• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چرا هداياي تبليغاتي پيك فدك 1403 ؟

شنبه, 08 آبان 1400

چرا هداياي تبليغاتي پيك فدك 1403 ؟
  • تجربه چند ساله، توشه راه پيشرفت

یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید کار را باید به کاردان سپرد. مجموعه چاپ، نشر و صحافی پيك فدك با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه نشر، چاپ، طراحي و تبليغات علی الخصوص در زمينه توليد هدایای تبلیغاتی شامل سررسید، سررسید اختصاصی، سررسید چرم لب لاک، سالنامه چرم خارجی، چرم دوردوخت، وزیری، اروپایی، دفتر نوبت دهی، تقویم رومیزی و تقویم رومیزی اختصاصی ، سررسید پزشکی، انواع تقویم دیواری و ... را دارد، برای شما، شخص یا سازمانی كه در جستجوي يك محصول حرفه‌اي، با قيمت مناسب مي‌باشد، دلايل متعددي براي همكاري و خريد از مجموعه پیک فدک را ارائه مي‌دهد.

  • تیم قوي طراحي و پشتيباني، پيگير سفارشات شما

مجموعه پيك فدك با دارا بودن تيم قوي طراحي و تجربه چند ساله در زمينه هداياي تبليغاتي و نيز استفاده از تجهيزات و نرم‌افزارهاي حرفه اي در زمينه طراحي تقويم ديواري ، تقویم روميزي ، سررسيد و بويژه پشتيباني و اقدامات قبل از چاپ سررسيد اختصاصي، شرايطي را فراهم كرده تا مشتريان و همكاران محترم بدون هيچ گونه نگراني در تحويل بدون نقص محصولات و سفارشات اقدام نمايند.

  • ابتكار، خلاقيت، نوآوري سرلوحه هر دوره توليد

از ديگر نقاط قوت این شرکت که سررسید پیک فدک را از دیگر شرکتهای فعال در زمينه سررسید و سالنامه ، تقویم رومیزی و هداياي تبليغاتي ، متمایز می سازد داشتن ایده های نو و مبتکرانه در زمينه توليد هداياي تبليغاتي، از جمله سررسيد و تقويم روميزي مي‌باشد كه همراه با خلاقیت در طراحی و استفاده از تجهيزات مدرن طراحي، چاپ و صحافي، هرساله محصولاتي متنوع را توليد مي‌كند. همانگونه که مستحضرید لازمه یک هديه تبليغاتي موثر، نوآوری در طراحي ، نوع جنس ، كيفيت چاپ ، بسته بندي و ... است كه پيشنهاد مي‌كنيم این مهم را به ما بسپارید.

سررسید چرم باکیفیت

  • قيمت مقرون به صرفه با درنظر گرفتن كيفيت تضميني

مشكلي كه معمولا در بازار حكمفرماست به اين گونه است كه اگر قيمت محصولي پايين باشد، كيفيت آن نيز تعريفي ندارد و از طرفي اگر محصولي داراي كيفيت نسبتا خوبي باشد، قيمت آن كذايي و بالا مي‌باشد. نشر پیک فدک هر دو فاكتور كيفيت تضميني و قيمت مناسب را با درنظر گرفتن تحويل به موقع سفارشات، كنار هم آورده است. چرا که این شرکت بخشی از محصولات را تولید می نماید که مشتریان گرامی می توانند از این موقعیت به نفع خود با حذف واسطه استفاده نمایند، همچنین با داشتن بزرگترین شبكه چاپخانه ‌ها و صحافی ‌هاي حرفه‌اي، در هزینه تمام شده خدمات (مانند سررسید تبلیغاتی) و محصولات تفاوت چشمگیری ایجاد نموده است.

  • صداقت، بزرگترين سياست ماست.
  • كيفيت خوب، حداقل حق مشتري است.
  • طرف قرارداد با شركت‌هاي معتبر و سرشناس

براي شخصي كه به يك شركت سفارش هداياي تبليغاتي مي‌دهد مهم است كه اين شركت پيش از اين با چه سازمان‌هاي معتبري كار كرده است. برخي از مشتريان مجموعه چاپ ، نشر و صحافی پیک فدک: بانك ملت / بانك صادرات / بانك آينده / بانك رفاه / بانک سپه / اشي مشي/ مازند نور/ سررسيد اختصاصي گيلان و... .

  • توجه ويژه به رضايت مشتري
  • تنوع محصول

مجموعه بزرگ پیک فدک، در تولیدات خود به خصوص در زمینه تولید سررسید ( سالنامه، سررسید 1403 وزیری، اروپایی، سررسید چرم، ترمو، سررسید سلفونی، دفتر نوبت دهی، سررسید پزشکی خشتی، رحلی، سررسید اروپایی فانتزی و سررسید دستیار)، تقویم رومیزی (در اندازه های  نفیس ، فانتزی ، خشتی ، تقویم رومیزی قالب دار، پایه گالینگور، تقویم رومیزی اختصاصی) ، تقویم دیواری و سایر هدایای تبلیغاتی مثل خودکار ، جاکلیدی و کیف پول و... سعی داشته تا برای رضایت مشتریان عزیز، تنوع بالایی را به کارببرد.

مقاله های مرتبط

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

احتمالا می دانید که نشر پیک فدک با...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

انسان موجودی است اجتماعی و ارتباط برقرار کردن...

ادامه مطلب
نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

در این روزهایی که ویروس کرونا به سرعت...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما