• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

شنبه, 08 آبان 1400

نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

در این روزهایی که ویروس کرونا به سرعت در سرتاسر کره زمین و همینطور کشور ایران شیوع پیدا کرده است، شاهد این مسئله هستیم که ویروس کرونا باعث شده تا با مبتلا شدن و در مواردی با مرگ مردم اکثر کشورهای جهان و کارخانجات و شرکت ها تعطیل یا نیمه تعطیل دربیاید، و به خصوص اینکه اقتصاد جهان را مختل کرده است و بسیاری از کارخانجات مهم جهان رو به ورشکستگی می باشد، و حتی در مسئله آموزش نیز لطمه های زیادی به دانش آموزان و خانواده های آنها وارد کرده است.

مجموعه پیک فدک در این روزهای سخت و کرونایی همچنان با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، پابرجا مانده است تا بتواند با تولید و چاپ محصولات جدیدی از قبیل سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، کتاب کودک، کاغذ کادو، پاکت پول، دفتر طلاکوب همراه و در خدمت هموطنان و مشتریان عزیز باشد.

مزایای خرید تقویم پیک فدک

  • پشتيبانی حرفه ای و لحظه به لحظه: همکاران هر واحد از سالنامه پیک فدک از ابتدای ثبت سفارش سررسید تا پایان چاپ سررسید و دریافت آن پاسخگوی پرسش های شما خواهند بود.
  • كيفيت بالای چاپ و صحافی تضمينی: اگر چه كيفيت چاپ بسيار مهم و ملموس است ولی آنچه باعث دوام و ماندگاری يك سالنامه می گردد، كيفيت بالای صحافي از نوع دوخت تا چسب‌كاری و جنس مواد اوليه می‌باشد كه فوق‌العاده حائز اهميت است.
  • تحويل به موقع سفارشات اختصاصی: بايد متذكر شويم كه بيش از 90 نفر از پرسنل شركت بصورت مستقيم، و جمع كثيری از پرسنل چاپخانه و صحافي تقريبا بصورت شبانه‌ روزی، تلاش بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهند تا سفارشات سررسید چرم و تقویم رومیزی اختصاصی بعضا قبل از زمان موعود آماده تحويل گردد.
  • چك فايل و برطرف كردن ايرادات فنی: با توجه به حساسیت بالا در تولید محصولات به کمک همکاران متخصص و مجرب تمامی فایل های ارسالی سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی از طرف مشتری به صورت کامل و با جزئیات چک شده تا محصول نهایی بی نقص باشد.
  • مبلغ پايين سفارشات اختصاصی: اين مجموعه با در اختيار داشتن شبكه وسيع چاپ و صحافی، قيمت تمام شده خدمات چاپ تقویم رومیزی و سررسيد اختصاصی را به حداقل رسانده تا بتواند رضایت بیشتر شما مشریان عزیز را جلب نماید، و برخلاف شركت های ديگر برای محدوده‌ای از تيراژ، اين مبلغ تغييری نمی كند.

مقاله های مرتبط

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

احتمالا می دانید که نشر پیک فدک با...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

انسان موجودی است اجتماعی و ارتباط برقرار کردن...

ادامه مطلب
نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

در این روزهایی که ویروس کرونا به سرعت...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما