• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

ست تقویم رومیزی و سررسید | تقویم و سررسید 1403

چهارشنبه, 28 مهر 1400

ست تقویم رومیزی و سررسید | تقویم و سررسید 1403

ست به معنای لغوی مجموعه ای را به صورت هماهنگ به کار بردن، اصطلاحا به یکدست و هماهنگ کردن رنگ، لباس، دکور و... گفته می شود. در حقیقت وجود وسیله هایی به صورت یک رنگ و یکطرح (به اصطلاح ست) به خصوص تقویم رومیزی و سررسید روی میز تحریر یا میز مدیریت زیبایی و نظم چشم نوازی را تداعی می کند، به همین علت مجموعه پیک فدک درصدد آن برآمده و به تولید تقویم رومیزی و سالنامه ست پرداخته است. خرید و سفارش تقویم رومیزی قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت در دغدغه های هر ساله شرکت هاست. بدین صورت که اکثر شرکت ها و برند ها هر ساله در پی یافتن بهترین هدیه تبلیغاتی متناسب با بودجه خود هستند. این هدایای تبلیغاتی می توانند سررسید یا سالنامه، تقویم رومیزی یا دیواری و انواع ست های مدیریتی باشند. اما از بین تمامی این هدایا تقویم رومیزی و تقویم دیواری قیمت مناسب تر و ارزان تری دارند.

اما از آنجایی که تقویم رومیزی مدام روی میز کار و در مقابل چشم مشتریان شما قرار دارد، از لحاظ نقش تبلیغاتی موثرتر از تقویم دیواری است. ضمن اینکه می توانید تقویم رومیزی 1403 را در انواع مدل ها و پایه ها در تیراژ های بالا و بصورت عمده سفارش دهید.

خرید تقویم رومیزی

سفارش تقویم رومیزی عمومی

شما می توانید تقویم رومیزی را بصورت اختصاصی و یا عمومی سفارش دهید. در تقویم رومیزی اختصاصی تمامی صفحات و حتی پایه تقویم رومیزی اختصاصی و تبلیغاتی است. اما در تقویم رومیزی عمومی تنها می توان روی پایه تقویم چاپ تبلیغاتی طلاکوب داشت.

روند چاپ تقویم رومیزی عمومی بدین ترتیب است که پس از طراحی صفحات تقویم رومیزی با نرم افزارهای مربوط، فایل ها به لیتوگرافی ارسال می شوند تا زینک گیری انجام شود. پس از آن زینک ها برای شروع عملیات چاپ به چاپخانه ارسال می شود. پس از چاپ صفحات، باید به ترتیب ماه ها چیده شوند و در نهایت به کمک فنر مخصوص و پایه تقویم صحافی شوند.

مزایا و معایب تقویم رومیزی عمومی

از مهمترین مزیت تقویم رومیزی می توان به کاربردی بودن، ارزان بودن و بازدهی عالی آن در تبلیغات اشاره کرد. زیرا همانطور که گفتیم تقویم های رومیزی روی میز کار یا تحریر مشتریان شما قرار گرفته و طی یکسال برای شما تبلیغات انجام می دهند.

اما شاید بتوان گفت که چاپ تقویم رومیزی عمومی معایبی نیز دارد که مهمترین آن محدودیت در تبلیغات برند شماست. یعنی اگر سفارش تقویم رومیزی شما بصورت عمومی باشد امکان ایجاد تغییر در صفحات تقویم را ندارید، و فقط می توانید روی پایه آن چاپ تبلیغات خود را انجام دهید.

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفارش تقویم رومیزی در تیراژ 500 عدد به بالا را دارید، حتما تقویم رومیزی اختصاصی را انتخاب کنید. صفحات تقویم رومیزی اختصاصی می توانید عکس محصولات و خدمات شما باشد و در هر کجای آن می توانید تبلیغ برند خود را انجام دهید.

اما طراحی تقویم رومیزی اختصاصی نیز اصولی دارد و اینگونه است که ما به شما فایل های روزشمار ماه ها را ارسال کرده و چهار چوب طراحی تقویم رومیزی را برای شما تعیین می کنیم. شما باید 12 صفحه تقویم رومیزی را طبق نکات گفته شده طراحی کرده و برای همکاران واحد طراحی ما ارسال کنید. همکاران ما محض احتیاط طرح های شما را از لحاظ فنی بررسی می کنند و در صورت وجود مشکل به شما اطلاع رسانی می کنند تا اصلاحات انجام دهید. سپس فایل ها برای زینک گیری، چاپ و صحافی ارسال می شوند.

انواع پایه های تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ها مدل های متنوعی دارد و پایه های مختلفی دارند که شما بتوانید تبلیغات خود را به روش های متفاوتی روی آن داشته باشید. انواع مدل های پایه تقویم رومیزی عبارتند از:

  • تقویم رومیزی چوبی
  • تقویم رومیزی پلاستیکی
  • تقویم رومیزی سلفونی

در تقویم رومیزی با پایه سلفونی می توان از روکش های مختلف و رنگارنگی استفاده کرد. برای مثال می توان از روکش گالینگور با رنگ های مختلف استفاده کرد. استفاده از روکش می تواند زیبایی و ایستایی بیشتری به تقویم شما ببخشد.

سفارش تقویم رومیزی 1402

سفارش تقویم رومیزی 1403

هر ساله پیش از آغاز سال نو یعنی دی ماه بهترین زمان برای سفارش تقویم رومیزی است. می توانید تقویم رومیزی اختصاصی یا عمومی را در ابعاد و مشخصات دلخواه خود سفارش دهید. اما همانطور که گفتیم اگر تیراژ کار شما بالاست بهتر است تقویم رومیزی اختصاصی را برگزینید. حتما می دانید که هر چه تیراژ کار شما بالاتر برود قیمت تقویم رومیزی و خدمات اختصاصی سازی آن مناسب تر خواهد شد. ناگفته نماند که پس از اتمام چاپ سررسید 1403 و تقویم رومیزی، همکاران ما سفارش شما را بصورت رایگان تا تهران حمل می کنند. از باربری مرکزی به تمامی استان های ایران پخش می شوند و می توانید در اسرع وقت سفارش خود را دریافت کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما