• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی؟

سه شنبه, 01 آذر 1401

سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی؟

در خصوص چاپ سررسید ویژگی هایی قابل ذکر است که در این مقاله پیرامون آن صحبت خواهیم کرد. چاپ سررسید به صورت عمومی و سررسید اختصاصی قابل تولید بوده و در مورد هرکدام به صورت جداگانه صحبت خواهیم کرد، تا با ویژگی هر سالنامه اختصاصی و سررسید عمومی آشنا شوید. اما پاسخ این سوال که کدام بهتر است به شما بستگی داشته و برای نتیجه گیری راحت تر بهتر است ابتدا به این موارد تامل کنید:

  1. هزینه چاپ سررسید به کدام روش مناسب تر است؟
  2. داشتن فضای زیاد تبلیغاتی برای شما اهمیت زیادی دارد؟
  3. مدت زمانی که می توانید منتظر تولید و دریافت سررسید تبلیغاتی خود باشید به چه میزان است؟

حال در ادامه مقاله با معرفی ویژگی های انواع سررسید های پیک فدک با ما همراه باشید.

چاپ سررسید بصورت عمومی

چاپ سررسید تبلیغاتی عمومی به این صورت است که سررسیدی که در کاتالوگ سررسید 1402 طراحی و تولید شده را به همان صورت به مشتریان ارائه می کنیم. و مشتری با انتخاب کردن هر کدام از آن ها و چاپ سررسید تبلیغاتی، صنعت خود را به وسیله آن هدیه تبلیغاتی به مردم معرفی می کنند.

سررسیدهای عمومی پیک فدک در مدل ها و رنگ های مختلفی (به نحوی که مورد پسند همگان باشد) از پیش چاپ و تولید شده اند. به همین دلیل دیگر زمان زیادی صرف تولید و صحافی آن نشده و تنها اختصاصی سازی و چاپ لوگوی سفارش دهنده می ماند. در واقع چاپ سالنامه عمومی به این صورت است که مشتری با انتخاب یکی از محصولات داخل آلبوم می تواند ثبت سفارش خود را انجام داده، و با یک چاپ دلخواه و متناسب با نوع جلد سررسید، تولید سررسید خود را آغاز کنند. چاپ سررسید عمومی فقط بر روی جلد آن انجام می شود.

چاپ سررسید عمومی

چاپ سررسید به صورت سیلک و آفست به این ترتیب است که عمل چاپ با یک شابلون و یک دستگاه روی جلد سلفونی انجام می شود. در انجام خدمات چاپ سررسید به روش آفست اکثرا از رنگ های روشن و پرطرفدار استفاده می شود. اما در روش چاپ طلا و نقره کوب از یک تکه آهن به نام کلیشه استفاده می شود. این کلیشه روی جلد سلفون، ترمو و چرم قرار می گیرد تا عملیات چاپ انجام شود. در این مدل چاپ می توان بجز رنگ طلایی و نقره ای از رنگ های دیگری نیز استفاده کرد ولی هزینه رنگ های دیگر بالاتر خواهد بود.

چاپ ترمو نیز از دیگر روش هاست که در مقاله انواع چاپ روی سررسید و سالنامه 1402 به آن پرداختیم و گفتیم که توسط کلیشه انجام می شود ولی اکثرا روی جلد ترمو از این روش چاپ سررسید تبلیغاتی استفاده می شود.

چاپ سررسید اختصاصی

توضیحات چاپ سررسید اختصاصی را در مقاله سررسید اختصاصی 1402 و نکاتی در مورد چاپ آن به طور مفصل بیان کردیم و برای پرهیز از دوباره گویی در اینجا تنها به طور مختصر به آن اشاره خواهیم کرد.

سرسید اختصاصی تبلیغاتی به اندازه تمام روزهای سال صفحه دارد و همین باعث می شود تا فضای زیادی برای تبلیغات برندها وجود داشته باشد. شرکت ها می توانند با سفارش سررسید بصورت اختصاصی لوگوی خود را روی هر صفحه سررسید بصورت تک رنگ یا دو رنگ چاپ کنند. یا می توانند از صفحات گلاسه (لت تبلیغاتی) در صفحات سررسید اختصاصی خود استفاده کنند.

حتی امکان چاپ و اختصاصی سازی بدرقه سررسید و ربان سالنامه نیز میسر بوده و این امکان برای شما وجود دارد که، در تمام سال فقط با یکبار هزینه برند و اطلاعات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید.

چاپ سررسید اختصاصی

جلد سررسید اختصاصی پرسفارش در میان شرکت ها سلفونی است. ابتدا گلاسه روی جلد را با طرحی که از قبل توسط یک طراح اجرا شده چاپ می شود و روی گلاسه را با سلفون مات یا براق به سلیقه و سفارش مشتری انجام می دهند. از لحاظ کیفیت و قیمت میان سلفون مات و براق تفاوتی وجود ندارد.

برخلاف بعضی از کسب و کارها که میلیون ها و یا حتی میلیارد ها تومان برای تبلیغ برند خود از طریق پیام های بازرگانی تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و... هزینه می کنند. شما می توانید با هر بودجه ای و با مبلغی بسیار پایین تر و به صرفه تر این سررسیدهای تبلیغاتی اختصاصی یا عمومی را برای تبلیغات خود سفارش دهید. مطمئن باشید سالنامه ای که به مشتریان خود اهدا می کنید بسیار پرکاربرد بوده و روزانه مورد استفاده مخاطبین شما قرار خواهد گرفت.

 

 

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما