• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

نکات خرید سررسید با کیفیت 1403 و جزئیات آن | سالنامه 1403

پنجشنبه, 04 آذر 1400

نکات خرید سررسید با کیفیت 1403 و جزئیات آن | سالنامه 1403

با گذشت سالیان سال و پیشرفت تکنولوژی در زندگی روزمره انسان ها، شاید تصور کنید که دیگر دوران استفاده از تقویم های کاغذی مانند تقویم رومیزی و سررسید به پایان رسیده؛ و ابزارهایی مانند موبایل و تبلت جایگزین آنها شده اند. اما این تصوری کاملا غلط است و هنوز هم تقویم ها و سررسید ها در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنان اغلب افراد جامعه، سررسید را به عنوان یکی از نیازهای اساسی خود احتیاج دارند. این مهم فرصتی را ایجاد می کند تا صاحبان مشاغل و کسب و کارها با صرف هزینه ای پایین بتوانند در مدت زمانی نزدیک به یک سال در مقابل دید مشتریان و مخاطبان قرار بگیرند.

قبل از سفارش سررسید های تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که با کیفیت بودن محصول شما سبب می شود به صورت طولانی مدت سفارش شما مورد استفاده قرار بگیرد. به این دلیل که بسیاری از مخاطبان تمایلی به نگهداری سررسیدهای پاره و نامرغوب ندارند. بنابراین لازم است در ادامه به نکاتی چند در مورد سررسید با کیفیت 1403 اشاره کنیم:

سررسید مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای اطمینان از با کیفیت بودن سررسید و سالنامه باید اجزای تشکیل دهنده آن بیشتر آشنا شوید. اجزای تشکیل دهنده سررسید، جلد سالنامه، کاغذ صفحات داخلی، صحافی سررسید، آستر بدرقه، روبان، تنظیف و شیرازه می باشد. بسیاری از افراد به خصوص کارمندان در محیط های اداری هر روز و هر هفته با این سررسیدها و سالنامه ها سروکار دارند. چرا که برای تنظیم برنامه های شغلی خود حداقل باید در روز چندین بار به آن نگاه کرده و مواردی را یادداشت برداری کنند. با موارد ذکر شده، سفارش سررسید تبلیغاتی باعث می شود با جلوی دید بودن هر روزه آن در مقابل مخاطب، تبلیغ و برند شما در ذهن مشتری حک شود.

جلد سررسید 1403

برای جلد سررسیدها از پارچه های مختلفی از قبیل: چرم مصنوعی، چرم طبیعی، گالینگور، جیر، اشبالت، سلفون و ... استفاده می شود، هر کدام از این جلدهای سررسید 1403 مزایا و معایبی نسبت به سایر انها دارد. برای مثال سررسید چرم ایرانی نسبت به جلد چرم خارجی قیمت پایین تریی دارد ولی قابلیت چاپ داغی ندارد؛ البته با درج یک پلاک فلزی روی سررسید می توان با حک تبلیغ یا لوگوی خود روی آن، جلد را زینت داد.

جلد سررسید 1402

کاغذ سررسید

برای مشخص کردن کیفیت سالنامه باید به کیفیت کاغذ صفحات داخلی سررسید توجه داشته باشید. معمولا کاغذ مورد استفاده برای صفحات داخلی سالنامه تحریر سفید یا کرم 70 گرم می باشد که امکان استفاده از کاغذهای دیگر برای بالا بردن ارزش و کیفیت سررسید مانند گلاسه نیز وجود دارد.

طراحی سررسید 1403

با توجه به تبلیغ و لوگوی شرکت خود می توانید سالنامه را به طور کاملا اختصاصی طراحی کنید. با قرار دادن برند و لوگو در طراحی جلد سررسید، آستر بدرقه، لت سررسید 1403 و همچنین صفحات داخلی می توانید یک سررسید کاملا اختصاصی را سفارش دهید. برای پایین آوردن هزینه ها می توانید برای طراحی از قالب ها و طرح های آماده استفاده کنید.

خلاقیت در طراحی

برای زیباتر شدن سفارشات هدایای تبلیغاتی و جلوه بیشتر در نظر مخاطب خود می توانید یک سری از هدایای تبلیغاتی را از لحاظ رنگ و یا جنس و همچنین طرح چاپی روی آنها، به صورت ست سفارش و به مخاطب و مشتریان شرکت ارائه دهید.

چاپ سررسید 1403

بسیاری از موسسات چاپ در ایام نزدیک به سال نو برای تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی با یکدیگر در رقابت هستند اما بهتر است توجه کنید که چاپخانه انتخابی از دستگاه های به روز و همچنین از جوهر مرغوب جهت چاپ برخوردار باشد. می توانید طبق نمونه های ارائه شده از آن شرکت چاپ و یا تجربه قبلی برترین موسسه چاپ و تبلیغات را انتخاب نمائید.

چاپ سررسید 1402

روبان سالنامه

روبان همان بند داخل سررسید می باشد که اغلب برای نشانه گذاری داخل صفحات به کاربرده می شود. برای سررسید اختصاصی تر شدن و جلوه بهتر سررسید می توانید بر روی روبان سالنامه نیز لوگوی خود را درج کنید و یا با قرار دادن یک قطعه فلز همراه با لوگوی حک شده شما در انتهای بند زیبایی سررسید را دوچندان کنید.

انواع صحافی سررسید

برای متصل کردن جلد به صفحات داخلی سررسید می توان از انواع صحافی مانند چسبی، ته دوخت، فنری، کلاسوری و ... استفاده کرد. هر کدام از این صحافی ها مزایا و معایب خاص خود را داراست. برای مثال صحافی چسبی هزینه کمتری را شامل می شود ولی از کیفیت پایین تری برخوردار است. لازم است با توجه به خصوصیات یک سررسید باکیفیت، صحافی مناسب را انتخاب و سفارش دهید.

قیمت سررسید با کیفیت و مرغوب

موسسات چاپ و تبلیغات برای تعیین قیمت هدایای تبلیغاتی به خصوص سررسید موارد بسیاری را در نظر می گیرند. این شرکت های تبلیغاتی به تمام اجزای سالنامه ذکر شده در قسمت های قبلی این مقاله و همچنین هزینه های طراحی و چاپ آن قیمت نهایی را تعیین می کنند. این را هم توجه داشته باشید که هر چه تعداد سفارش شما بیشتر باشد باعث می شود شامل تخفیف شوید و قیمت هر عدد از سفارشتان کاهش پیدا کند.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما