• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مشخصات سررسید وزیری | سالنامه ارزان | سررسید 1403

شنبه, 24 مهر 1400

مشخصات سررسید وزیری | سالنامه ارزان | سررسید 1403

سررسید ها و سالنامه به جهت جایگاهی که در میان عموم مردم دارند، هر ساله تعداد زیادی از آن ها به عنوان هدیه بین مردم رد و بدل می شود. سررسید ها به سبب احترام به همه سلیقه ها و تمکن مالی شرکت ها تنوع زیادی دارند. اما بصورت کلی می توان گفت که بیشتر بازار سررسید را سررسید های وزیری تسخیر کرده اند. آن هم به این دلیل که سررسیدهای وزیری فضای نوشتاری بیشتری دارند. زیرا برای همه مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی و سررسید 1403 مهم است که بتواند تمامی برنامه های روزانه خود را درون سررسید خود یادداشت کند. بهترین قطع سررسید وزیری است اما قطع ها و سایزهای مختلفی از سررسید همه ساله تولید می شوند، در این مقاله به سررسید وزیری می پردازیم.

سایز سررسید وزیری

سالنامه وزیری بزرگترین سالنامه روزشمار است که ابعاد آن 24 در 17 سانتی متر است. ابعاد این سررسید به نحوی است که عرض آن حدودا 3 سانت از سررسید رقعی یا اروپایی بیشتر است. اما این همه چیزی نیست که باید درباره سررسید وزیری بدانید. سررسید های وزیری می توانند قالب صفحات متفاوتی از هم داشته باشند. به عبارت دیگر یک نوع قالب بندی صفحات داخلی داریم که به آن یک روزه و جمعه مشترک می گویند. خب همانطور که مشخص است منظور این است که هر روز در یک صفحه سررسید قرار گرفته ولی جمعه و پنج شنبه بصورت مشترک در یک صفحه قرار می گیرند.

البته این قالب بندی بصورت جمعه جدا نیز موجود است. به نحوی که روزای جمعه هم در یک صفحه مجزا چاپ شده اند. بنابراین بدیهی است که تعداد صفحات سررسید وزیری جمعه جدا بیشتر از صفحات جمعه مشترک باشد. در واقع تعداد فرم صفحات سررسید جمعه جدا 23 تا بوده ولی در سررسید وزیری جمعه مشترک 20 فرم قرار دارد.

سایز سررسید وزیری

سررسید های وزیری فضای نوشتاری زیادی دارند و به همین جهت هم طرفداران بیشتری داشته و بیشتر در مصارف روزانه کاربرد دارند. برای مثال کارمندی را تصور کنید که عادت دارد تمامی برنامه روز کاری خود را درون یک صفحه بنویسد تا فراموش نکند. خب اگر ایشان برنامه هر روز را در یک برگه بی نام و نشان یادداشت کند در پایان هفته همه آن ها را گم کرده و اطلاعات ایشان از دست خواهد رفت. پس همه می دانیم که بهتر است ایشان یک سررسید به جای دفتر در دسترس خود داشته باشند. بدین ترتیب می توانند با ظاهری رسمی تر و منظم تر به ثبت فعالیت های روزانه خود بپردازند.

از سویی در زمان خرید سررسید همچون سررسید اروپایی یا اروپایی فانتزی فضای نوشتاری به مراتب کمتر از سررسید وزیری است. اما اگر وزن سررسید برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید همیشه و همه جا سررسید را همراه خود داشته باشید، باید بدانید که سررسید وزیری کمی سنگین است. بنابراین برای به همراه داشتن همیشگی سررسید شاید بهتر است از سررسید رقعی یا اروپایی استفاده کنید.

صفحات داخلی سررسید وزیری

همانطور که گفتیم به جهت قالب بندی صفحات و تعداد فرم ها سررسید ها با هم تفاوت هایی دارند. البته این تفاوت ها تنها به جمعه جدا و جمعه مشترک ختم نمی شود. نوع دیگری از سررسید وزیری که در مجموعه پیک فدک عرضه می شود سررسید دو روزه نام دارد. احتمالا می توانید از نام این سررسید حدس بزنید که قالب بندی صفحات آن به چه صورت است. بله، در هر صفحه دو روز قرار گرفته است. 

صفحات داخلی سررسید

این سررسید به جهت چیدمان دو روزه ای که دارد تعداد صفحات به مراتب کمتری دارد. به همین جهت است که هر مشتری از ما بخواهد یک سررسید ارزان به ایشان معرفی کنیم، اولین پیشنهاد ما سررسید دو روزه خواهد بود. سررسید دو روزه در سایز وزیری و با همان کیفیت و مشخصات تولید می شود.

ناگفته نماند که مغزی سررسید 1403 پیک فدک همگی دو رنگ هستند. دو رنگ بودن صفحات داخلی سررسید به خوانایی و جلوه زیباتر آن کمک بسیار زیادی می کند. اکثرا از دو رنگ مشکی و قرمز یا مشکی و نارنجی در صفحات داخل سررسید استفاده می شود. بد نیست اگر بدانید که در زمان سفارش سررسید اختصاصی می توانید لت یا گلاسه نیز سفارش دهید. در مقاله نکات انتخاب لت گلاسه سررسید به معرفی لت یا گلاسه تبلیغاتی پرداختیم. 

در صورتی که تمایل به درج صفحات تبلیغاتی ارزان تر دارید می توانید از کاغذ تحریر نیز استفاده کنید. اما باید بدانید که کاغذ تحریر امکان چاپ چهار رنگ نداشته و نهایت دو رنگ می توان روی آن چاپ انجام داد.

 

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما