• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

جلد سررسید چرم ایرانی 1403 | سررسید و سالنامه 1403

سه شنبه, 27 مهر 1400

جلد سررسید چرم ایرانی 1403 | سررسید و سالنامه 1403

سررسید چرم با تنوع بی نظیری که دارد، همواره از پرطرفدار ترین انواع جلد سررسید و سالنامه 1403 هستند. سررسید های چرم خود به سه کیفیت مصنوعی، چرم ایرانی و چرم خارجی تقسیم می شوند. اما همیشه حفظ تنوع در کار از اصول پیک فدک بوده است و سررسید های ما تنها به سررسیدهای چرمی محدود نمی شوند. انواع جلد سررسید را می توان در سایز های مختلف و قالب بندی های متفاوت در سالنامه پیک فدک دید. در این مقاله به انواع جلد سررسید، خصوصا سررسید چرم می پردازیم.

انواع جلد سررسید و سالنامه

چاپ سررسید یک روش تبلیغاتی و بازاریابی بسیار تاثیرگذار و در کل مقرون به صرفه است. هر چقد مواد اولیه که در تولید سررسید به کار می رود ارزان تر باشد قیمت آن سررسید هم ارزان تر است، مثلا جلد سررسید که انواع مختلف دارد.

■ جلد ترمو 

جلد ترمو که از همه ی انواع سررسید گران تر است و از کشور های دیگه وارد می شود به جلد سالنامه ترمو چرم مصنوعی هم گفته می شود که کیفیت های مختلفی در بازار دارد. هر چقدر این کیفیت بالاتر باشد برای چاپ روی جلد هم راحت تر و با کیفیت تر چاپ می شود چاپ داغی که روی جلد سررسید ترمو زده می شود اگه در کیفیت بالایی باشد با تغییر رنگ در سطح سررسید جلوه زیبایی می دهد.

 بعضی از انواع سررسید جلد ترمو لیزر هم چاپ می شود که بستگی به رنگ جلد سررسید دارد اکثرا سررسید هایی با جلد قهوه ای و تیره لیزر بهتری و با جلوه زیبایی تری دارند. چاپ لیزر هم مانند چاپ داغی سررسید را با سوزاندن جلد تغییر رنگ می دهد. در بعضی از جلد های سررسید ترمو اگر سطع جلد صاف باشد طلاکوب هم چاپ می شود طلاکوب یک ورقه طلایی با حرارت به وسیله کلیشه آهنی که با عنوان تبلیغ یک شرکت ساخته شده چاپ می شود و ظاهر بسیار شیکی به سررسید می دهد. تقریبا هزینه چاپ سررسید به وسیله طلاکوب و داغی یکی است چون هر دو برای چاپ به ساخت کلیشه احتیاج دارند. سالنامه جلد ترمو چون از کشورهای دیگه وارد می شود و همچنین کیفیت بالایی هم دارد نسبت به بقیه جلدهای سررسید قیمت بالایی دارد.

سررسید جلد چرم

■ جلد چرم  

جلد چرم که از نظر ظاهر شباهتی با چرم طبیعی دارد و از نظر قیمت ارزان تر از سررسید ترمو است. و در بازار تنوع بالایی هم دارد و در رنگ ها و ظاهر مختلفی در بازار وجود دارد. سررسید چرم چون داغی نمی شود، اکثرا پلاک روی جلد سررسید نصب می شود که شرکت ها و مشاغلی که قصد تبلیغ دارند روی پلاک کار خود را چاپ کنند.

پلاک روی جلد سررسید لیزر می شود و از لحاظ چاپ کار ماندگاری است. در بعضی از انواع جلد سررسید چرم سیلک هم می شود ولی از انجایی که چاپ سیلک به ندرت از روی جلد چرم پاک می شود توصیه نمی شود. بهترین چاپ برای سررسید چرم همان چاپ لیزر روی پلاک است. اگر هم یک شرکت تبلیغات گسترده تر و فضای بیشتری برای تبلیغات نیاز دارند می تواند داخل سررسید 1403 با چاپ لت سررسید خود را اختصاصی چاپ کنند.

■ جلد گالینگور

جلد گالینگور در واقع یک لایه از جنس کاغذ است که روی آن لمینیت از جنس پی وی سی قرار می گیرد. جلد های گالینگور به لحاظ رنگبندی و نوع بافت تنوع زیادی دارند. سررسید هایی که با جلد گالینگور تولید می شوند، قطعا قیمت مناسبی نسبت به سررسید چرم و سررسید ترمو دارند. بنابراین می توان گفت که اگر در جستجوی یک سررسید لاکچری و قیمت مناسب هستید، سررسید گالینگور بهترین انتخاب برای شماست.

رایج ترین چاپ روی این سررسید طلاکوب است در بین مشتریان پرطرفدار است. چاپ طلاکوب روی جلد سررسید گالینگور هم مشابه الباقی جلد هاست یک کلیشه آهنی با عنوان تبلیغ یک شرکت و یک ورقه طلایی که با حرارت روی جلد چاپ می شود. روی جلد سررسید گالینگور سیلک هم چاپ می شود که نسبت به طلاکوب ارزان تر است.

جلد سلفونی سررسید 1402

■ جلد سلفون

سررسید با جلد سلفون با چاپ ۴ رنگ روی گلاسه است که با یک لایه سلفون آن را محکم می کنند با توجه به مواد اولیه و نوع جلد این سررسید، ارزان ترین سررسید در بازار است که می توان جلد آن را به صورت اختصاصی سفارش بدهید با طرح که دلخواه خودتان یا لوگو انحصاری شرکتتان هست سررسید خود را سفارش بدهید.

سررسید سلفون را می توان در سایز های مختلف سفارش بدهید. خدماتی که روی جلد سررسید سلفون می توان پیاده کرد مانند طلاکوب سیلک و حتی در صورتی که سررسید اختصاصی سفارش دادید تبلیغات خود را با یووی موضعی و برجسته سازی شیک تر و ماندگار تر کنید.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما