• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نگاهی بر سررسید و انواع آن

چهارشنبه, 09 شهریور 1401

نگاهی بر سررسید و انواع آن

مجموعه پیک فدک هر ساله تنوع زیادی از انواع سررسید و هدایای تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می کند. در سالآتی نیز کاتالوگ سررسید 1403 پیک فدک منتشر خواهد شد و می توانید تنوع زیادی از محصولات ما را مشاهده، مقایسه و ثبت سفارش نمایید. در این مقاله نگاهی کوتاه به انواع سررسید خواهیم پرداخت.

 

سررسید 1403 و انواع آن

سررسید 1403 محصولی است کاربردی و بسیار مناسب بعنوان هدیه چرا که هم تاریخ و تقویم روزانه قابل دیدن و مشاهده هست هم فضای یادداشت و نکته برداری دارد و نکته مهم تر اینکه سررسید، محصولی فرهنگی و کاربردی است. سررسید تشکیل شده از کاغذ و جلد که با انواع صحافی بهم متصل می شوند، برای تولید سررسید از صحافی فنر و صحافی دوخت استفاده می شود. سررسید اندازه های متفاوتی دارد مانند سررسید سایز وزیری، سررسید اروپایی فانتزی، رقعی، خشتی و یک هشتم که مصرف کننده با توجه به نیاز، اندازه سررسید مدنظر را انتخاب می کند.

جلد سررسید هم انواع مختلفی دارد با توجه به نیاز و سلیقۀ مصرف کننده، جلد سلفون، جلد چرم و جلد ترمو از پرکاربردترین جلدهای تولید سررسید می باشد. داخل سررسید که به اصطلاح مغزی سررسید گفته می شود هم انواع مختلف دارد، سررسید جمعه مشترک که روزهای پنج شنبه و جمعۀ سررسید در یک صفحه قرار دارد. سررسید جمعه جدا که روز جمعه در یک صفحه مجزا قرار دارد و سررسید دو روزه که هر دو روز در یک صفحۀ سررسید لحاظ شده است. در تولید سررسید 1403 نوع کاغذ و گرماژ کاغذ هم مدنظر است. برای تولید سررسید 1403 معمولا از کاغذ 70 گرم استفاده می شود که ضخامت خوب و قابل قبولی دارد. در تولید سررسید 1403 حتما کیفیت باید مدنظر قرار بگیرد چرا که کمترین زمان استفاده از سالنامه یک سال می باشد، در نتیجه در طول این یک سال استفاده از سررسید 1403، نباید مشکلی برای صحافی و جلد آن بوجود بیاید.

خرید سررسید 1403

پس استفاده از متریال مرغوب و صحافی خوب در تولید سررسید 1403 نقش مهمی دارد. ضخامت مقوای مصرفی برای جلدسازی سررسید، بدرقۀ مناسب و باکیفیت، استفاده از تنظیف در صحافی و صحافی با دستگاه های پیشرفته لاین از مهمترین مسائلی هست که برای تولید سررسید باکیفیت 1403 مرغوب و قابل قبول رعایت شود.

جلد چرم و یا ترموی سررسید هم با توجه به تنوع کیفیت متفاوت می باشد برای داشتن جلد باکیفیت سررسید 1403 هم باید نکاتی رعایت شود. از جمله نوع جلد چرم که باید مرغوب باشد، چسبی که در جلدسازی سررسید استفاده می شود باید محکم و مناسب باشد. مقوای مصرفی در جلد سررسید 1403 باید از ضخامت قابل قبولی برخوردار باشد و همچنین مرحله جلدسازی باید با دقت و تمیزی کامل انجام شود که علاوه بر کیفیت، ظاهر جلد سررسید هم از زیبایی برخوردار شود. از ویژگی های یک مجموعه بزرگ و قدرتمند تولید انواع تقویم و سررسید 1403 در اندازه ها و مدل های مختلف با صحافی های مختلف (فنر یا دوخت) در طرح های زیبا و جذاب و باکیفیت بالا می باشد.

تولید تقویم رومیزی و دیواری 1403 در سایزها و مدل های مختلف، تقویم پالتویی هم در دستور کار مجموعۀ بزرگ و قدرتمند پیک فدک می باشد. از مزایای این مجموعه می توان به کیفیت بالای محصولات و تنوع کار و پشتیبانی قدرتمند اشاره نمود. صرفا صحبت کردن دربارۀ کیفیت کار سررسید این موضوع را به اثبات نمی رساند. ضمانت کیفیت از مواردی است که مجموعه ما با اطمینان خاطر به مصرف کننده خواهد داد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما