• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

هدایای تبلیغاتی | سررسید تبلیغاتی | ست مدیریتی

پنجشنبه, 22 مهر 1400

هدایای تبلیغاتی | سررسید تبلیغاتی | ست مدیریتی

تبلیغات در جهان امروزی با توجه به رقابت سنگین موسسات و شرکت ها جهت جذب مشتری نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. حساسیت این امر سبب می شود تا شرکت ها با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب نوع تبلیغات اقدام نمایند. بهترین نوع تبلیغات آن دسته از تبلیغاتی هستند که شما را در ذهن مخاطب ماندگار نمایند.     

ارائه هدیه ای کاربردی و شکیل می تواند تا حد زیادی مشتری و مخاطب شما را به هیجان آورده و خوشنودی او موجب ایجاد نگرش مثبت وی نسبت به برند تبلیغ کننده می شود. طبق بررسی های صورت گرفته تبلیغات برند با استفاده از هدایای تبلیغاتی برای همه صنایع و صناف بازخورد مثبت به همراه دارد.

مجموعه بزرگ چاپ، نشر و صحافی پیک فدک با ارائه طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی، جاکلیدی فلزی، جا کارتی چرم، ست مدیریتی تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی سفارشی ، تقویم رومیزی سفارشی و... توانسته جایگاه خوبی در صنعت چاپ و تبلیغات کشور کسب کند. مفتخریم که توانسته ایم با تولید محصولاتی باکیفیت و بروز، نیازهای مشتریان خود را رفع نماییم.

محصولات سالنامه فدک

 سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

  • سالنامه یا سررسید

اولین و پر فروش ترین محصول برای فروش در مجموعه پیک فدک سالنامه و سررسید 1402 است. و جزو پ کاربردترین تولیدات پیک فدک است، که در سایز های مختلف برای فروش عرضه می شود. سایز وزیری سالنامه فدک به اندازه 17 در 24 سانتی متر بوده و جلد های مختلفی را برای تولید شامل می شود. سایز سالنامه اروپایی فانتزی که معادل 12/5 در 21 سانتی متر است که از جمله محصولات جدید بوده و شکل بسیار مدرن تر است.

اما در خصوص سررسید نوبت دهی یا همان سررسید پزشکی ما تنها در دو سایز خشتی و رحلی (آ چهار) اقدام به تولید دفتر نوبت دهی می نماییم. زیرا دیگر ابعاد خواهان کمتری داشته و باید سررسید های پزشکی در سایز های بزرگ تولید شوند که فضای نوشتاری زیادی داشته باشند.

بطور کلی سالنامه پزشکی رحلی برای همه مشاغلی که با نوبت دهی سر و کار دارند مناسب بوده و بزرگترین سررسید موجود در نشر پیک فدک است.

  • تقویم رومیزی

دومین محصول پرفروش و پر طرفدار سالنامه پیک فدک تقویم رومیزی می باشد که در سایز های مختلف و شکل های مختلف تولید می شود. تقویم رومیزی نفیس بزرگترین سایز تقویم رومیزی می باشد که در ابعاد 16 در 23 سانتی متر و طرح های مختلف تولید می شود. انواع تقویم رومیزی 1402 با رنگ های مختلفی تولید می شوند. جالب تر اینکه در تقویم رومیزی اختصاصی می توان رنگ پایه را تغییر داد و تصاویر داخل صفحات تقویم رومیزی را تغییر داد..

هدایای تبلیغاتی فدک

  • هدایای تبلیغاتی

در واقع هدایای تبلیغاتی شامل یک مورد نبوده و چندین محصول را شامل می شود زیرا تنوع ما با توجه به سلیقه ها و بودجه های مختلف، بسیار زیاد است. از جمله هدایای تبلیغاتی پیک فدک می توان ست مدیریتی، خودکار پلاستیکی و فلزی، جاکلیدی، ست ابزارآلات، ساعت و... می باشد که در این مقاله بیشتر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

خودکار که یکی دیگر از تولیدات نشر پیک فدک است که به صورت پلاستیکی و فلزی قابل سفارش است. ضمن اینکه اکثر اشخاصی که به دنبال سفارش سررسید 1403 هستند، خودکار تبلیغاتی هم در کنارش سفارش می دهند.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما