• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید شرکتی | خرید سررسید 1403

دوشنبه, 19 تیر 1402

سررسید شرکتی | خرید سررسید 1403

چاپ سررسید اختصاصی یا همان سر رسید تبلیغاتی یک راه برای معرفی شرکت ها و برندهای تازه تاسیس است. بدیهی است که همه شرکت های نوپا نیاز به تبلیغات برای دیده شدن دارند. چاپ سررسید شرکتی و بهترین سررسید متناسب کسب و کار شما یک راه تبلیغات با بازده عالی در طی یک سال است. سررسید 1403 و انواع هدایای تبلیغاتی لوکس از محصولات سالنامه پیک فدک هستند. فروش سررسید تبلیغاتی در این محموعه با چاپ اختصاصی سررسید و چاپ تقویم رومیزی و در تیراژهای بالا انجام می شود. اگر قصد خرید سررسید ارزان و یا سررسید لاکچری 1403 را دارید این مقاله را تا پایان بخوانید چرا که راهنمای شما در انتخاب بهترین سررسید خواهد بود.

سر رسید یا تقویم رومیزی اختصاصی؟

در صورت سفارش سررسید 1403 بصورت اختصاصی می توانید انواع جلد سررسید را برای هدیه تبلیغاتی خود برگزینید. ست سررسید تبلیغاتی و تقویم رومیزی 1403 هر دو بصورت اختصاصی قابلیت سفارش و چاپ دارند. می توانید طرح سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی خود را بصورت ست طراحی کرده و درون جعبه مقوایی ارزان قرار دهید تا هدیه تبلیغاتی شرکتی خاص خود را داشته باشید.
 
انواع ست تبلیغاتی و هدایا شرکتی در نشر پیک فدک تولید و چاپ می شوند که انتخاب از میان انواع هدایای تبلیغاتی با توجه به بودجه و سلیقه شما انجام می شود. اگر قصد سفارش سررسید 1403 را دارید می توانید انواع سررسید چرم، سررسید سلفونی، سررسید وزیری، سررسید 1403 فانتزی و... را بصورت چاپ اختصاصی یا عمومی ثبت کنید. اما اگر خرید تقویم رومیزی 1403 را ترجیح می دهید نگران تنوع انواع تقویم رومیزی نباشید. چاپ تقویم رومیزی شامل مدل های تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی لاکچری، تقویم رومیزی اختصاصی و... می باشد.
تقویم رومیز ی و سر رسید1403

تعرفه و قیمت سررسید 1403

تولید سررسید ارزان همیشه یک معیار انتخاب مهم نیست، چرا که معمولا ارزان بودن قیمت سررسید کاهش کیفیت انواع جلد سررسید و انواع صحافی را در پی دارد. خرید سررسید 1403 یک راه هوشمندانه برای تبلیغات است ولی فراموش نکنید که کیفیت را فدای قیمت سررسید ارزان نکنید. اگر با توجه به بودجه سررسید شرکتی خود باید سررسید ارزان خریداری کنید، ما برای شما پیشنهاداتی داریم. سررسید اروپایی و سررسید جیبی با توجه به ابعاد کوچک تری که نسبت به سررسید وزیری دارند، قیمت آن ها نیز مناسب تر است. 

ما در سالنامه پیک فدک انواع جلد سررسید را با توجه به قیمت سررسید تولید می‌کنیم. سررسید اروپایی چرم با توجه به جلد چرم آن هزینه را نسبت به سررسید اروپایی سلفونی بالاتر می‌برد. قیمت سررسید 1403 طبیعتا نسبت به سال های گذشته افزایش خواهد داشت اما همچنان سررسید چرم کمی گران تر خواهد بود. می توانید خرید تقویم و خرید سررسید و سالنامه پیک فدک را بصورت مستقیم از طریق سایت ما انجام دهید. یا اینکه با شماره مجموعه تماس گرفته و با همکاران واحد مربوطه صحبت کنید.


در مقالات قبلی به مزایای سررسید تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی پرداختیم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنیم.

خرید سررسید 1403 و فروش سررسید سفارشی

خرید سالنامه اصولا پیش از شروع سال جدید بسیار رایج است و همه شرکت ها در این زمان اقدام به سفارش سررسید اختصاصی می کنند. حدود نیمی از مراجعین و همکاران تاکید دارند که سررسید ارزان به آنها معرفی کنیم. همانطور که گفتیم خرید سررسید ارزان می تواند افت کیفیت سررسید 1403 شما را داشته باشد. بنابراین باید انتخاب کنید که خرید سررسید ارزان برای شما مهمتر است یا خرید تقویم با کیفیت؟ البته ناگفته نماند که سررسید و هدایای تبلیغاتی پیک فدک همگی از کیفیت چاپ تقویم و صحافی بالایی برخوردارند. از این جهت که ما در نشر پیک فدک همیشه کیفیت چاپ سررسید را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.
ما بر این باوریم که سررسید اختصاصی شما نماینده برند شما در دستان مشتریانتان خواهد بود. بنابراین هرگز سفارش سررسید شما را عجولانه و بی کیفیت انجام نخواهیم داد.
فروش  سررسید  سفارشی

قیمت چاپ سررسید تبلیغاتی

بهترین زمان سفارش سررسید تبلیغاتی چند ماه پیش از شروع سال جدید است. خرید سررسید تبلیغاتی ارزان از بهترین روش های معرفی برندها به مردم است. قطعا همه شرکت ها و کارخانجات برای ورود به بازار فروش باید بتوانند در میان مردم محبوب شده و نامدار شوند. درج یک تیزر تبلیغاتی در پیام بازرگانی تلویزیون یا رادیو بسیار پرهزینه است و حتما بسیاری از شرکت ها توان آن را ندارند. می توانید سفارش سررسید را بجای تبلیغات رسانه ای با هزینه کمتر و بازخورد طولانی انجام دهید.
پیش از خرید سررسید و تقویم می توانید از شرکت تولید کننده سررسید لیست قیمت تقویم و سررسید تبلیغاتی را بخواهید. به جهت پوشش انواع سلیقه ها و بودجه ها، سررسیدها و سالنامه ها با تنوع بالایی تولید می‌شوند. حتی اگر تمایلی به خرید سررسید ندارید، می توانید تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ست مدیریتی و... را انتخاب کنید.
 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما