• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نکاتی مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی ارزان

دوشنبه, 04 مهر 1401

نکاتی مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی ارزان

یکی از عمده خواسته های افراد برای تهیه سررسید اختصاصی 1403، قیمت مناسب آن است. معمولا هر زمان سخن از چاپ سررسید اختصاصی گفته می شود تصور عموم مردم به این است که برای تهیه سررسید اختصاصی 1403 باید قیمت گزافی را پرداخت کنند. ما در این مقاله تصمیم داریم شما عزیزان را با چاپ سررسید اختصاصی ارزان آشنا سازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چاپ سررسید اختصاصی چیست؟

سررسید تبلیغاتی در 2 مدل به چاپ می رسد: 1- سررسید عمومی 2- سررسید اختصاصی

چاپ سررسید عمومی از یک فرمت خاص پیروی می کند و تمام کار بر اساس آن فرمت خاص انجام می شود. اما در سررسید اختصاصی 1403 تمام کار بر اساس سلیقه مشتری چیده می شود و دارایی لوگو و برند مشتری می باشد. ما در این بخش به شما می گوییم که چگونه یک چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان را به یک سررسید اختصاصی تبدیل کنید.

انواع قطع سررسید

یکی از عواملی که قطعا در قیمت سررسید تاثیر به سزایی دارد قطع آن می باشد. ما اینجا چند قطع رایج در بازار را به شما معرفی می کنیم: سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید پالتویی، چاپ سررسید رقعی، سالنامه خشتی، سالنامه رحلی.

از توضیحات دقیق تر این بخش صرف نظر می کنیم و برای اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله های پیشین ما مراجعه کنید. ما قصد داریم در این مقاله تنها راجع به قطع هایی که برای تهیه و چاپ سررسید اختصاصی ارزان مناسبتر هست به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.

یکی از مناسب ترین ابعاد برای تهیه سررسید اختصاصی قیمت مناسب، قطع پالتویی است. شما با کمترین هزینه و با ابعاد بسیار زیبا و طراحی شکیل می توانید سررسید اختصاصی 1403 زیبا و جالب داشته باشد. ابعاد دیگر چاپ سررسید و سالنامه ابعاد 17*12 سانتی متر می باشد. این قطع سررسید همانند همان قطع پالتویی می باشد با این تفاوت که از لحاظ فضای نوشتاری و یادداشت برداری کمی بیشتر از قطع پالتویی می باشد. باید این نکته را به شما عرض کنم از آنجا که قیمت کاغذ و چاپ سررسید هر روز رو به افزایش می باشد پس مسلما هدایای تبلیغاتی که کاغذ کمتری استفاده می کنند، مناسب تر می باشد.

جلد سررسید چرم

جلد سررسید

جلد سررسید و سالنامه 1403 یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سررسید 1403 می باشد ما اینجا چند مدل جنس سررسید را به شما معرفی می کنیم: جلد جیر، جلد سلفونی، جلد ترمو، جلد گالینگور، جلد چرم طبیعی.

اگر بخواهیم از موارد فوق به شما عزیزان پیشنهاد دهیم که از کدام جلد برای تهیه سررسید اختصاصی 1403 ارزان و باکیفیت استفاده کنید ما به شما جلد سلفونی را معرفی می کنیم زیرا از نظر کیفیت و به لحاظ زیبایی چاپ سررسید سلفونی عالی می باشد. 

نوع صفحه داخلی

معمولا صفحات داخلی سررسید و سالنامه نیز بسیار مورد توجه می باشد که به چند دسته از آن اشاره می کنیم: کاغذ تحریر سفید، کاغذ تحریر کرم، کاغذ گلاسه. برای اینکه بتوانیم یک چاپ سررسید ارزان اختصاصی با قیمت مناسب تهیه کنیم بهتر است از کاغذ تحریر سفید 70 گرمی استفاده کنیم. زیرا که این نوع کاغذ علاوه بر اینکه کیفیت و وزن مناسبی دارد قیمت بسیار مناسبی هم برای تولید و چاپ سررسید اختصاصی 1403 دارد.

نوع چاپ

معمولا سررسیدها یا سالنامه ها به چند روش چاپ می شوند که عبارتند از: چاپ لیزر- استفاده از پلاک فلزی- چاپ داغی- چاپ طلاکوب و نقره- چاپ سیلک. از میان چاپ هایی که در فوق به آن ها اشاره کردیم می توان به جرأت از چاپ سیلک به عنوان یک چاپ مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی یاد کنیم. چاپ سیلک سررسید 1403 یکی از قدیمی ترین انواع چاپی است که از دیرباز در بازار چاپ وجود دارد. چاپ سیلک یکی از چاپ های قدیمی در تولید انواع سررسید 1403 است و دارای کیفیت بالا و بسیار مرغوبی می باشد.

صحافی

صحافی و چاپ سررسید از مهم ترین نکات برای تهیه یک سررسید اختصاصی می باشد زیرا مصرف کننده به مدت یکسال از آن سررسید 1403 استفاده می کنند. در مورد صحافی سررسید باید دقت داشته باشید که یکی از بهترین گزینه ها را برای انجام صحافی سالنامه در نظر بگیرید. در قسمت ذیل به انواع روش های صحافی اشاره می کنیم. 

صحافی سررسید

انواع صحافی

انواع صحافی سررسید و سالنامه عبارتند از: صحافی ته دوخت- فنری- ته چسب گرم- کلاسوری.

معمولا هر یک از روش های صحافی که در قسمت فوق ذکر شده است اگر با کیفیت و متریال خوب انجام شود، نتیجه چاپ سررسید و سالنامه بسیار ایده آل خواهد بود. متاسفانه در بعضی از چاپخانه ها به دلیل سود بیشتر از متریال باکیفیت پایین استفاده می کنند که این امر موجب افت کیفیت در چاپ

سررسید 1403 می شود. یکی از مناسب ترین قیمت ها در صحافی سررسید و سالنامه، صحافی ته دوخت می باشد که علاوه بر دوخت سررسید همراه با چسب هم می باشد. ما در بخش پایانی مقاله اندکی در مورد چگونگی صحافی ته دوخت سررسید می پردازیم.

در این روش ابتدا ضخامت سررسید 1403 به دسته های 8، 16 و 32 تایی تقسیم بندی می شوند و با دستگاه مخصوص تا می شوند. در این مرحله به کاغذهای تشکیل دهنده صفحات داخلی فرم می گویند. این فرم ها در یک راستا قرار گرفته شده و دوخته می شوند، بعد از مرحله دوخت سررسید ها و پس از گذشت زمان کوتاهی عملیات چسب کشی انجام می شود. بعد از اینکه مداحل چسب کشی هم به خوبی انجام شود توسط دستگاه های ویژه برش می خورند. و در نهایت فرم برش خورده صفحات داخل جلد قرار می گیرد. 

ما در این مقاله سعی کردیم راهنمای رسیدن به یک سررسید اختصاصی 1403 ارزان را به شما عزیزان معرفی کنیم از اینکه با ما تا انتها همراه بودید سپاسگذاریم. 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما