• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مزایای همکاری با نشر پیک فدک | سررسید 1403 | سالنامه 1403

چهارشنبه, 21 مهر 1400

مزایای همکاری با نشر پیک فدک | سررسید 1403 | سالنامه 1403

با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید بسیاری از شرکت های چاپ سررسید و هدایای تبلیغاتی را ببینید. اما کدامیک برای سفارش چاپ بهترین هدیه تبلیغاتی مناسب تر است؟ راه هایی برای شناخت یک شرکت تبلیغاتی موفق و موثر وجود دارد که در ادامه به آن ها پرداخته و مزایای همکاری با نشر پیک فدک را بیان خواهیم نمود.

بهترین شرکت چاپ هدایای تبلیغاتی

همانطور که گفتیم شرکت های بسیاری در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی در حال رقابت در کشور هستند. اما وجود یک سری خصایص می تواند به شرکت ها برتری و امتیاز بالاتر بدهد. یکی از مهمترین نکاتی که موجب اعتماد سازی و ثبت سفارش سررسید به آن شرکت می شود، سلیقه فعالیت آن است. هر چه فعالیت شرکتی طولانی تر بوده باشد، بدین معناست که توانسته رضایت افراد بیشتری را جلب کند و طی این سال ها با استحکام سرپا بماند.

دیگر نکته مهم در شرکت های چاپ سررسید، اهمیت به تولید محصول باکیفیت است. یعنی همیشه کیفیت را در اولویت خویش قرار دهند و اینطور نباشد که محصولات آن شرکت تبلیغاتی طی چند ماه خراب شوند و در پایان قیمت گذاری های مرکز چاپ تبلیغات مذکور باید منصفانه باشد. متاسفانه هستند همکارانی که محصولات و خدمات خود را به دو برابر قیمت هدایای تبلیغاتی پیک فدک عرضه می کنند. 

چاپ هدایای تبلیغاتی

مزایای همکاری با نشر پیک فدک

سالنامه پیک فدک با تجربه بیست ساله خود در زمینه چاپ، نشر و صحافی انواع هدایای تبلیغاتی و سررسید توانسته در این صنعت خوش بدرخشد. برای ماندگاری در یک حوزه کاری بخصوص بخش تبلیغاتی مهمترین نکته، کیفیت بالای خدمات است. به همین جهت مهمترین مزیت همکاری با مجموعه پیک فدک، اطمینان داشتن از کیفیت بالای انواع هدایای تبلیغاتی را می توان نام برد.

ما در این مجموعه با دارا بودن بیش از 100 پرسنل زبده و متخصص در واحدهای کاری متفاوت، توانسته ایم تمامی خواسته ها و پرسش های شما را پاسخ دهیم. عملکرد کلی این مجموعه در زمینه تولید انواع سررسید عمومی و اختصاصی به ترتیب زیر است:

  1. انتخاب بهترین کاغذ تحریر 70 گرم
  2. تامین مواد اولیه ساخت جلد (جلد سلفونی و جلد های چرمی)
  3. چاپ فرم های داخلی سررسید (جمعه مشترک، جمعه جدا، هفتگی، دو روزه و...)
  4. جلد ریزی و صحافی سررسید
  5. در مرحله پایانی روی سررسید های چرمی پلاک، چاپ داغی یا چاپ طلاکوب نیز اعمال می شود.

البته این مراحل گفته شده کلی هستند و به هیچ جزئیاتی نپرداخته اند. این 5 مرحله روند کلی ساخت سررسید عمومی است که از سمت چاپخانه صورت می گیرند و حتی نیازی به دانستن شما نیست. اما اگر شما قصد سفارش یک سررسید اختصاصی را داشته باشید این مراحل متغیر بوده و پیش از هر چیزی باید قطع سررسید و نوع جلد آن را انتخاب کنید.

ویژگی سررسید اختصاصی

البته برای انتخاب سررسید می توانید به کاتالوگ 1403 سالنامه پیک فدک در صفحه اصلی مراجعه کرده و آن را دانلود کنید. سپس با واحد سررسید اختصاصی پیک فدک تماس گرفته و نام سررسید مورد نظر و تیراژ دلخواه خود را اطلاع دهید. البته در سفارش سررسید تبلیغاتی اختصاصی می توانید لت تبلیغاتی و ترام لوگو نیز داشته باشید. در مقاله نکات انتخاب لت گلاسه سررسید به ویژگی های سررسید اختصاصی و گلاسه تبلیغاتی پرداخته ایم که می توانید مطالعه کنید.

همکاران ما با توجه به مشخصاتی که شما داده اید، قیمت نهایی سررسید اختصاصی را محاسبه کرده و به شما اعلام می دارند. پس از کسب تایید از سمت شما، پیش فاکتور سررسید 1403 صادر شده و به شما ارسال می شود. در این مرحله با توجه به سیاست های شرکت و گفته های مدیریت شرکت باید نیمی از هزینه سررسید بصورت نقدی پرداخت شده و طرح جلد اختصاصی نیز ارسال گردد.

از زمان ارسال جلد اختصاصی و واریز وجه استارت کار شما خورده می شود. در صورتی که سفارش سررسید تبلیغاتی شما فقط جلد اختصاصی داشته باشد طی 10 الی 12 روز کاری مراحل چاپ آن به اتمام خواهد رسید. اما اگر لت تبلیغاتی نیز برای آن در نظر گرفته باشید 15 روز کاری زمان برای چاپ آن لازم است. حال اگر سررسید شما ترام نیز داشته باشد، چاپ آن حدود 22 روز کاری زمان نیاز خواهد داشت. 

چاپ ترام تبلیغاتی در سررسید و سالنامه روندی زمانبر و پیچیده بوده و مسلتزم دانش و زمان زیادی است. در مقاله نکات چاپ ترام در سررسید به انواع ترام تبلیغاتی و ویژگی های آن ها پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست. در پایان باید بگوییم که سررسید پیک فدک همواره با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و تنوع بالای خدمات همراه شما بوده و پاسخگوی پرسش هایتان خواهیم بود. 

مقاله های مرتبط

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است...

ادامه مطلب
خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما