• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

دوشنبه, 09 مرداد 1402

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای تولید شده در سالنامه پیک فدک کافیست بودجه ای در نظر گرفته تا از تاثیر و بازده این هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. بهترین پیشنهاد، برای هدیه دادن یک هدیه کاربردی به کارمندان و کارکنان تقویم رومیزی می باشد. تقویم رومیزی می تواند یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات باشد.

تقویم رومیزی 1403 خرید

به بیان دیگر تقویم رومیزی1403 هدیه ای تبلیغاتی است که اتفاقات و رویدادها را طی یک سال نشان می دهد. تقویم رومیزی بسیار باکیفیت مجموعه پیک فدک از 13 برگ به صورت 2رو تولید شده، و این تقویم رومیزی ها از بهترین مقوا تولید شده که گرماژ مقوا 250 گرم می باشد. تقویم رومیزی حتما باید جدول بندی خوانا و جذابی داشته باشد که اگر شخصی خواست متنی برای خود یادآور بگذارد فضایی برای انجام آن داشته باشد. 

تقویم های رومیزی تولید شده توسط سالنامه پیک فدک به شرط تضمین کیفیت تقویم رومیزی، سررسید 1403 و... بفروش می رسند. در صورتیکه مشتری تقویم رومیزی یا هر محصول دیگری از این مجموعه خریداری کند تیم پیک فدک همواره برای مشاوره و راهنمایی در دسترس هستند.

اگر کیفیت تقویم رومیزی یا خرید سررسید بصورت استاندارد نبود می توانید با واحد مربوطه در پیک فدک تماس گرفته و تقویم رومیزی فانتزی یا سررسید اختصاصی خود را مرجوع کنید. روی پایه تقویم رومیزی می توان تبلیغات را با چاپ سیلک یا طلاکوب انجام داد. ضمنا پایه تقویم رومیزی1403 می تواند بصورت تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی پلاستیکی، تقویم رومیزی اداری و... باشد.

چاپ سیلک یا طلاکوبی که نشر پیک فدک بر روی تقویم رومیزی 1403 می زند همانند تقویم رومیزی، سررسید تبلیغاتی و محصولات دیگر، پیک فدک دارای بالاترین کیفیت چاپ می باشد.به جرات می توان گفت تمامی شرکت ها و تمامی مشتریانی که فقط یک بار از مجموعه پیک فدک تقویم رومیزی، سررسید یا هر محصول دیگری خریداری نمودند، هم چنان از مشتری پیک فدک باقی مانده اند. لذا از کیفیت سررسید، طراحی و خوش قولی پیک فدک رضایت مندی کامل را داشتند. نشر سالنامه پیک فدک به شما این اطمینان را می دهد که تنها با یکبار خرید کردن مشتری ثابت این مجموعه خواهید شد.

خرید تقویم رومیزی1403

تقویم دیواری تبلیغاتی 

یکی از محصولات کمتر شناخته شده نشر پیک فدک تقویم دیواری است. تقویم دیواری 1403 در مدل ها و تعداد برگ ها و سایزهای متفاوتی چاپ می شود. خرید تقویم دیواری برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند تنها با خرج یکی دو میلیون تومان تبلیغاتی را به وسیله هدایای تبلیغاتی انجام دهند، مفید است.

تقویم دیواری نیز همانند تقویم رومیزی 1403 و سررسید کاربردی است و برای اطلاع از مناسبت ها و روزها استفاده می شود. اما سررسید و تقویم رومیزی اصولا بیشتر دم دست و جلوی چشم هستند. البته امروزه در صنعت چاپ و تولید تقویم دیواری تغییرات زیادی روی داده است. می توانید در تقویم دیواری خود فضایی برای یادداشت یا چاپ تبلیغاتی داشته باشید. به همین دلیل می توان گفت که تقویم دیواری را نیز می توان چاپ اختصاصی زد.

برای چاپ تقویم دیواری اختصاصی ابتدا باید به کاتالوگ سررسید 1403 پیک فدک مراجعه کنید. در بین انواع مدل های تک برگ و چند برگ تقویم دیواری 1403 تماشا کرده و یکی را برگزینید. می توانید تقویم دیواری منتخب خود را بصورت عمومی و یا اختصاصی سفارش دهید.

تقویم دیواری تبلیغاتی 1403

برای خرید تقویم دیواری عمومی کافیست با همکاران ما در واحد سفارشات پیک فدک تماس حاصل کرده و سفارش و تیراژ مدنظر را بگویید. اما اگر عمومی نمی خواهید، و می خواهید که حتما تبلیغات شما روی تقویم دیواری اختصاصی وجود داشته باشد، باید با واحد تقویم تماس حاصل کنید.

همکاران ما نوع تقویم دیواری، ابعاد آن، تعداد برگ های عکس تقویم دیواری و تعداد تیراژ چاپ را از شما می پرسند. ابعاد و قوانین طراحی تقویم دیواری به شما گفته می شود و به محض طراحی و ارسال طرح تقویم دیواری اختصاصی شما، چاپ تقویم دیواری آغاز می شود. بهتر اینکه چاپ تقویم دیواری 1403 بسیار سریع بوده و زمان کمی می برد. بطور کل از می خواهید هدیه تبلیغاتی ارزان و اختصاصی برند خود را داشته باشید خرید تقویم دیواری را به شدت به شما توصیه می کنیم. البته انتخاب های دیگری نیز در اینجا برای شما پیش می آید، مانند خودکار تبلیغاتی فلزی و یا پلاستیکی.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما