• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟

سه شنبه, 17 آبان 1401

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟

هیچ برند و شرکتی بدون تبلیغات نمی تواند خود را به مردم و جامعه هدفش بشناساند. یعنی تبلیغات با روش های مختلفی که دارند یک پلن و استراتژی برای هر چه بهتر دیده شدن به شما می دهند. اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار و تجارت هستید حتما این دغدغه را داشته اید که هنوز خیلی از مخاطبین شما را نمی شناسند. این می تواند خیلی ناراحت کننده باشد اما همیشه راه های تبلیغاتی بهتری نیز وجود دارند. آیا تا کنون هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سررسید سفارشی و تقویم رومیزی را امتحان کرده اید؟

اهمیت تبلیغات در صفحات داخلی سررسید

در پاسخ به سوال بالا اگر حتی تاکنون سفارش سررسید تبلیغاتی نداشته اید، این مقاله برای شما نیز مفید خواهد بود. زیرا پس از جلد سررسید تبلیغاتی مهمترین قسمتی که می توان در آن تبلیغاتی موثر داشت، صفحات داخلی سررسید و سالنامه 1402 هستند. پس بدیهی است که از بودجه شما اجازه چاپ اختصاصی در صفحات سررسید را به شما بدهد قطعا برد کرده اید. 

معمولا صفحات داخلی سررسیدهای عمومی که از قبل طراحی و چاپ شده در دو رنگ مشکی و قرمز می باشد. در اصل تاریخ ماه ها، قسمت جداکننده پاورقی صفحات و مناسبت های تعطیلات رسمی به رنگ قرمز می باشد که باعث بیشتر دیده شدن و ماندگاری در ذهن مخاطب می شوند.

معمولا سررسید های تبلیغاتی 20 فرمی هستند که در مجموع صفحات آن برابر با 324 صفحه می شود و این صفحات تشکیل یک سررسید 1403 شکیل و کاربردی را می دهد. برای تبلیغات سررسیدی در صفحات داخلی سالنامه، می توان از لت اختصاصی به عنوان یک اصل موثر در سررسید تبلیغاتی استفاده کرد.

قیمت سررسید 1403 به علاوه هزینه لت اختصاصی شده و اینگونه محاسبه می شود. در واقع هزینه لت اختصاصی سررسید و سالنامه بصورت جداگانه محاسبه می شود که معمولا از جنس گلاسه بوده و در تعداد صفحات 4، 6 و یا 8 صفحه درون سررسید 1403 درج می شوند. در طراحی سررسید لت های اختصاصی آن نیز با توجه به عنوان شغلی یا صنف سفارش دهنده آن سررسید اختصاصی طراحی و اجرا می شوند.

جای گذاری لت در سررسید یا در ابتدای سررسید سفارشی و یا در میان صفحات سررسید به سفارش و خواست مشتری قرار می گیرد. گفتنی است که لت های سالنامه ها بصورت پشت و رو هستند و به صورت رنگی هم چاپ می شوند و زیبایی و جلوه خاصی به سررسید 1403 شما می افزایند. مخاطبین شما با هر بار برگ زدن سررسید اختصاصی شما مکررا لوگو و برند شما را در صفحات سررسید می بینند و این تکرار مداوم موجب ثبت آن لوگو و برند در ذهن مخاطب می شود.

چاپ سررسید اختصاصی 1402

ترام در چاپ سررسید چیست

ضمنا برای تبلیغات در صفحات داخلی انواع سررسید 1403 می توان از ترام هم استفاده کرد. اما ترام چیست و چه کمکی به بهتر دیده شدن سررسید تبلیغاتی شما می کند؟ شرکت های سفارش دهنده سررسید اختصاصی می توانند لوگوی شرکت یا مشخصه تجاری خود را به صورت کم رنگ (کم رنگ تر از سایر عناصر صفحه) روی صفحات چاپ کرد و لوگوی برند مذکوب در تمامی صفحات سررسید اختصاصی به چاپ خواهد رسید. چاپ ترام در نقش چشمگیری در محبوبیت سررسید و سالنامه دارد و بسیار کاربردی است. البته چاپ ترام در تقویم رومیزی 1403 نیز قابل انجام است.

البته هزینه چاپ ترام سررسید مانند لت اختصاصی سررسید 1403 بصورت جداگانه محاسبه شده و به قیمت اصلی سررسید افزوده می شود. معمولا در تیراژ بالا سفارش سررسید اختصاصی نسبت به سررسیدهای عمومی بصرفه تر و کاربردی تر هستند. خصوصا چرا که در سررسید اختصاصی تبلیغات یک برند خاص بصورت کاملا خصوصی و برنامه ریزی شده چاپ و انجام می شود.

ضمن اینکه در سررسید های عمومی ربان گذاشته نمی شود ولی در سررسید های اختصاصی حتی ربان موجود در سالنامه نیز قابیل چاپ اختصاصی تبلیغات را دارد. طبیعتا هزینه چاپ روبان سررسید 1403 هم بصورت مجزا محاسبه می گردد. ربان ها در رنگ بندی های مختلفی موجود هستند که با توجه به سلیقه شرکت سفارش دهنده سررسید قابل اجرا هستند.

در سررسید اختصاصی طبیعتا می توان جلد سررسید را نیز سفارشی کرد. برای سفارش سررسید اختصاصی باید جلد سلفونی را برگزید که قابیلت طراحی اختصاصی و چاپ داشته باشد. قطعا طراحی اختصاصی جلد سررسید و سالنامه 1403 با توجه به سلیقه و خواست مشتری انجام می شود.

در پایان این را نیز باید بیافزاییم که اگر شرکتی بزرگ و موثر در بازار هستید هرگز از تاثیر بی نظیر هدایای تبلیغاتی در میزان محبوبیت برند خود غافل نشوید. اگر هزینه سررسید سفارشی و تیراژ سفارش عمده سررسید برایتان مقدور است، حتما اینکار را انجام دهید. البته که هر برندی استراتژی تبلیغاتی و برندسازی خاص خود را دارد که همه ساله آن را تکرار می کند. ولی ما توصیه می کنیم که سفارش سررسید اختصاصی را در اولویت امور تبلیغاتی و برند سازی خود قرار دهید و حداقل یکبار تاثیر شگرف آن را تست نمایید.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما