• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

پنجشنبه, 31 فروردین 1402

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است که همیشه بازخورد خوبی دارد. چه بهتر که هدیه شما نماینده ای از کسب و کار شما نیز باشد و اینگونه تبلیغاتی موثر نیز انجام دهید. به ویژه اینکه در دهه های اخیر هدایای تبلیغاتی توانسته اند محبوبیت بسیار داشته باشند. شرکت ها و برندها بدین وسیله می توانند با سرمایه اندک تبلیغاتی پربازده و ماندگار توسط خرید سررسید داشته باشند.

نقش هدایای تبلیغاتی در برندسازی

پیش از اینکه به معرفی و بررسی جذاب ترین هدایای تبلیغاتی بپردازیم، بهتر است که بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی و نقش آن در برندسازی و تبلیغات اشاره کنیم. همانطور که همه می دانیم تبلیغات به دیدن شدن کسب و کار ها کمک می کند، اما نه هر تبلیغاتی. بعضی از روش های تبلیغاتی بسیار پرخرج هستند اما بازه زمانی کوتاهی دارند و بازخورد مناسبی نیز ندارند.

تبلیغات باید به نحوه باشد که در دسترس عموم مردم باشد و تنها قشر خاصی از مردم را شامل نشود. اعطای هدایای تبلیغاتی مانند سررسید تبلیغاتی به افراد می تواند سبب لبخند رضایت و خوشنودی ایشان شود و برند شما را در ذهن ایشان ماندگار کند. هدایای تبلیغاتی نمایندگانی از سمت شرکت و برند شما هستند که با توجه به کاربردی بودنشان مدام در حال استفاده و در پیش چشم مشتری هستند.

زمانی که شما به عنوان یک مدیر شرکت هدایای تبلیغاتی اختصاصی خود را به کارمندان و مشتریان خود هدیه می دهید به نحوی ذهنیت مثبتی از برند شما در ذهنشان تصویرسازی می شود. زیرا هدایای تبلیغاتی برای همه اقشار کاربردی هستند و مدت ها می توانند کار راه انداز باشند.

هدایای تبلیغاتی در برندسازی

حال چه بهتر که این هدایای تبلیغاتی به نحوی اختصاصی سازی شده باشند یعنی لوگو یا شعار برند در جای جای آن ثبت شده باشد. بدین ترتیب دیگر نام و نشان شما همواره در دستان مشتری و پیش چشمشان خواهد بود. و هر جا که نیاز به خدمات و محصولاتی مشابه شما داشته باشند، به شما مراجعه خواهند کرد.

 

معرفی 3 هدیه تبلیغاتی جذاب

  • سررسید یا سالنامه

شک نکنید که سررسید و سالنامه بیشترین میزان محبوبیت و کاربرد را در میان عموم مردم دارد. در صورتی که کاربردی و روزمره بودن هدیه برایتان اهمیت دارد، سررسید حتما گزینه مناسبی برای تبلیغات برند شماست. دنیای سررسید و سالنامه بسیار وسیع و پر از تنوع است. اما صرف نظر از نوع جلد، ابعاد و مشخصات سررسید، کاربردی و مفید هستند.

  • تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی نیز از آن دست هدایای تبلیغاتی فرهنگی هستند که برای کارمندان بسیار مناسب هستند. زیرا قطعا برای شما هم پیش آمده که بخواهید تاریخ یک واقع مهم یا چک خود را بررسی کنید، و مدت ها دنبال تقویم بگردید. تقویم رومیزی لازمه میز تحریر هر فرد شاغل و کارمندی است تا دسترسی راحتی به آن داشته باشند. بنابراین تقویم رومیزی 1403 می تواند یک هدیه بسیار هوشمندانه و مفید برای همه افراد باشد. ضمن اینکه هزینه سفارش تقویم رومیزی از سررسید 1403 کمتر بوده و این یک مزیت اقتصادی است.

سفارش تقویم رومیزی

  • ست مدیریت

ست های تبلیغاتی که به آن ها اصطلاحا ست مدیریتی نیز گفته می شود یک پکیج چند تکه از مجموعه هدایای تبلیغاتی هستند. ست های تبلیغاتی می توانند دوتکه یا بیشتر باشند. برای مثال پکیج تبلیغاتی شما می تواند شامل سررسید1403 چرم نفیس و خودکار فلزی ست آن باشد. یا حتی می تواند علاوه بر سالنامه و خودکار شامل کمربند، کیف پول چرمی، کیف کارت، جاسوییچی و... باشد.

طبیعتا ست های تبلیغاتی به جهت اینکه از چرم مرغوب و یکدست ساخته شده اند، بسیار نفیس و شکیل نیز هستند. ست های تبلیغاتی هزینه بالاتری نیز نسبت به سررسید 1403 های معمولی دارند. بنابراین ست های تبلیغاتی نمی توانند هدایای اقتصادی و بصرفه ای برای تمامی افراد و اقشار باشند.

ست های تبلیغاتی بهترین انتخاب برای هدیه دادن به مدیران و مشتریان ویژه هستند. ناگفته نماند که ست های مدیریتی نیز قابلیت اختصاصی سازی دارند و می توان لوگو یا برند شرکت تبلیغ دهنده را روی اجزای ست تبلیغاتی بصورت داغکوب، طلاکوب یا لیزر اعمال کرد.

در پایان مقاله باید مجدد یادآور شویم که هدایای تبلیغاتی با توجه به زمان تبلیغ طولانی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند. و این مهمترین دلیلی است که چرا هدایای تبلیغاتی بهترین گزینه برای یک تبلیغ ماندگار و پربازده هستند. اگر به دنبال سفارش هدیه تبلیغاتی متناسب با بودجه و کاربرد مشتریان خود هستید، با ما در مجموعه پیک فدک تماس بگیرید.

 

مقاله های مرتبط

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش تقویم و سر رسید 1403 بصورت عمده

فروش سررسید و تقویم هم بصورت تک و...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدایای تبلیغاتی جذاب پیک فدک

هدیه دادن یک راه برقراری ارتباط دوستانه است...

ادامه مطلب
خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید سررسید اختصاصی و عمومی با تخفیف ویژه

اگر پیش از این با ما همکاری کرده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما