• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

یادداشت ها را در سررسید خود دسته بندی کنید | سررسید 1403

پنجشنبه, 25 آذر 1400

یادداشت ها را در سررسید خود دسته بندی کنید | سررسید 1403

سررسیدها به دلیل دارا بودن همزمان فضای نوشتاری وسیع و تاریخ روزانه (بصورت شمسی، میلادی و قمری) بسیار کاربردی هستند. یادداشت برداری های کوتاه و روزانه از رایج ترین مصارف سررسیدها هستند. اما نوشتن مطالب در سررسید 1403 اگر گسسته باشد، به جای نظم دهی باعث بهم ریختگی کارها می شود. در ادامه مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید موارد مهم را در سالنامه خود دسته بندی کنید.

ثبت یادداشت های مهم در سررسید 1403

سررسیدهای کاربردی و باکیفیت پیک فدک دارای فضای نوشتاری و یادداشت برداری زیادی هستند. تمامی اقشار و اصناف می توانند از انواع سررسید مناسب با شغل خود استفاده کنند. در ادامه به چندی از مهمترین دلایل یادداشت برداری در سررسید می پردازیم. 

  • قرار ملاقات هایی که زمان آن غیرقابل تغییر هست

این قرارها شامل مواردی است که تغییر آن نیاز به هماهنگی با تعداد افراد بسیاری دارد. به عنوان مثال اگر قرار است با تعدادی از همکاران خود در جلسه ای کاری شرکت کنید، هماهنگی با تمامی این افراد دشوار است، پس بدین منظور باید این قرار ملاقات را حتما در سررسید یادداشت کنید تا از زمان آن غافل نشوید.

  • زمان بندی در پرداخت های چک و ضروری

نکته مهم در زندگی مدرن امروز افزایش مشغله فکری می باشد که ممکن است زمان پرداخت چک ها را فراموش کنید و یا در صورتی که جزء افرادی هستید که در پرداخت های قبض خود تا روزهای پایانی آن صبر می کنید، بنابراین بهتر است آن را داخل یک دفترچه یا سررسید یادداشت کرده تا با جریمه آن مواجه نشوید.

  • اتفاقات و رویدادهای مهم!

ممکن است برخی از رخدادها در طول یکسال بیشتر از یکبار اتفاق نیافتد و به دلیل رسیدن به زمان آن که ممکن است مدت طولانی باشد، دچار فراموشی شوید و با نوشتن این رخدادها داخل سررسید می توانید چند روز قبل برای رسیدن به این اتفاق خود را آماده کنید و یا مرخصی بگیرید، در نتیجه یک سررسید و سالنامه 1403 می تواند مانع از عقب افتادن این اتفاق مهم باشد.

خرید سررسید 1402بیشتر بخوانید: موارد استفاده از سررسید 1403

  • اموری که ممکن است فراموش کنید

برخی از وظایف مهم را ممکن است به علت تداخل با کارهای روزمره فراموش کنید! کارهای ضروری که تا آخرین لحظه در ذهن شماست اما به محض مشغول شدن به کارهای کوچکتر از آنها غافل می شوید. این دسته از کارها را جزء ضروری ترین یادداشت ها در سررسید تبلیغاتی خود قرار دهید توجه به ساعات ورزش و نوبت پزشک گسترش کار و حرفه ای شدن بسیار خوب است اما در کنار این پیشرفت از ورزش و چکاپ دوره ای نباید غافل بود. چرا که ممکن است غذا خوردن و کالری نسوزاندن باعث بیماری شما شده و مشغله کاری تاریخ های پزشکی را از یاد ببرید. از سررسید خود جهت یادداشت این موارد مهم غافل نشوید.

  • خانواده!

تاریخ های مهم در مورد خانواده مانند روز تولد و سالگردها را از یاد نبرید! فراموشی این روزهای مهم می تواند به کسب و کارتان و یا روابط خانوادگی تان آسیب بزند و تمامی زحمات شما را از بین ببرد! سررسید شامل تاریخ تمامی روزها در سال است که می تواند در این امر برایتان بسیار کاربردی باشد.

  • همه جای سررسید را یادداشت نکنید!

همیشه قسمت هایی از صفحات سررسید را خالی بگذارید و آنها را به زمان استراحت، تفریح و مطالعه و یا حتی هیچ کاری انجام ندهید. از این روزها برای ملاقات با افراد جدید و یا خلق ایده های نو استفاده کنید. افرادی هستند از کتاب هایی که مطالعه می کنند، جملات قصار و نکات مهم آن را داخل سررسید یادداشت می کنند. در برخی موارد ممکن است چندین سررسید از سالهای مختلف داشته باشند که هم شامل جملات خلاصه و هم سالنامه هایی دارند که نشان می دهد چه سالی چه کتاب هایی را مطالعه کرده اند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما