• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

سه شنبه, 15 آذر 1401

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده باشید یا از همراهان مجموعه پیک فدک باشید طبیعتا باید در مورد انواع سررسید های پیک فدک اطلاعات زیادی داشته باشید. زیرا پیش از این نیز در مقالات زیادی به انواع سالنامه و مشخصات آن ها سخن گفته ایم. احتمالا می دانید که سررسیدها چه به صورت اختصاصی باشند و چه عمومی، باید در اواخر سال 1401 ثبت سفارش سررسید 1403 خود را انجام دهید. در مقاله بهترین زمان برای خرید سررسید و سالنامه به این قضیه به صورت مفصل پرداخته ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنیم.

خرید عمده سررسید و سالنامه

فرض کنید که شما قصد خرید سررسید اختصاصی با تیراژ 1000 عدد را دارید، و پس از تماس با همکاران ما در واحد اختصاصی، متوجه می شوید که قیمت تمام شده آن سررسید 70 هزار تومان است. اگر همان سررسید را با ویژگی های یکسان در تیراژ 10 هزار عدد سفارش دهید، متوجه می شوید که هر سررسید 56 هزار تومان می شود. این تخفیفی است که روی تیراژهای بالای سررسید اعمال می شود و هر چه تیراژ بالاتر برود، هزینه خدمات چاپی بصورت بالعکس کاهش می یابد.

این کاهش قیم ها در تیراژ های بالاتر در خصوص تمامی مدل های سررسید ها (چرمی و سلفونی) قابل انجام است. اشتباها برخی تصور می کنند که قیمت خدمات در چاپ سررسید (مانند لت تبلیغاتی، ترام، جلد اختصاصی، چاپ آستر و...) به همراه همان مغزی سررسید محاسبه می شود. این مورد صحت ندارد و هزینه هر یک از خدمات گفته شده مازاد بر قیمت سررسید و سالنامه است. برای مثال هزینه سررسید وزیری جمعه مشترک با صحافی دوختی 70 هزار تومان است، و شما چاپ ترام نیز برای سررسید خود می خواهید. فرضا هزینه چاپ ترام مشکی برای هر سررسید 4 هزار تومان است، پس نتیجتا قیمت تمام شده سررسید برای شما 74 هزار تومان خواهد بود.

پیش از این در مقالات قبلی نیز به خرید سررسید عمده و ضمانت محصولات پرداخته ایم. اگر قصد سفارش سررسید اختصاصی را دارید هر چه تیراژ کار شما بالاتر باشد، قیمت نهایی سررسید1403 کمتر شده و تخفیف بیشتری از سوی مجموعه پیک فدک دریافت خواهید کرد. در نتیجه خرید سررسید شما هوشمندانه و کاملا بصرفه خواهد بود.

سفارش سررسید اختصاصی

سفارش سررسید اختصاصی با تخفیف ویژه

هر چه به پایان سال جاری نزدیک تر می شویم، ترافیک کاری ما در نشر پیک فدک افزایش می یابد. گاها حتی ممکن است به دلیل حجم بالای سفارش های ثبت شده، سیستم ثبت سفارش سررسید اختصاصی را برای مدتی کوتاه ببندیم. پس کاملا منطقی و عقلانی است که پیش از مواجه با ترافیک کاری چاپخانه ها ثبت سفارش خود را نهایی کرده و هزینه ای را بابت بیعانه واریز نمایید. ناگفته نماند که بهتر است نیمی از هزینه سررسید اختصاصی را در حین ثبت سفارش و نیم دیگر را پس از پایان چاپ سررسید واریز نمایید.

ما در مجموعه نشر پیک فدک به جهت اینکه بتوانیم شما سفارش دهندگان عزیز را ترغیب به سفارش زود هنگام کنیم، تخفیف ها و جشنواره هایی را در هر سال برگزار می کنیم. برای مثال برای شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بیش از 500 عدد سررسید اختصاصی است، جلد سررسید سلفونی را به صورت رایگان برای ایشان محاسبه کرده و انجام می دهیم.

همانطور که گفتیم این تخفیف ها شامل سفارش دهندگان در ماه های پایانی سال (اواخر بهمن و اسفند) نمی شود. پس چه بهتر که زودتر خرید خود را نهایی کرده و از جشنواره ها و تخفیف های ویژه ما جا نمانید. از سوی دیگر هزینه خدمات برای اختصاصی سازی چاپ سررسید مستقل از هزینه مغزی سررسید ها بوده و به قیمت سررسید افزوده می شوند. 

ضمن اینکه استفاده از صحافی دوختی یا فنری نیز موجب تغییر در هزینه و قیمت سررسید ها می شود. به عبارت دیگر قیمت سررسیدهایی با صحافی فنری گران تر از سررسید های دوختی است. در مقاله مروری بر انواع صحافی سررسید به انواع صحافی های سررسید ها، مزایا و ویژگی های هر کدام پرداخته ایم.

اما اگر می خواهید در خصوص سررسیدهای اختصاصی و ویژگی های آن ها بیشتر بدانید می توانید به مقاله سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن رجوع کرده و آن را مطالعه نمایید. فراموش نکنید که تیم مجرب پیک فدک از آغاز ثبت سفارش تا پایان عملیات چاپ و تحویل آن همراه شما بوده و پشتیبانی خود را قطع نخواهد کرد.

مقاله های مرتبط

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است...

ادامه مطلب
خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما