• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

کلیات تقویم رومیزی 1403

سه شنبه, 29 آذر 1401

کلیات تقویم رومیزی 1403

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی بوده که از رایج ترین و کاربردی ترین انواع سررسید است. می توان با داشتن خلاقیت انواع مختلف آن را تولید کرد. تقویم رومیزی یا سالنامه رومیزی به این دلیل که همیشه روی میز کار و یا میز تحریر قرار میگیرد و در طول سال به صورت مکرر در معرض دید کاربران قرار میگیرد و امروزه یک نیاز بر روی میز کار اشخاص است. به همین دلیل برای تبلیغات برند شما بسیار مناسب و کم هزینه و پربازدید می باشد. برای خرید تقویم رومیزی بسیار با کیفیت مجموعه انتشارات پیک فدک را برای تبلیغ خود انتخاب کنید.

تقویم رومیزی و کلیات آن

تقویم رومیزی ابزاری است که اتفاقات و رویدادها را در یک سال نشان می دهد. همه ما نیاز به داشتن یک تقویم رومیزی در محل کار یا منزلمان داریم تا تاریخ تولد، قرار با همکار، دوست یا خانواده را یادآور شود. تقویم رومیزی باید فضای مناسب برای تبلیغات برند را داشته باشد. تقویم رومیزی ها باید از انواع جنس بادوام و مقاوم باشد تا بر روی میز ایستایی لازم را داشته باشد و بتوان صفحات آن را به راحتی ورق زد.

تقویم رومیزی، از جمله بهترین نوع تبلیغاتی می باشد که همواره با قیمت مناسب در جلوی چشمان افراد میتواند قرار بگیرد. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد که پرفروش ترین تقویم شامل تقویم رومیزی 3 گوش می باشد که به شکل مستطیل و مربع می توان تولید کرد. انتشارات پیک فدک جزو برترین و بهترین تولید کنندگان در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی مثل تقویم رومیزی، سررسید 1403 و... می‌باشد. تقویم رومیزی سه گوش از جمله پر طرفدارترین تقویم در سطح ایران می‌باشد. 

تقویم رومیزی حتما باید جدول های درشت و زیبا داشته باشد که اگر شخصی خواست چیزی برای خود یادآور بگذارد بتواند به راحتی و به وضوح مشاهده کند. تقویم رومیزی را می‌توان به صورت اختصاصی تولید کرد. برای تقویم رومیزی اختصاصی می توان مغزی یا پایه یا هردو را به صورت سررسید اختصاصی با رنگ و طرح دلخواه به همراه تبلیغات و یووی موضعی سفارش دهید. ابعاد تقویم رومیزی بسیار متنوع بوده و در انتشارات پیک فدک در سایزهای نفیس، فانتزی و مدرن تولید می‌شود. نوعی از تقویم رومیزی با نام تقویم رومیزی مدیریتی که سایز، جنس و ابعاد متفاوتی دارد.

انواع جنس تقویم رومیزی مدیریتی می تواند چوبی، چرمی، فلزی یا پلاستیک باشد که باید مزایای دیگری به نسبت تقویم رومیزی عمومی داشته باشد. به اینصورت که دارای پایه خودکار، فضای برگه یادداشت، کارت ویزیت و موارد دیگر می باشد، که این نوع تقویم رومیزی بسیار نفیس تر از تقویم رومیزی های عمومی است.

تقویم رومیزی اختصاصی

در تقویم رومیزی عمومی برای اتصال مغزی به پایه معمولا از فنر استفاده میشود که در انتشارات پیک فدک فنر دوبل و با کیفیت برای اینکار مورد استفاده قرار می گیرد. مغزی تقویم رومیزی ها معمولا از جنس گلاسه با گرماژ متفاوت تولید می شود. گرماژ گلاسه مغزی های تقویم رومیزی های انتشارات پیک فدک ۲۵۰ گرم می باشد که در سفارشات تقویم رومیزی اختصاصی می توان آن را تغییر داد.

تقویم رومیزی پیک فدک

در طراحی تقویم رومیزی انتشارات پیک فدک از جدول هایی با سایز بزرگ و مناسب استفاده می شود تا بدون نیاز به در دست گرفتن و از روی صندلی نیز دیده شود. در رنگبندی پایه های تقویم رومیزی 1403 بهتر است که از رنگ های زنده و شاد و متفاوت استفاده شود.البته در تقویم رومیزی اختصاصی می توان رنگ پایه را با رنگ سازمانی یا رنگ لوگو ست کرد.

طرح های مورد استفاده در مغزی های تقویم رومیزی معمولا عکس هایی از طبیعت، گل ها، مشاهیر، مکان های مقدس یا باستانی، خودرو، نقاشی های معروف دنیا بوده، و در سفارشات تقویم رومیزی اختصاصی برای معرفی بهتر می‌توان به جای آن از عکس های محصول یا شرکت و سازمان شما استفاده کرد. تقویم رومیزی ها در انواع پایه های مختلف مانند پایه سلفونی، پایه گالینگور، و چوبی یا ام دی اف تولید می‌شود.

پایه سلفونی: تقویم رومیزی سلفونی از پایه ای با ایستایی بالا از جنس مقوای مقاوم و یک لایه سلفون روی آن تشکیل می‌شود. می توان با طرح و رنگ دلخواه این نوع تقویم رومیزی را سفارش داد.

پایه گالینگور: پایه گاینگور به پایه رومیزی گفته می‌شود که از مقوای 2.2 میل هست با روکش گلاسه 130 گرم در تنوع رنگی ک هم قابلیت چاپ سیلک و هم چاپ طلاکوب را دارد.

پایه چوبی: تقویم رومیزی چوبی پیک فدک فقط از نظر جنس پایه با تقویم گالینگور و سلفونی تفاوت دارد. ضمن اینکه روی قسمت های مختلف پایه محلی برای قرار دادن خودکار و کارت ویزیت در نظر گرفته می شود.

پایه تقویم رومیزی اختصاصی

تصاویر زیبای تقویم رومیزی می تواند گویای با کیفیت بودن کار تولید شده باشد. از این رو مجموعه پیک فدک تمامی نواقص موجود در رومیزی را طی سال ها تجربه برطرف کرده است. مقوای استفاده شده در تقویم رومیزی بایستی طوری باشد که در شهرهایی مثل شمال ایران که رطوبت زیاد است. با وجود رطوبت باد نکند، از این رو این ویژگی را در تقویم رومیزی تولید شده توسط پیک فدک میتوان مشاهده کرد.

از بهترین و مقاوم ترین چسب برای تقویم رومیزی استفاده شده، طوریکه تقویم رومیزی تولید شده توسط انتشارات پیک فدک جزو مقاوم ترین، بهترین و زیباترین تقویم رومیزی در کل کشور شناخته شده است. تقویم های رومیزی تولید شده توسط این مجموعه به شرط تضمینی فروخته می شود. در صورتیکه مشتری تقویم رومیزی یا  تقویم دیواری یا... از این مجموعه خریداری کنند. اگر خارج از چیزی باشد که بازاریاب توضیح داده یا از نظر کیفیت آنچه گفته شده نبوده، مشتری میتواند جنس را مرجوع کرده و هزینه به حساب مشتری عودت داده می شود.

چاپ هایی که روی پایه ی تقویم رومیزی زده می شود چاپ سیلک یا طلاکوب می باشد. چاپ سیلک و طلاکوبی که انتشارات پیک فدک بر روی تقویم های رومیزی میزند همانند چاپ تقویم رومیزی و محصولات دیگر پیک فدک کاملا تضمینی می باشد. تقویم رومیزی تولید شده توسط پیک فدک از زیباترین و جذاب ترین طرح ها که دستاورد طراح های بسیار حرفه ای و با سابقه طراحی و تولید می شود و در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

به جرات میتوان گفت تمامی شرکت‌ها و تمامی مشتریانی که فقط یک بار طی چند سال پیش از مجموعه پیک فدک، تقویم رومیزی یا سالنامه یا هر محصول دیگری خریداری نموده اند، همچنان مشتری پیک فدک باقی مانده اند. لذا از کیفیت، طراحی و خوش قولی پیک فدک رضایتمندی کامل را داشتند. مجموعه پیک فدک این قول را به شما می‌دهد که با یک بار خرید کردن مشتری چندین ساله این مجموعه خواهید بود.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما