• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اروپایی فانتزی | سررسید لاکچری | سررسید 1403

دوشنبه, 26 مهر 1400

سررسید اروپایی فانتزی | سررسید لاکچری | سررسید 1403

بیش از دو دهه قبل در صنعت چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی سالنامه ها وجود داشتند اما تنوع حال حاضر را نداشتند. اغلب سررسید ها قطع وزیری و رقعی داشتند و به مرور سایز های دیگری نیز روانه بازار شد مانند سررسید اروپایی. با ورود سررسید های اروپایی به بازار شاهد استقبال بی نظیر خریداران بودیم. بدین ترتیب با بررسی خواسته های خریداران و نیاز بازار ما در پیک فدک اقدام به تولید قطع های دیگر نیز نمودیم. قطع های جدید سررسید عبارتند از سررسید خشتی، سررسید یک هشتم و سررسید اروپایی فانتزی. در این مقاله به بررسید قطع اروپایی فانتزی در سررسید های پیک فدک خواهیم پرداخت.

سررسید اروپایی فانتزی

این سالنامه قطعی از سررسید می باشد که در سایز 12.5 در 22 سانتی متر تولید می شود. این قطع از سررسید از آن دست سررسیدهای خاصی است که به جهت سایز کوچک و جمع و جوری که دارد، می تواند برای شرکت هایی که تیراژ بالایی از سررسید را جهت تبلیغ محصول و عملکردشان سفارش می دهند، هدیه بسیار جذاب و مقرون به صرفه ای باشد. زیرا طبیعتا این قطع از سررسید نسبت به سررسید بزرگ (وزیری) ارزان تر خواهد بود.

سررسید اروپایی فانتزی یکی از محصولات شیک و خوش دست نشر پیک فدک نیز می باشد که به صورت های مختلفی از لحاظ جنس جلد (سلفونی، گالینگور، ترمو و چرم) تولید و به مشتریان ارائه می دهد. این سررسید به جهت اندازه خاصی که دارد و همچنین اگر جلد چرم هم داشته باشد از محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برخوردار هست.

صفحات داخلی به صورت دو رنگ (مشکی و قرمز/ مشکی و نارنجی/ مشکی و سبزآبی و...) چاپ می شود که داخل صفحات تاریخ شمسی، قمری و میلادی و همچنین مناسبت های مهم هر روز در صفحه مخصوص آن روز ذکر می شود. از بین محصولاتی که در سال 1402 تولید شد می توان به نمونه هایی از سررسید اروپایی فانتزی مانند سررسید چرم هیراد، سررسید چرم مرال، سالنامه چرم مرداس، سالنامه ترمو مخملی ماهان، سررسید چرم آیتک، سررسید چرم رامان و سالنامه چرم آراز اشاره کرد.

به پاس استقبال شما عزیزان از سررسید های اروپایی فانتزی هر ساله بیش از 10 مدل از انواع جلد های سررسید اروپایی فانتزی با جلد های متنوع و قالب داخلی جمعه مشترک در کاتالوگ قرار می گیرد. ضمن اینکه می توانید این سالنامه های اروپایی فانتزی را بصورت اختصاصی نیز سفارش دهید و از صفحات لت و چاپ ترام لوگو در آن بهره بگیرید.

سررسید اروپایی فانتزی

سررسید های اروپایی فانتزی از سررسید های رقعی کو چک تر هستند و اختلاف کمی دارند. اگر قصد سفارش سررسید اروپایی فانتزی با لت داشته باشید باید صفحات لت آن را به اندازه 12/5 در 22/2 سانتی متر طراحی کرده و برای واحد طراحی ما ارسال کنید. تیم طراحی ما لت ها را از لحاظ فنی بررسی کرده و در صورت عدم مشکل تایید می کند و برای زینک گیری به لیتوگرافی ارسال می کند.

قیمت سررسید اروپایی

سررسید های اروپایی همانطور که گفتیم ابعاد کوچک تر و خوش دست تری نسبت به سررسید وزیری و سررسید رقعی دارند. به همین دلیل این سررسید به لحاظ ابعاد و مواد مصرفی قیمت مناسب تری دارد. سررسید های مذکور عموما بصورت دوختی تولید و تهیه می شوند زیرا فنری کردن این سررسید به لحاظ فنی درست و معقول نیست. زیرا اگر دو سانت بابت قسمت فنر برود فضای خیلی کمی در سررسید باقی می ماند.

ضمن اینکه نمی توان سررسید اروپایی فانتزی را با مغزی صفحات جمعه جدا نیز تولید کرد و مشکلات عدیده ای پدید می آید. زیرا اگر آن را بصورت جمعه جدا و 368 صفحه تولید کنیم، ارتفاع عطف آن غیر معقول شده و در نتیجه کاهش کیفیت سررسید از نظر صحافی را در پی خواهد داشت. برای مشاهده قیمت سررسید 1403 اروپایی فانتزی و مدل های موجود فعلی آن به  لیست قیمت 1403 مراجعه کنید. درغیر اینصورت می توانید با همکاران ما در پیک فدک تماس بگیرید و از ایشان درخواست راهنمایی و استعلام قیمت داشته باشید.

ما در مجموعه بزرگ پیک فدک همواره خواسته ها و نیازهای مشتریان را اولویت خود قرار داده و اقدام به تولید محصولات جدید می کنیم. ضمن اینکه تمامی محصولات پیک فدک از کیفیت اعلای مواد اولیه و صحافی برخوردار هستند. تنها با یک بار همکاری با تیم با تجربه و حرفه ای پیک فدک، مشتری هر ساله ما خواهید بود.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما