوم طراحی خاص تر و شکیل آن می باشد. به دلیل اینکه هدف و مقصد این نوع سررسیدها اصولا مدیران و اعضای ارشد شرکت هستند. بنابراین باید سررسیدی که به دست ایشان می رسد متمایز از کارمندان و بقیه اعضا باشد. خرید سررسید لاکچری و هدیه آن به مدبذان تاثیر بسزایی در تبلیغات شما خواهد داشت، به این دلیل که اصولا مدیران در شرکت ها تصمیم گیرنده می باشند.

ویژگی های سررسید لوکسبیشتر بخوانید: سررسید 1403 هدیه ای نفیس

ویژگی های سررسید لوکس

در بین انواع سررسیدهای 1403 پیک فدک، سررسیدهایی چون سررسید چرم و سررسید ترمو و انواع ست مدیریتی چرم جزو هدایای تبلیغاتی نفیس در انتشارات پیک فدک هستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار بصرفه است. زیرا هزینه ای که روی دستتان می گذارد در مقایسه با تبلیغات تلویزیون و رسانه ای بسیار ناچیز است و هیچ وقت از مد نمی افتد. البته هدیه شما ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.

مهمترین ویژگی سررسیدهای لاکچری زیبایی خاص و متفاوت، منحصر بودن در طراحی و مواد اولیه فوق العاده به کار رفته است. اما در نگاه اول زیبایی این سررسید لوکس است که به چشم مخاطب می خورد و وی را جذب می کند. بهترین نوع صحافی برای سررسیدهای لاکچری، صحافی ته دوخت می باشد. زیرا از نظر تولید کنندگان و بیشتر مشتریان و با توجه به تجارت بدست آمده، این صحافی پرکاربردترین می باشد. کاغذ استفاده شده در سررسید های لاکچری نیز معمولا کاغذ تحریر 70 گرم خارجی هستند. اصولا رنگ کاغذها نخودی بوده و گوشه های سررسید گرد می باشد.

یکی از موارد مهم در هدیه دادن سررسیدهای ترمو یا لوکس حک لوگو شما بر روی سررسید است. سررسید های لاکچری چون از جنس چرم طبیعی هستند، قابلیت چاپ داغی دارند و این می تواند به زیباتر شدن چاپ لوگو و مشخصات شما روی سررسید کمک کند. بر روی جلدهای چرم معمولا از انواع چاپ مانند لیزر، طلاکوب، نقره کوب، حک پلاک فلزی و داغی استفاده می شود.

ست مدیریتی تبلیغاتی لوکسبیشتر بخوانید: آیا برای مدیران خود نیاز به یک سررسید لوکس دارید؟

ست مدیریتی تبلیغاتی لوکس

ست های تبلیغاتی انتخابی شایسته و درخور برای مدیران شرکت ها و مجموعه ها هستند. اگر بدنبال یک هدیه نفیس و شکیل برای دوست، همکار و... خود هستید، حتما ست های مدیریتی را در خاطر داشته باشید. این ست ها متشکل از 2 یا چندین قطعه هستند که با توجه به درخواست شما قابل تغییر و شخصی سازی می باشند. حتی شما می توانید لوگو، برند، شعر و... دلخواه خود را به ما اعلام کنید. متن دلخواه شما بصورت لیزری روی هدایای تبلیغاتی لوکس اجرا می شود. قطعا این کار هدیه شما را ناب تر و شیک تر خواهد کرد.

اجزای تشکیل دهنده ست های مدیریتی می توانند شامل سالنامه لوکس، خودکار نفیس، کیف پول چرم، پاور بانک، فلش، جا کارتی و... باشند که هر یک در جای خود عالی و شکیل هستند. انتشارات پیک فدک با 20 سال سابقه در تولید انواع سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی باکیفیت به شما این اطمینان را می دهیم که از بهترین نوع چرم و محصولات موجود در بازار برای تولید انواع سالنامه و سررسید باکیفیت بالا استفاده می کنیم.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما