• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

دوشنبه, 06 شهریور 1402

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید پیک فدک پرداختیم. و گفتیم که بهترین سررسید و سالنامه دارای کیفیت بالایی هستند. اما در خصوص صفحه بندی و قالب صفحات داخلی نیز مدل های متنوعی وجود دارد. در این مقاله به بررسی سررسید 20 فرمی و سررسید 23 فرمی می پردازیم. انتخاب انواع سررسید و سالنامه 20 فرمی و 23 فرمی به بودجه و پسند شما بستگی دارد. ضمن اینکه میتوان سررسید 1403 را در ابعاد مختلف با تعداد فرم های مختلف تولید کرد.

سررسید 20 فرمی چیست؟

سررسید 20 فرمی نام دیگر سررسید جمعه مشترک است. همان طور که از نام سالنامه جمعه مشترک پیداست، یعنی روز پنجشنبه و جمعه هر دو در یک صفحه آورده می شوند. به این ترتیب در مصرف کاغذ و تعداد صفحات تاثیر می گذارد. این را نیز باید بگوییم که هر فرم دارای 16 صفحه است. به عبارتی سررسید 20 فرمی معادل با 320 صفحه است. انواع سررسید 20 فرمی را می توانید با انواع جلد سررسید و ابعاد سررسید در کاتالوگ هدایای تبلیغاتی 1403 پیک فدک مشاهده کنید.

سررسید جمعه مشترک محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع صفحات داخلی سررسید است. برای مثال ما در نشر پیک فدک انواع سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و... را با قالب جمعه مشترک تولید کرده ایم. ضمن اینکه قالب بندی صفحه تداخلی با نوع جلد سررسید ندارد. بدین معنا که سررسید چرمی یا سررسید سلفونی هم می تواند بصورت جمعه مشترک چاپ شده باشد. 

اما در خصوص سررسید 23 فرمی کمی تفاوت وجود دارد. سررسید 23 فرمی یا همان سررسید جمعه جدا دارای یک صفحه مستقل برای هر روز از هفته است. باتوجه به دارا بودن 23 فرمِ 16 صفحه ای در کل این سررسید 368 صفحه دارد. بدیهی است که حجم سررسید جمعه جدا بیشتر از سررسید جمعه مشترک است. چرا که تعداد صفحات سررسید 23 فرمی بیشتر است و در قسمت عطف نیاز به فضای بیشتری دارد.

سفارش سررسید جمعه جدا در ابعاد رقعی یا سررسید اروپایی در نشر پیک فدک ممکن نیست. ما در مجموعه پیک فدک قالب جمعه جدا را فقط روی سالنامه و سررسید وزیری اجرا می کنیم. به لحاظ افزایش حجم و دشواری صحافی سررسید های کوچک، فقط سررسید وزیری را می توان جمعه جدا چاپ کرد.

 

سفارش سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

اگر قصد خرید سررسید تبلیغاتی را دارید نکات مهمی را باید مدنطر قرار دهید، یکی از این نکات قالب بندی صفحات سالنامه است. بدیهی است که انتخاب های شما روی قیمت سررسید 1403 تاثیرگذار است. برای مثال سررسید چرم نسبت به سررسید سلفونی قیمت بالاتری دارد. یا سررسید وزیری نسبت به سررسید اروپایی گرانتر است. ضمنا قالب بندی سررسید 23 فرمی نیز نسبه به سررسید 20 فرمی تاثیر افزایش قیمت سررسید را ایفا می کند.

بنابراین اگر به دنبال سفارش سررسید ارزان یا سررسید فانتزی و کوچک هستید، سررسید جمعه مشترک برای شما بهترین است. شما می توانید با توجه به جامعه مشترین هدفتان، بودجه مدنظرتان و سلیقه خود اقدام به سفارش سررسید تبلیغاتی کنید. اگر می خواهید سررسید 1403 جمعه مشترک خریداری کنید می توانید هر یک از مدل های سررسید 1403 بجز سررسید دو روزه را انتخاب کنید. چرا که همه مدل های سررسید 1403 می توانند قالب بندی صفحات جمعه مشترک داشته باشند. اما اگر خرید سررسید جمعه جدا را دارید تنها سررسید 1403 پیش روی شما سررسید وزیری خواهد بود.

سفارش سررسید 1403 اروپایی

سررسید اروپایی 1403 یک قطع زیبا و شکیل از انواع سررسید 1403 است. بیش از 10 سال است که هر ساله انواع سررسید اروپایی در کاتالوگ سررسید و سالنامه پیک فدک به چشم می خورد. سفارش سررسید اروپایی در قالب جمعه مشترک تنها قابل قبول است. چرا که با توجه به ابعاد سررسید 1403 اروپایی و فضای عطف آن، در صورت جمعه جدا بودن نازیبا و سنگین خواهد شد. انواع سررسید 1403 مانند سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید فانتزی و سایر قطع ها همگی در انواع جنس و طرح جلد تولید می شوند.

برای مثال سررسید اروپایی چرم یک محصول بسیار شیک و نفیس است که انواع مختلف آن با چرم های گوناگون در نشر پیک فدک تولید می شوند. سررسید 1403 اروپایی دارای صفحات دو رنگ زیبا و چشم نواز است که به زیبایی و نظم نوشته های شما کمک می کند. برای سفارش سررسید 1403 در انواع قطع ها و جلدها، بهترین راه برقراری تماس با همکاران ما در دفتر مرکزی سالنامه پیک فدک است.

 

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما