• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

دلایل مهم بودن کیفیت سررسید

دوشنبه, 05 دی 1401

دلایل مهم بودن کیفیت سررسید

سررسید ها بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که بازخورد بسیار مثبتی نیز دارند. اما نمی توان گفت که صرفا هر سررسیدی می تواند یک هدیه یا نماینده خوب از شرکت تبلیغ دهنده به مخاطبینش باشد. فرض کنید که شما فقط به جهت ارزان بودن سررسید، سفارش سررسید خود را به یک شرکت تازه کار بدهید. اگر نتیجه کار آن مرکز چاپ سررسید 1402 مشکلاتی در چاپ و کیفیت داشته باشد، به وجه شرکت شما آسیب بزرگی نزد مخاطبینتان وارد می شود.

چرا که سرسید تبلیغاتی که به دیگران هدیه می دهید یک نماینده از سمت شما و شرکت شماست. اگر کیفیت آن پایین باشد نشان دهنده این است که شما به مخاطبین خود اهمیت نمی دهید. بدین ترتیب اعتماد ایشان به شما خدشه دار شده و نتیجه مطلوبی از این روش تبلیغی نخواهید گرفت. این اهمیت کیفیت سررسید است که در ادامه مقاله نیز به آن می پردازیم.

چرا تبلیغات سررسیدی؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روش هایی است که اغلب شرکت ها و سازمان ها برای معرفی برند خود به مخاطبانشان استفاده می‌کنند که سررسید یا سالنامه یکی از آنهاست که زمان ارائه آن در پایان سال می باشد تا مشتریان و مخاطبان بتوانند در سال جدید از آن بهره ببرند. هر فرد برای ثبت کارهای روزانه خود به یک سررسید نیاز دارد پس این بهترین فرصت است تا نیاز ان ها را در قالب هدیه تبلیغاتی برطرف کنید.

سررسید های یک روزه در واقع به اندازه تمامی روزهای سال صفحه دارند، و به همین جهت است که سررسید های یک روزه فضای نوشتاری و تبلیغاتی زیادی دارند. شرکت های سفارش دهنده سررسید اختصاصی می توانند لوگوی خود را در رنگ و ابعاد دلخواه در بالا یا وسط صفحه چاپ کنند. همچنین می توان از لت یا گلاسه تبلیغاتی نیز در شروع یا پایان سررسید استفاده کرد.

بدلیل اینکه سررسید ها یا سالنامه ها به صورت روزانه استفاده می شوند  باید این را در نظر گرفت که دارای سالنامه جنس مناسب و جلد با کیفیت باشند و همچنین باید صفحات داخلی سالنامه فضای کافی را به یادداشت های روزانه مشتری اختصاص دهد. علاوه براین باید به جنس برگه های سالنامه توجه کرد تا از گرماژ و  کیفیت مناسبی برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید استفاده از این کالای تبلیغاتی اثر  زیادی بر روی معرفی و برند شما دارد.

سررسید تبلیغاتی 1402

سررسید تبلیغاتی یا سالنامه تبلیغاتی در دفاتر کار مشاغل مختلف و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل طراحی جلد و لوگوی درج شده بر روی آن باید کاملا خاص باشد تا بتواند تاثیر مطلوبی در تبلیغات داشته باشد. همچنین سررسید ها با توجه به کاربردی که دارند به مدت یکسال به صورت روزانه قابل استفاده می باشند. به این صورت می‌ توانید به مدت یکسال از مزایای تبلیغاتی این سررسیدها بهره‌ مند شوید. تاثیر تبلیغاتی سررسید یا سالنامه ها با استفاده از طرح های خلاقانه آن افزایش می یابد.

برخلاف بعضی از کسب‌ وکارها که میلیون‌ها و یا حتا میلیاردها تومان برای تبلیغ  برند خود از طریق پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و... هزینه می‌کنند، شما می‌توانید با هر بودجه ای و با مبلغی بسیار پایین‌ تر و به صرفه‌ تر این سررسیدها را برای تبلیغات خود سفارش دهید و مطمئن باشید سالنامه ای که به مشتریان خود اهدا می کنید بسیار پرکاربرد بوده و روزانه مورد استفاده آن ها قرار خواهد گرفت.

چرا خرید سالنامه های پیک فدک توصیه می شود؟

بسیاری از شرکت ها و ارگان های بزرگ هر ساله چاپ سررسید اختصاصی را در دستور کار خویش دارند. چرا که به تجربه دریافته اند که هدایای تبلیغاتی بهترین راه جذب مشتریانی وفادار و ماندگار هستند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، کیفیت سررسید تبلیغاتی شما تاثیر بسیاری در دیدگاه مردم نسبت به شما دارد. پس بدیهی است که باید کار را به کاردان سپرده و سفارش چاپ سررسید اختصاصی خود را نزد شرکتهای چاپ سررسید معتبر ببرید.

مجموعه بزرگ پیک فدک با بیش از 100 پرسنل مجرب و بکارگیری از تجهیزات اتوماتیک و مدرن توانسته هر ساله بالاترین کیفیت سررسید را تولید کرده و تقدیم دستان شما کند.

مجتمع چاپ، نشر و صحافی پیک فدک مفتخر است با دو دهه فعالیت مستمر و موفقیت آمیز درخدمت هم میهنان عزیز بوده و با هرسلیقه ای رضایت مخاطبان را جذب نماید وخواسته ها و نیازهای مشتری را برآورده کند. چنانچه برای سررسید 1402 بدنبال سررسید و سالنامه ای باکیفیت با قیمتی مناسب که دارای طرح هایی خاص و متنوع باشد، مجموعه پیک فدک قادر است تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد. انتشارات پیک فدک هرساله بصورت تخصصی در راستای تولید تقویم دیواری، تقویم دیواری اختصاصی، تقویم رومیزی، تقویم رومیزی اختصاصی، سررسید و سالنامه عمومی و سررسید اختصاصی فعالیت می کند.

خرید سالنامه پیک فدک

هدف ما در مجموعه نشر و صحافی پیک فدک مشتری مداری و افزایش میزان رضایتمندی از طریق تولید محصول با بهترین متریال و با بالاترین کیفیت درعین قیمت مناسب و پایبندی به تعهدات و پشتیبانی مشتریان با نیروهایی متخصص به طور مستمر می باشد.

تحریر بکار رفته در سررسید و ساالنامه پیک فدک 70 گرم اندونزی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دوام سررسید را بالا می برد. مقوای بکار رفته در ساخت پایه تقویم رومیزی و جلد سخت سلفون 2/2 میل میباشد که استحکام بالایی داشته و کیفیت و مقاومت تقویم رومیزی و جلد سررسید را افزایش می دهد.

مهمترین قسمت هر سررسید و سالنامه نوع صحافی آن می باشد. که به زیبایی و ظرافت سررسید و دوام آن در طی استفاده در مدت زمان حداقل یک سال کمک فراوانی می کند. انتشارات پیک فدک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک لاین، ترتیب، دوخت و صحافی محصولات را بدون کوچکترین ایراد انجام داده و به شما عرضه می کند.

اما در کل مهمترین مزیت همکاری با نشر پیک فدک، کیفیت بالای محصولات آن است. شما می توانید یکی از چندین سررسید متنوع ما را انتخاب نموده و با اطمینان خاطر آن را به مشتریانتان هدیه دهید.

 

 

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما