• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم دیواری 1403 یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان

شنبه, 08 آبان 1400

تقویم دیواری 1403 یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان

در ایام نزدیک به سال نو تقویم دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی مرسوم، رایج و همچنین ارزان قیمت است که در ابعاد و انواع مختلفی توسط موسسات چاپ و تبلیغات طراحی، چاپ و به بازار عرضه می شود.اغلب تقویم دیواری ها در ابعاد کوچک (24 در 34)، متوسط (23 در 49)، بزرگ (34 در 49) و A3 چاپ می شوند. در برخی از شرکت های چاپ و تبلیغات تقویم دیواری به صورت تک برگ، چهار برگ، شش برگ و 12 برگ نیز چاپ و ارائه می شود.

مجموعه پیک فدک علاوه بر تولید انواع سررسید و سالنامه با جلدهای سلفونی، چرم ایرانی و خارجی، ترمو و گالینگور، در ابعاد سررسید اروپایی، وزیری، اروپایی فانتزی، سررسید اختصاصی، دفتر نوبت دهی و تقویم رومیزی در اندازه های نفیس، فانتزی، خشتی، تقویم رومیزی پایه سلفون و پایه گالینگور، قالب دار، تقویم رومیزی اختصاصی، تقویم دیواری در طرح های متنوع (از قبیل گل، منظره ایران و جهان، شعر، کودک، غذا و شیرینی، ماشین و ...) و اندازه های مختلف به صورت 4 رنگ تولید و به مشتریان گرامی از اقصا نقاط کشور ارائه می کند. تقویم های دیواری را هم می توان به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی چاپ کرد، برای تقویم دیواری های عمومی در مجموعه پیک فدک قسمتی به عنوان فضای تبلیغات مشتری در نظر گرفته شده است، که به صورت تک رنگ و دورنگ می توان تبلیغ مشتری را چاپ کرد.

انواع تقویم دیواری 1403

انواع تقویم دیواری 1403

تقویم دیواری که شکل دیگری از تقویم رومیزی است، تمامی مناسبت ها و تعطیلی های شمسی، قمری و میلادی را شامل می شود. تقویم دیواری دارای جدول بندی اختصاصی است که بتوان هر 12 ماه سال را در یک صفحه سایز بزرگ نمایش داد. البته ما در نشر پیک فدک انواع تقویم دیواری را بصورت تک برگ و چهار برگ تولید کرده ایم. تقویم دیواری تک برگ در قسمت بالای آن دارای یک عکس دل انگیز است که در کنار آن فضایی نیز برای درج تبلیغات درنظر گرفته شده است. در بخش پایین آن نیز جداول ماهانه می آیند. بدیهی است که گنجاندن جدول 12 ماه در یک برگ منجربه کوچک شدن جداول و اعداد می شود. پس اگر به دنبال این هستید که تقویم دیواری تبلیغاتی شما خوانایی بالایی داشته باشد، بهتر است به سراغ تقویم دیواری چهار برگ بزرگ بروید.

تقویم دیواری ها همگی در نوع گلاسه شباهت دارند. در تولید و چاپ تقویم دیواری 1403 از گلاسه گرماژ بالا استفاده می شود تا بتوان ایستایی و جلوه ای ارزنده به تقویم دیواری داد. اگر از کاغذ سبک و گرم پایین در تولید تقویم 1403 استفاده شود، احتمال پارگی و خم شدگی را افزایش می دهد. در خصوص تولید تقویم دیواری تک برگ بحث صحافی مطرح نیست، اما در تقویم دیواری چهاربرگ از چسب یا منگنه استفاده می شود.

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما