• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

یکشنبه, 01 مرداد 1402

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و هم عمده در فروشگاه های تولیدکننده سررسید انجام می شود. در زمان سفارش سررسید 1403 می توانید تیراژ مدنظر را بدون محدودیت اعلام کنید. تولیدکنندگان سررسید و سالنامه هر ساله تنوع بسیاری از انواع محصولات تبلیغاتی را تولید و در غالب کاتالوگ هدایای تبلیغاتی عرضه می کنند. اما همیشه بین تولید کنندگان حرفه ای و تازه کار تفاوت بسیار است. در ادامه به معرفی سالنامه پیک فدک و فروش سر رسید آن می پردازیم.

سررسید و سالنامه پیک فدک

مجموعه بزرگ پیک فدک بعنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سررسید و انواع هدایای تبلیغاتی، بیش از 2 دهه سابقه فعالیت دارد. باعث افتخار ماست که طی این مدت زمان فعالیت همواره رضایت شما را جلب کرده و نارضایتی در دلها نگذاشته ایم. همیشه کوشیده ایم که باکیفیت ترین سالنامه را تولید کنیم که از هر لحاظ در سطح بالایی از استانداردها باشد. 

در مقالات متعددی در این سایت به معرفی هدایای تبلیغاتی نشر پیک فدک پرداخته ایم که می توانید به آنها مراجعه کنید. اما همانطور که می دانید سررسید 1403 مهم ترین و محبوب ترین هدیه تبلیغاتی ماست. اما در خصوص فروش سررسید عمده نیز باید بگوییم که می توانید سررسید عمومی، سررسید اختصاصی، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و... را بصورت تیراژ خریداری کنید.

در خصوص خرید سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی یک سری نکاتی وجود دارد که در اینجا بار دیگر به آن ها اشاره می کنیم. حین سفارش عمده سررسید اختصاصی باید تصمیم بگیرید که لت گلاسه و چاپ ترام سررسید 1403 را میخواهید یا خیر. در مقاله سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی به بررسی امکانات سررسید اختصاصی پرداختیم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنیم.

هزینه چاپ لت و چاپ ترام در چاپ سررسید اختصاصی به قیمت اولیه سررسید افزوده می شود. بدین ترتیب اگر می خواهید سررسید اختصاصی 1403 پیک فدک را سفارش دهید، باید در این موارد تصمیم بگیرید. حداقل تیراژ چاپ سررسید اختصاصی 200 عدد الی ده هزار عدد است.

خرید عمده سررسید 1403

پک سررسید مدیریتی 

پک سررسید مدیریتی که اصولا با جنس چرم طبیعی یا مصنوعی تولید می شود، می تواند حاوی سررسید اختصاصی نیز باشد. اما بطور کلی هدف از چاپ پک تبلیغاتی، دادن یک هدیه تبلیغاتی نفیس و ویژه به مشتریان خاص است. 

سررسید چرم، خودکار تبلیغاتی فلزی، کیف پول چرم، جاسوییچی چرم و... از پرفروش ترین اجزای ست مدیریتی هستند. در خصوص سالنامه چرم در مقالات قبلی به تفصیل سخن گفته و انواع آن را شرح داده ایم. گفتیم که سررسید ترمو بهترین نوع جنس جلد سررسید چرمی را دارد. 

مهمترین ویژگی خاص در سررسید ترمو، قابلیت چاپ داغکوب روی آن است. منظور این است که ابتدا کلیشه یک لوگو ساخته شده و توسط دستگاه های مخصوص و با اعمال گرما روی جلد سررسید ترمو چاپ می شود.

چاپ داغکوب در سررسید ترمو یک امکان ویژه است که جلوه بسیار زیبا و نفیسی به سررسید چرم 1403 می دهد. جالبتر اینکه می توانید روی تمامی اجزاء پک سررسید مدیریتی که از جنس ترمو هستند، داغکوب انجام داد.

خرید عمده تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری 1403

تقویم رومیزی دسته بندی های مختلفی دارد که با توجه به نام گذاری آن ها در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثل تقویم رومیزی اداری دارای یک قالب بندی شرکتی و کاربردی است. به نحوی که در برخی مدل ها تقویم رومیزی اداری از جنس پایه پلکسی یا چوبی ساخته می شود. در تقویم رومیزی چوبی و یا پلاستیکی فضایی برای کارت ویزیت، برگه نوت و خودکار تعبیه می شود.

تقویم رومیزی اداری می تواند به صورت اختصاصی نیز تولید و چاپ شود. شرکت سفارش دهنده تقویم رومیزی اختصاصی طرح و عکس های محصولات و خدمات خود را در صفحات ماه شمار تقویم رومیزی جایگذاری می کند. و پس از چاپ تقویم رومیزی و تحویل آن از این تقویم رومیزی اداری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می توان استفاده کرد.

نوع دیگر تقویم رومیزی فانتزی است و در طرح ها و رنگ های عموما شاد تولید می شود. اما در پیک فدک تقویم رومیزی فانتزی یک قطع و اندازه از پایه تقویم رومیزی است، مانند تقویم رومیزی مینی یا تقویم رومیزی نفیس. تقویم رومیزی فانتزی هم می تواند اختصاصی باشد و طبق طرح شما چاپ شود. اما اگر تقویم رومیزی کوچک می خواهید تا قیمت آن نیز مناسبتر باشد، تقویم رومیزی مینی انتخاب بهتری است. برای مشاهده انواع قطع ها و سایز تقویم رومیزی در بخش محصولات پیک فدک به واحد تقویم رومیزی 1403 و تقویم رومیزی اختصاصی مراجعه کنید.

مقاله های مرتبط

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است...

ادامه مطلب
خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما